Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, varmaan on vaan paska testi mullakin kyseessä. :meh: Mutta eka kerta, kun saan väriä viivanpaikkaan. Viime kierrossa noi vauvalat oli kaikki vitivalkoisia negoja. Pitäisi varmaan raaskia tuhlata sellainen First Response :grin

Larissa mäkin tuun kans huuteleen tänne, et tossa sun ylemmässä testissä näyttäs kyllä jotain kurkkivan. Toivotaan, et alkaa siitä vahvistumaan.. :)

Kiitti, enu :) Katotaan kuinka tässä käy!

murkku, haha kiitos mutta se alempi testi on oikeasti ihan puhdas nega :grin Ylempi on nyt vähän arvoitus, mutta eiköhän sekin tässä ratkea joku päivä :)

Tässä on vielä vertaus viime kierrossa samalla dpo:lla tehtyyn testiin. Ylempi on siis tänään tehty.

ImageUploadedByVau Foorumi1456318955.906077.jpg

Beisla, mahtavaa kun löysitte kohtuuhintaisen ultran, ei tarvitse viikolle 12 asti odotella :)

Larissa, mäkin olen näkeväni tuossa hailuran, vaikka en yleensä ole hyvä näissä tihrustamisissa!

Täälläkin yksi vaaleanpunaiset viivalasit omaava! Eli Larissan testissä minäkin näen jotain vaaleanpunertavaa! :rolleyes:

Onks kukaan ollu mahan ultrassa muun kun raskauden takia? Voiks mahan päältä tehtävässä ultrassa näkyä esim ovulaatioon liittyviä juttuja? Mulla on 3.3. ( just sopivasti meidän hääpäivänä :p ), mahan ultraus ja sillon pitäs olla kivasti oviskin :happy: niin mietin vaan että voisko sieltä saada jotain kivaa ekstra tietoo :grin

Larissa, Hyvä tietää että voi näkyä, harmi että mulla kyllä on aika paljon ihraa masussa, eli voi olla vähän huono näkyvyys :grin Ultrassa ettivät syytä mahan aristukselle, tyrää epäilevät vaikka itestä ei kyllä tyrälle vaikuta ( vaikka jotain kökköjä onkin, mut kai se vaan ihraa on :rolleyes: ) , kun kipu on napalinjassa, navasta aika alamahaan asti. en tiä voisko erkaumasta johtua? o_O no mut kuitenkin tutkivat sitä.

Muokattu viimeksi:
Mami, voi siellä silti näkyä, kannattaa myös kysyä että näkevätkö follien kokoa ;) ja hyvä että tutkivat!

Mulla on niin autuas olo, viides päivä putkeen ilman endo-kipuja :) mukavaa kun ei tartte särkylääkettä napsia!

Muokattu viimeksi:
Voihan erkaumakin varmaan kipua aiheuttaa. Ootko kuntouttava erkaumaa, onko sulla tietoa kuinka pahasti erkauma sulla on?

Murkku, voi ja yleensä viekin (raskaus tavallaan hoitaa endoa), mutta en usko että tässä vaiheessa vielä. Ennemmin uskon, että uusi ruokavalio auttaa :) tai sitten tämä kivuttomuus on vain sattumaa. Viime kierrossa kipu loppui ovikseen ja alkoi noin dpo 5 uudelleen, nyt se taas alkoi hiipumaan pois dpo 5.

Pipanat, mulla on jotenkin rauhallinen olo :D plussa tulee jos tulee, minä en voi siihen vaikuttaa :)

Takaisin