Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni2 : mulla on jo toinen kuuri menossa bakteerivaginoosiin joten tonne ei tee mitään jo senkään takia työntää mitään. Tänään esittelin esikoisen pikku vaatteita ku pesin niitä ni muistu ehkä mieleen mikä meidän tilanne on tällä hetkellä. Poika pussailee mahaa ja mä touhuan noitten askareitten kimpussa ni kyllä se sai miehellekki hymyn huulille.

Myy: no miehesikin ajatus kerkeää muuttua siinä vaiheessa viimeistään kun lääkäri ehdottaa hoitomuotoa. Mutta aina täytyy toivoa ettei hoitoihin tartteis lähteä.

Juntturalle nyt muhevat munasolut ja siitä muheva plussa :)

Iltaa!

Kiitos kaikille tsempeistä, tänään on kyllä hiljaiseksi vetänyt.

Murkku, en voinut oikein ajatuksella edes lukea noita runoja, oon jo tänään niin paljon itkenyt. Mutta niin.. varmasti monen meidän tilanteisiin sopii. Se vaan on niin väärin että se ei onnistu. Mä kans tsanoin tänään miehelle et eikö ois hyvä jos tulis kaksoset kun mä oon jo niin "vanha" (31v). Se oli et ei todellakaan :grin

pätkis, tosi outo kyllä sun tuo tilanne!

hileinen, mä pidän peukuja sulle! :rolleyes:

Niksu, ihana loma sulla!

Beisla, hienoa ja kekseliästä viinin "maistelua" . :)

Lucky, hurjalta kuulostaa tuo teidän suhde. Voi kun saisitte läheisyyspuolen kuntoon, se on kuitekin tärkeä osaa suhdelta. Ainakin meille.

Myy, piti jo aiemmin komentoida sinulle, ihanaa kun täällä käyt kertoo kuulumisia. Toivon niin että pääsisitten taan yrittämään! Onko se sun sydänhässäkkä muuten ollut ihan rauhallinen ja olo hyvä sen leikkauksen jälkeen?

Mitä tulee raskautuneisiin, minun piti jo aiemmin sanoa tästä että kun tuntuu että ne ketkä raskautuu, jotenkin hiljenee. ja minusta se on tosi sääli jos he kokevat niin että ei voi enää kertoa omia juttuja. Tietenkään ei ole kivaa että ketju täyttyy pelkistä raskausoireista ja tunnoista, mutta kyllä mun mielestä on ok et aina kun käy täällä kirjotta kertoo myös omista kuulumisista. Mua oikeestaan ei ärsytä mikään raskauteen liittyvä mikä kerrotaan positiivisessa mielessä. oon täydellisen onnellinen raskautuneiden puolesta ja minusta on jopa epäreilua meitä kohtaan, jotka ollaan jännitetty ja toivottu toisille plussaa, ettei tiedetä miten tarina loppuu :joyful: Toisen raskausonni ei ole minun onnesta pois, vaikkakin välillä haikea olo tulee. Enemmänkin minua ärsyttää valitus raskauden vaikeudesta, tietty vaikeaakin saa olla ja sen saa sanoa, mut jos se on päivittäistä ja jatkuvaa, niin se rassaa. Kuitenkin, me jotka ei vielä olla raskauduttu annettais mitä vaan että et esim saatas olla pää pöntössä 24/7 tai tuskailla liitoskipuja :grin Joten, minun puolesta, olkaa vapaat :joyful:

Tänään tosiaan on alkanut yk26 ja olen juhlinut sitä tissuttelemalla viiniä (sorry Beisla :grin) ja oon itkeä tihrustanut vähän väliä. Aamulla oltiin meidän koiran kanssa metsässä kävelemässä ja välillä tuntui et mun hengitys salpautui kun sattui niin paljon kun ajattelin ja yritin pidättää itkua. Huomenna tas töihin ja siitä se sitten lähtee taas kohti uutta ovulaatiota. Tuntuu tosi toivottomalta ja epätodelliselta, ei pysty tällä hetkellä käsittää ollenkaan. ja joka ikinen sana tai lausahdus mitä kuulee tai lukee jostain FB:stä lapsiperheen hankaluudesta tai väsymyksestä saa mussa raivon valtaan. Että tälläisissä tunnelmissa. Ehkä huomenna vähn paremmalla fiiliksellä.

