Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi Jennie <3 Toivotaan että letrot toimisi teillä paremmin! Mulla niiden kanssa on ainakin ollut hieno limis :) Miksi teidän hoitoja ei jatkettaisi kunnallisella vaan siirtyisitte yksityiselle?

Larissa, miehelle on tehdyn operaation vuoksi emme ole oikeutettuja hoitoihin julkisella puolella. Toivon kanssa että letrot tuo tuloksen, harmi vaan että aloitetaan koko rumba alusta kun etsitään lääketasapaino ym. Mutta toivotaan että se sitten palkitaan :)

Jennie, voihan höh :( mutta letrot on kyllä hyvät (vaikka eivät ole meille vielä plussaa tuoneetkaan). :)

Kysyin mieheltä, että mitä hän on mieltä jos meidän ivf-hoitoa aikaistetaan endon takia. Ei ollut moksiskaan! Sanoi että on valmis heti kun kutsu saadaan :) kyllä mieliala parani kummasti!

Vähänpä on naaleaa tunnelmaa!

suuret tsemppihalit Larissalle ja Jennielle, vaikka tämä tie on toivoton ja kivinen, varmasti pieni vielä syyliin löytää! :joyful:

Larissa, huippua et sun mies on myötä mielinen aikaisemmalla ivf:lle ja kivaa reissua!

Pahoittelut larissalle :( Voi ihanaa! Jospa ivf viimeistään toisi teille toivotun plussan <3 Tai siis paras tuoda!

Larissa; Ei ole vielä o-plussa tullut. Testailemaan alan, jos menkat on myöhässä reilusti. Miulla on yleensä ollu 11-vuotiaasta asti tosi säännölliset menkat, nyt tänä yritysaikana 3 kertaa myöhästyny ihan kunnolla. Oon ollu ihan ihmeissäni ja testaillu joka päivä niin aina menkat on sieltä lopulta tulleet.. Maha ollu jo 4 päivää kipeä, koskee tasaisesti tonne munasarjojen kohdalle molemmille puolille..

Muokattu viimeksi:
Larissa: siinä on oikealta vasemmalle dpo 8,9 ja 10 :D

Liitteet

• 1456499224149.jpg
    1456499224149.jpg
    28.4 KB · Katsottu: 208
Mua vähän mietityttää, kun huomenna pistän pregnylin, että folli on vielä liian pieni ja lähtee liian aikaisin liikkeelle. Folli/follit on tänään 16 mm.

Ilpuri: no nyt lähti poika Jyväskylään mummolaan. Tulee vasta ens viikolla pois. Mä aloitan huomenna työt ja ukko aloitti tänään hehkiviinin lipityksen eli siis tällalailla...:mad: ja mä en kestä sitä missään hiprakassa...lupas kyllä antaa mun olla ihan rauhassa eikä häirihe ollenkaan... mutta mitään treffejä tms. Sanoi ettei oo rahaa ja toinen ettei ole sellainen hempeilijä...

Larissa: pahoittelut negasta. Onhan se tosi yksilöllistä että miten viiva vahvistuu. En mä olis itsekkään odottanut noin aikasi yhtään mitään...mutta näköjään tuli...

Eipä tarvinnut testiä tehdä alkoi tiputtelemaan verta ja kauheat menkka jomot. Eli ei tullut plussaa. Tällainen kierto tällä kertaa.. :meh:

Joko Larissa heitti Toivon kankkulan kaivoon? Mut meillähän meni aika samoissa? En mäkään ole uudestaan uskaltanut testata ennenku huomenna ja huominenkin vain ja ainoastaan juhlien takia. Muuten odottaisin niitä menkkoja. Oliko teillä ne miehen simpat testattu et oli ok? Mulla menee jo simpat sekaisin et kenellä on testattu ja kenellä ei... :)

Lucky, voi ei sitä sun miestä... :( jaksamisia sulle sinne! <3

Pätkis, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

On: väsymystä edelleen ilmassa, taas 2h päikkärit tuli vedettyä...
Oliko se nyt dpo 5-7 milloin sitä punkkua piti juoda ja oliko se yksi lasillinen? Jännittää kokeilla sitä punkkua, kun ei oo mun suun mukaista ennen ollut. :D

Muurahainen dpo 4, yk 25

Mimmu, miten nopeasti se pregnyl irroittaa munasolun? Jos pistät sen huomenna ja folli on silloin 18 mm niin sehän on jo aika hyvässä koossa. Eli jos munis irtoaa 24h piikistä niin folli olisi silloin jo 20 mm :)

Lucky, huh sinä kyllä sait silloin jo varhain plussan :) ja tylsää jos miehesi päättää viettää viikonlopun noissa merkeissä :(

Diabolicat, kyllä jo vähän toivoni heitin :D jotenkin on jo ajatukset ja toiveet ivf:ssä vaikka en tiedä milloin sinne päästään. Miehen simpat on tutkittu ja onneksi ne sentään oli priimaa! Keskiverron yläpuolella :) eli vikaa on "vain" mussa ton endon verran.. Älä sinä nyt luovuta vaan plussaa ;)

Pätkis, pahoittelut menkoista :( mutta parempi päästä uuteen kiertoon kuin elää epätietoisuudessa <3

Murkku, juu punkkua dpo 5-7 suunnilleen :) ja ei sitä paljoa tartte ottaa ;) pikku liru riittää jos et tykkää ;)

Joo epätietoisuus on perseestä.... Nyt vaan jäi tympeä fiilis kun ei tässä uudessakaan kierrossa ole edes pienintäkään mahista tärppiin. Mies reissussa oviksen aikaan...

Ärsyttää jos kierrot rupeaa olemaan sen 34 päivää. Viimekin kierto oli 34. Mutta osasin odottaakin pitkää kiertoa kun ovis oli vasta kp18. Nyt ovis oli kuitenkin kp16.

Aikaisemmat kierrot ollu 30-32pvää.

Pätkis.. tiiän tunteen pitkistä kierroista.... mulla normaalikierto 50-54 päivää.. lyhyemmillä kierroilla en oo tullut raskaaks.. kierto on pikkuhiljaa palaamassa entiseen menetyksen jälkeen.. tän kierron pitäs ovulaation mukaan olla 37 päivää ja sekin on liiqn lyhyt mulle :/

Takaisin