Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc, teillähän kiirettä pitää! :grin Sullakin näköjään laskettu aika lokakuun puolella, ootko tulossa juttelemaan la:n ryhmään?

Ilpuri, meillä ei kauhean usein riidellä ja ongelmana on vähän erilaiset riitelytyylit. Vaimo mielellään puhuisi asiat halki, ja mä taas heittäydyn mököttämään jos jokin on huonosti. Ei kovin hyvä keino, tiedän sen, mutta vaikea muuttaa omia toimintatapojaan. Yleensä onnistun kuitenkin puhumaan lopulta. Useimmat riidat on jostain hölmöstä pikkuasiasta mikä pian unohtuu.

diabolicat, jopa oli tarina jäsenkorjaajan löytämisestä! :) Mäkin olen vähän ekohörhö, mutta enemmän tiedepuolella enkä noita ole kokeillut.

pätkiksen testiä minäkin odottelen! :)

WM kuulostaa lupaavalta ovulaation kannalta. :)

Hileinen, voi pahus mikä tuuri. :sad001 Onneksi ivf-aika ei ole kaukana. Luulen kyllä että oli hyvä ratkaisu olla lähtemättä reissuun heti punktion jälkeen. Vaikka minulla sujuikin punktio hyvin, kyllä vajaan viikon sen jälkeen tiesi mitä oli tehty ja piti varoa liikkumistaan.
Hyvä että selvisi syy pitkälle kaavalle, tuo kuulostaa ihan järkevältä. Ja tuskin tekisivät niin jos sulla olisi korkea riski saada hyperstimulaatio.

Katjusha, sehän on hieno saalis, onnea siitä! :)

kaakao, onnea o-plussasta! Ehkä letrot on buustannut kroppaa toimimaan oikein. :)

Hei pistoksia ja pregnyliä käyttäneet! Mun pitäisi la pistää pregnyl ja nyt mietin, että pistänkö vielä aamulla gonalia ja sitten myöhemmin pregnylin. Ootteko te pistäneet pregnyl-päivänä vielä hormooniakin?

Millä testillä kannattais testata? Mies käy huomenna apteekissa niin voisin pyytää sitä tuomaan jonkun testin samalla...

Pätkis, apteekin oma on luotettava (vaaleansini-valkoinen paketti jossa kukka).

Kaakao, onnea luomu O-plussasta! :)

Katjusha, Wau 8 kpl on hyvin! Toivottavasti suurin osa lähtee kehittymään mallikkaasti :)

Gatusa, ihania suunnitelmia siellä :)

Murkku, pienet päikkärit tekee terää! :)

Hileiselle tsemppiä, kurja käänne, mutta yrittänyttä ei laiteta :wink

Larissa, aika harvassa taitaa olla ne joilla dpo 9/10 näkyy mitään. Sormet ja varpaat ristissä olen :nailbiting:

Beisla, juu täällä on nyt sellaista haipakkaa menty että suorastaan heikottaa :grin mutta ihan mahtavaa, me saadaan uusi koti ennen kuin pavut saapuvat maailmaan :Heartred mä menin mukaan tuonne syyskuisiin, kun mun la on 1.10. ja kaksosilla on taipumus tulla ihan reippaastikin ajoissa. Silloinkun mä plussasin ei lokakuisissa juuri menoa vielä ollut. Saatan kyllä tulla sinnekin kurkkimaan, mitä nyt muutoilta ja remonteilta ehtii.

Mimmu, mulla ei ollut enää irrotuspiikin pistopäivänä muiden hormonien pistoa. Muistan että Dolcetilla oli samoin, irrotuspiikki oli päivän ainoa.

Hileinen, kuulostaa kyllä ovikselta! Ja parempi ovis myöhään kuin liian aikaisin, nyt on simpat oikeassa paikassa odottamassa. :)

MrsC aivan, no ihan ymmärrettävää kun tosiaan kaksoset harvoin viihtyvät yksiössään niin pitkään.

On. Me lähdetään pitkälle viikonloppureissulle niin voi olla etten kerkeä kommentoimaan, mutta tuun kyllä bongailemaan plussia. :)

Kyllä on iltapainotteisia näin työpäivinä nämä minun kirjoitukset mut ei se mitään :) tuntuu hölmöltä kommentoida jotain päivällisiä juttuja mut kommentoin silti :p

Larissa, kyllähän sillä sun testissä oli punaista, testailet uudestaan ja pian jo plussaat :)

Lucky, onpa tosi inhottavaa jos sun mies ei suostu puhumaan! Me ollaan mun miehen kanssa miolemmat kun tulisilla hiilillä jos ei saa sovittua. Ja sit mä en pysty olee ollenkaan normaali enkä saa unta. Voi kun teidän parisuhde sais vähän uutta puhtia ennen uuden vauvan syntymistä. Harrastatteko mitään yhteisiä juttuja, teettekö treffejä tai jotain? Oisko teillä mahdollista viiä esikko hoitoon ja viettää vaik jossain hotellissa laatuaikaviikonloppu? Kun on tässä lukenut sun juttuja niin tosi paljon vaatii sulta jaksamista ja kun uusi vauva tulee niin varmasti muuttuu rankemmaksi jos mies ei tuosta vähän tokene.

wm, toivottavasti ovis löytyy pikaiseen

Hileinen, voihan huonon tuurin inssi mut nythän se näyttää että hyvälsi muuttuu!

Pätkikselle uutta testiä kehiin, ei kannata masentua ennekun menkat alkaa

Katjusha, voi miten jännää sun tilanne!!!!! :nailbiting:

kaakao, hieno o-plussa! harmi et joutuu odottaa ivf noin kauan, mutta toivotaav et sitä ei tarvita ollenkaan

murkku, mua on kans alkanu väsyttää ihan törkeenä. Äsken oltiin saunassa ja pakko oli nojailla välillä seinään kun en meinannut jaksaa suihkutella ja nyt ei meinaa silmät pysyä auki :grin Mutta mä en kyllä laske tätä mihinkään muuhun kuin normi väsymiseen

Beisla, niin ne meilläkin riidat tulee aina ei-mistään ja se on tosi tyhmää. Ihanaa reissua!

Tänne ei kummempia, sain tänään töissä asiakkaalta ihanan tulppaanikimpun ja 5e tippiä :grin Päähän koskee ja tissit yhtäkkiä turposi ja tuli sellaiseksi aranhenkiseksi

Ilpuri kp22/31, dpo3, yk25

Heippa, olen hetken lueskellut tätä ketjua ja haluaisin hypätä mukaan.
Meillä nykyisen puolison kanssa yritystä 01/15.
Muutama vuosi sitten päättyneessä aikaisemmassa suhteessani yritettiin kaksi vuotta.
Ollaan juuri päästy lapsettomuusklinikan hoitopiiriin ja meille kaikki tosi uutta. Toiveissa kuitenkin olisi oma pieni ihme tähänkin perheeseen :)

Aamulämpökaavioni. Alin piste on mun normilämpö....
6c0caf9d746c0c4e08cc1b246a33cbdf

Takaisin