Ilpuri kp1/31, yk26 :banghead::smiley-angry017:smiley-angry016

Eikä Ilpuri, täti sit kurvas sinne... :( no perässä tullaan, tosin vasta ens viikon loppupuolella... Lääkkeet estää seuraavaan kiertoon siirtymisen... Voimia sinne!!! <3 <3

Ilpuri: voi perse siellä sit ihan oikeasti alko oikea kp 1 ja mä niin yritin pitää peukkuja pystyssä että olisi valetta vain! Täältä tulee kunnon virtuaali halaus sinulle!!! ♡
Ja nyt oon ihan tyytyväinen tähän tilanteeseen ihan oikeasti vaikka välillä keljuttaa niin kamalasti. Esikoisen aikaan oli niin myrskyisää ja kaikki oli uutta ja ihmeellistä... no nyt on raskaus mennyt näin hormooneihin tottuneena ilman isompia tunne myrskyjä (jotain hyötyä ollut noista teroista, clomeista ja letroista että ne on pitäny mulla sellasta hormooni humalaa yllä jo pitkän aikaa. Ei vaikuta nää hcg:t niin rajulta elimistössä ku esikoisen aikaan olin ku joku raivotautinen). Kerrankin on ihan sellanen normaali olo. Ja nää parisuhde koukerot. Joku tarkoitus tässä on. Itse olen valinnut näin ja valinnassa pysyn vaikka paljon valitan. Enimmäkseen olen tyytyväinen. Nää on yksittäisiä kettuuntumisia joista avaudun kuitenki se isompi asia on se parempi ja se painaa enemmän tässä. Mutta olen tämä teidän kanssa täällä kokenut sellasena voimaannuttavana että kun kukaan ei oo tuominnut mun valituksia, tuominneet vain miehen käytöstä ni mulla lie lupa tänne avautua ja se helpottaa ihan hirveästi oloa :D

lucky, se on just tärkeintä et itse on tyytyväinen päätöksiinsä. Ja ei elä silleen "jalka ovenraossa"-asenteella. Ja aina ne vastoin käymiset myös vahvista sitä suhdetta

Ai niin, ihanin asia mitä oon oottanut jo vuoden tapahtui eilen. Mehän on siis rakennettu talo, hitaasti ja varmasti. Se on edistynyt pikku hiljaa, huone huoneelta. Ja meidän makkarin yhteydessä on sellanen isohko walk-in-closet johon mulle on varattu sellanen meikki/kampauspöytä-tila ja oon ostanut siihen pöydän jo varmaan vuosi sitten. No EILEN me nyt sit vihdoin se kasattiin ja peili ja valot asennettiin ja tänään järkestelin mun kaikki meikit ja siveltimet ja hässäkät laatikoihin. huvittava kun rupee käymään noita meikkejä läpi niin miten paljon onkin kamaa, esim 34 yksittäistä luomiväriä. Ja oon melko varma et siinä ei ees ollu vielä kaikki :grin Lisäksi varasin yhden laatikon vauva-jutuille, eli lapsettomuus esitteet, päiväkirja ja pussukka, mihin laitan rahaa vauvaa varten. Tähän näköjään menee myös mun läppäri aika näppärästi ja on kiva tässä teille kirjottaa. :joyful: Joten, olkoon tämä tämän tosi surullisen päivän se positiivinen asia, olen siitä tosi happy :rolleyes:

Olen nyt päätynyt siihen että ovis oli perjantaina tai sit tämä on ovuloimaton kierto.
Keskiviikkona tuli ovistestiin suht vahva testiviiva ja sit perjantaina ovislimat. Sen jälkeen on kaikki testit olleet negoja.
Katsotaan koska menkat alkaa. Sit näen oliko ovis perjantaina.

WM kp21/dpo2 yk7

Ilpurille sydän Noina paskaperse kp1 päivinä minäkin yritän aina keksiä jotain kivaa ja piristävää !

Ootteko muuten kiinnostuneita näistä ivf hoidoista, jos kirjottelen tänne aina miten homma etenee? Itse aivan ahmein beislan & kumppanien kirjoituksia kun tiesin että itsellä on kohta sama edessä ..

