Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Diabolicat,En oikeen tiä mitä erkaumalle pitäis tehdä ja riippuuko ne kuntoutus ohjeet siitä kuinka paha erkauma on :think005 ja en oo varma onko toi erkaumaa vai mitä, mutta tossa keskellä mahaa on ihan selkee kolo pitkältä matkalta ja siitä myös aristaa koko matkalta ja molemmin puolin, mut sit tossa navan lähettyvillä on muutama isompi kökkö myös :confused:

Kun pääsen tietokoneelle, voin laittaa sulle vinkkejä. Itse käyn tällä hetkellä kurssia, jossa opettelen hallitsemaan syviä lihaksia ja kuromaan erkaumaa.

Olen jo tovin lukenut teidän juttuja ilmottaudun mukaan. Esikoinen on haaveissa. Olen siis 37 v. Yritys alkanut 12/14 keskenmeno 06/15 ja kemiallinen raskaus 08/15 ja yritystä edelleen. Tänään alkoi taas menkat. Kärsin pitkään oudoista välivuodoista menkkojen välillä mutta nyt tammikuun jälkeen ne loppui, joten toivon kipinää on edes vähän... Josko vaikka tästä kierrosta..

Folliultrassa käyty. Ihme ja kumma, molemmilla puolilla 12 mm folli. O_O Tässä vaiheessa normaalisti olisi yksi 17-18 mm folli ja huomenna pitäisi pistää pregnyl. Toisen follin sisällä näkyi jopa munasolu, jota ei ole ikinä ennen näkynyt!

Nyt vaan mietin sanonko miehelle kahdesta follista vai en...

Ninukki; olen tosi pahoillani! Halaus sinne:Heartred

Vauva2016; Tervetuloa mukaan, täällä on ihania tyyppejä:) Itekin oon ollu vasta alle viikon mukana täällä juttelemassa.

Vauva2016, tervetuloa joukkoon, lisään sut etusivun listalle mukaan. :) olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella. :)

Ninukki, voi ei, olen pahoillani! :( :( paljon voimia sinne ja iso halaus sinulle...

Takaisin