Ilpuri: oon niin pahoillani :( tuntuu tosi pahalta lukea teidän kp 1 , sitä surua ja kaikkea mitä käytte läpi!!! Itkeä tihrustan teidän puolesta täällä yöllä kun en saa unta. Tiedän mitä käytte läpi <3 Kun itse olin samassa tilanteessa ja yrityskuukaudet vain paukkui, olin valmis luovuttamaan monta kertaa. Tuntui pahalta myös silloin lukea niitä kp ja mutta en tiedä jotenkin nyt tuntuu viellä enemmän sydäntä särkevältä että MIKSI te ette saa pientä, miksi te ette "onnistu". Vaikka eihän tässä itsekkään viellä turvallisilla vesillä olla mutta silti tuntuu vaan niin pahalta teidän puolesta! Jos vain voisin tehdä jotain teidän puolesta, tekisin! <3 Elämä on niin epäreilua!!!

Ilpuri, kuulostaa ihanalle tuo oma meikkipöytä. Itellä oli kans luomivärejä todella paljon. Mut nyt huomasin, etten ole vuoteen paljoa meikkiä käyttänyt, niin heitin ylimääräiset pois. Ennen meikkasin melkein joka päivä jonkun kivan luomivärihässäkän, nyt oon vaan laittanut jos viihteelle lähdetään max. Kerran kuukaudessa. Jotenkin olen nyt todennut, että "olen nätempi" ilman suurempia meikkejä. Meikkivoidettakaan en ole yli vuoteen käyttänyt. Itseasiassa laitan vaan päivittäin naamarasvat, huulet meikkaan ja silmiin ripsaria. Iho on ollut paljon parempi nyt kun ei oo nii hirveästi meikkaillu. Veikkaan et ikä alkaa tehdä tehtävänsä :D

Junttura, kyllä kiinnostaa tieto!

Junttura: tänne vaan avaudut kokemuksestasi!

Täällä yö nukuttu huonosti. Hirmu levoton yö jotenki, nälkä ja kaikkee. Liekö jännittänyt kun mies lähti tänään uusiin töihin. Yritän nyt hetken vielä pötkötellä kun ei oo vielä kiire mutta jos kohta herättelis pojanki ku huomen aamuna on aikanen herätys ja täytyy hoitorytmiin totutella. Nyt olis sisustus vimma. Keittiöön pitäis saada kaikille muoviastioille ym. Sellanen lipasto. Taidan ihan tyytyä ikean hemnes lipastoon. On se ihan nätti. Pitäis vaan saada nyt rahaa kasaan jotta vois laitella kotia ja muutenki saada säästöön tulevaa varten. Tapettiakin olis kiva laitella sinne sun tänne :D

Pahoittelut tädeistä, teille joilla se taas ikävästi tuli kylään.
Olen taas vaan lueskellu teidän kirjoituksia päivittäin, itsellä kun ei mtn kerrottavaa ole ollut. Odottelua vain vielä yli kk, ennenkuin lopullinen "tuomio" tulee äitipolilta.

Junttura, itseä ainakin kiinnostaisi kovasti kuulla kokemuksesi ivf.n kulusta, meilläkin kun on se oletettavasti edessä, kun mieheltä ei siittiöitä suoraan spermasta löydetty.

On: En ymmärrä mistä tai edes miksi itsellä on mielessä joku toivon kipinä, että "mitä jos sittenkin oltais nyt onnistuttu luomuna", vaikka EIHÄN SE OLE MITENKÄÄN MAHDOLLISTA!
Tädin pitäisi tulla kyläilemään huomenna, mutta ei ole vieläkään tullut tuhrua, jota on aina tullut se 1-2tippaa 3-4pv ennen tätiä.

Korjaan, tädin täytyiskin kyläillä jo tänään kp29/28 dpo13 yk24
Kyllä ihmisen mieli tai ainakin minun on tyhmä, kun jaksaa mahdottomaan uskoa

Kiitos ihanasta tsempistä ja kauniista sanoista :) tänään tuntuu jo siltä et vähän alkaa elämä voittamaan!

Junttura, mua ainakin kiinnostaa sun ivf, kaikki muutkin oon lukenu tosi tarkkaan :)

Luckyllle sisustusbuustiin ihania ideoita!

Murkku, mun on työni takia pakko vähän meikata mut kans aika luonnollisena pidän sen silti toisaalta just tuon aikuis-jutun takia ja toisaalta kun en jaksa herätä niin aikasin :D

Pikakommentoin tällä kertaa:

Minä ainakin haluan kuulla raskautuneiden kuulumisia, nähdä maha- ja ultrakuvia yms! Ja Juntturan kanssa olen samaa mieltä että ne jotka on ketjussa yrittäneet niin kuuluvat ketjuun raskauduttuaankin :) mutta se vähän riipaisee jos joku uusi tulee ketjuun vain esitelläkseen raskauttaan ilman että on aiemmin täällä jutellut. Se tuntuu veitsen kääntämiseltä haavassa. Muutenkin tykkään, jos ihmiset enemmän keskustee täällä eikä päivitä vain omia kuulumisiaan.

Ilpuri, pahoittelut menkoista :( viimeiseen asti toivoin että täti jäisi tulematta. Mutta tuo sinun meikkaustila kuulostaa ihanalta!

Murkku, voi mitä runoja <3 kunpa sinne nyt edes se plussa tulisi!

Junttura, tietty kerrot kaiken hoitojen etenemisestä! Jos ketään muuta ei kiinnosta niin MUA kiinnostaa eli kirjoita ainakin mulle :)

Julianna, toivotaan sitä luomu ihmettä sinne <3

Lucky, kuulostaa taas paremmalta teidän perhe-elämä :) hienoa, että miehesi sai töitä! Ja voi kun pääsisit sisustamaan siellä :)

Wm, toivotaan että se ovis olisi ollut :)

Myy, mie niiiiiin toivon että saisitte vihdoin luvan jatkaa yritystä :) liian kauan olette joutuneet oottelemaan!

Huomenta, mua ei myöskään häiritse raskautuneiden jutut, ihan ok ja kun ei ole juuri lähellä muita odottavia enää, niin onpahan tuosta ensikertalaiselle tietolähdettäkin, että miten ne asiat etenee.
Ilpurille pahoittelut kp1 :(
Täällä ei mitään uutta. Eilen huomasin pyjaman housut kun vedin alas, että oikeassa reidessä on 8-10 pientä mustelmaa (?). Normaalisti mustelmoin vain tosipaikan tullen, joten kiinnitti huomioni. Joko olen syönyt liikaa kalaa ja vertaohentavia hivenaineita, tai sitten se on jotain muuta. Välillä ylämäet hengästyttää ja mahaa turvottaa aaltoina, mutta muuten menee ihan normaalisti. Vaikea sanoa, onko tilanne päällä vai ei. Viime ke-to oli lupaavia kiinnittymistuntemuksia, mutta saa nähdä, miten kävi. Ajattelimme perjantaina (15 dpo) testata ekan kerran, jotta voin tilata tarvittaessa reseptille jatkoa. Verikokeeseen menen viikon päästä maanantaina riippumatta kotitestin tuloksesta.
Katjusha 11 dpo

Katjusha, mie niin kovasti toivon että nyt olisi tosi kyseessä ja pieni siellä tarrautuisi kiinni <3 eikö miehesi haluakaan enää testata jo keskiviikkona..? ;) ps. Puhelimen tekstinsyöttö korjasi sun nimimerkin muotoon "Katkis" eli olisiko enne pienestä maha-asumista...? ;)

Larissa, mun mies pelkää negaa ja harmitusta!! Se on nähnyt näitä ketjujen haamulaisia, joita joskus olen sille vilauttanut, että plussa vai ei... Aika haaleita (lue: olemattomia) ja mielikuvituksen varassa on nuo tulokset ennenkuin "menkat on myöhässä". Voisin testata aiemminkin, mutta muiden kokemukset eivät kyllä rohkaise! Mulle ei elämässäni ole tullut mitään viivanpaikkoja minkäänmerkkiseen testiin. Jos näen "jotain" perjantaina, oletan sen olevan plussa :joyful:.

Takaisin