Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Julianna, onnea O-plussasta!

Lucky, sulla on siellä tavallaan 2 lasta vahvittavana :mad: ei kyllä hyvältä kuulosta toi meininki!

Täällä ekat testit pissitty ja negat katseltu, eipä tee ne myöhemmät negat sitten niin tiukkaa ;) ja hyvin toimii "Kiinan pc:t", ei tule mitään viivanpaikkoja yms.

Larissa dpo 9 tai 10

Muokattu viimeksi:
lucky parane pian ja jaksamista, miehet on tollasia usein valitettavasti et ku nainen kipeä ni voivotellaan jos hyvin käy mut sit ku ite kipeenä ni hohhoijaa. meil ukon vakiosana ku vähäki huono olo on " mä kuolen" ja sitä kuunnellaa sit kunnes on tolpillaan.

tsemppiä piinailijoille ja kaikille plussatuulia :)

minä sitä perinteistä täällä harrastelen eli miettimistä ja kaiken mahollisen järkeilyä, suunnittelua ja toivomista. nyt ihmeest anoppi on yhteydes tyylii joka päivä eli näköjää rahat loppu siel ja tarttevat sitä sun tätä ku kerran ollaa niin tärkeitä jpa mun ja tytön vointia kyselee.... ukko jo naureskeli et siinähä ovat keskenää ei me tyrkytetä itteämme. äippä laitto kaurahiutaleit ja ruisjauhoa yms meille toissapäivän ja maltan tuskin oottaa.

Lycky ja gatusa, voi noita teidän miehiä :D vaativat kärsivällisyyttä

Diabolicat, mä en uskalla nostaa sitä thyroxinia kerralla. Eka se lääkäri meinas nostaa neljään pilleriin mut sit päätti et kuitenkin vain 3. Ja mä itse päätin et nyt viikon syön kahta ja sit vasta nostan kolmeen. Ja lääkäri käski tarkkailla tarkkaan tuntemuksia ja jos tulen raskaaksi ja tulee sydänentykytyksiä tms niin heti verikokeeseen.

Julianna, itse en uskaltaisi omin päin nostaa. Mut jos eivät ole polilla moittineet ja sulla on nyt aika niin hyvä

Larissa, vielä on kovin aikaista testailla :) mut hyvä tarkkailla testien laatua :D

Ilpuri, mulla on niin paljon noita paskoja Vauvalan testejä että pissin niitä pois :D

Gatusa, kylläpä taas on muuttunut anopilla ääni kellossa... Kiva kun saat paketin äidiltäsi! :)

Kyllä on ärsyttävää kun testit nykyään antaa niitä viivanpaikkoja. Kastoin pc huvikseni nyt aamulla ja siihen tuli viivanpaikka. Eiliseen ei tullut. Väriä siinä ei ollut joten nega oli. Mitä vähän olen että mitä ihmettä se nyt tätä kiertoa venyyttää. Pillereiden jälkeen ollu kokoajan kierto 30-32. Viime kierto oli 34 ja nyt taas venyy...

Ilpuri, juu mä jo pelästyin että eikai heti pidä kahdella nostaa vaan portaittain. :) Itse yleensä kun muutan annostusta puolikkaalla kerrallaan, toista lääkitystä yleensä neljännesosatabletilla.

Rytmäreillä pelotellaan mutta itse en saanut ainuttakaan rytmihäiriötä raskaanaollessa, vaikka olen niitä joskus saanut kyllä ennen lääkitystä ja raskautta.

Vähän tekisi mieli testata mutta maltan mieleni. Lämpö on nyt normista noussut jo 0,7.

Oi vitsi, Larissa oot uskaltautunut jo testaamaan ;) Pahoittelut negasta, mutta saattaahan tuo olla vielä liian aikaista. Itse just täällä mietin että koska uskaltaisi testata ekan kerran. En sitä ovista tikuttanut niin en ole varma dposta. Kp on 25 ja veikkaan et dpo olis 10-11 ehkä ;) Tai sitten testaan vasta maanantaina jos menkkoja ei kuulu. (Jos pystyn)

Pätkis, onpa ärsyttäviä testejä. Pahoittelut venyneestä kierrosta ja negasta :/

Jennie, ei tartte pahoitella, en plussaa odottanutkaan :D mieluummin aloitan testaamisen liian ajoissa kuin odotan pitkään ja toiveet kasvaa turhaan. ;) viikonloppuna voisit testata mun kanssa ;) ajattelin seuraavat testit pissiä perjantaina ja sunnuntaina

Ja mulla toi haaveilu alkaa jokatapauksessa tein testiä tai en! Jokaikinen kuukausi, noin viikko ennen tuomiota! Selvitän lasketunajan ja ym. Pohdiskelut alkaa. Vaikka olen joutunut joka kuukausi pettymään, jatkan haaveilua edelleen :D Joo tiedän, HULLUA!

Jennie, mulla on ihan sama juttu. Itseasiassa lasketun ajan lasken jo kp 1 :D Kyllä pitää pidemmänkin yrityksen ja pettymysten jälkeen olla vaan joka kierrossa yhtä hullu :D

Mulla menkkojen pitäis alkaa maanantaina mut mietin, et pitäiskö lauantaina testata ku silloin ois kyllä vapaaehtoistyöporukan rentoutuspikkujoulubileet. En mä perseitä ajatellu vetää mut kyllähän se tulos vaikuttaisi siihen, otanko 0 vai esim. 2 lonkeroa.

Jennien kanssa tais mennä kierto aika samoissa, koskas Larissalla pitäis menkat alkaa? Eiks sullakin ollu aika samoissa?

Tässä touhussa ei kyllä muutenkaan ole järkeä, joten pakko olla vähän hullu!
Mua on väsyttänyt viimepäivinä aika paljon. Eilenkin 21.30 nukahdin sohvalle istuvilteen, ja siis oon lomalla jolloin usein tulee valvottua pidempään ja nukuttua pidempään. Myös mua on parina päivänä huimannut ja eilen oli vähän etova olo. Naurattaa jo valmiiksi kun tiedän että nää oireet eivät kerro mistään ja varmaan osittain on mun mielikuvituksen tuotosta :D

Diabolicat, joo meillä tais mennä ihan samoissa ;) mäkin mietin kun perjantaina on yksi keikka että testaanko ennen sitä, mutta joisin siellä muutenkin ehkä 1 tai maks. 2 että onko sillä mitään väliä :)

Diabolicat, testaa vaan lauantaina :) mulla on luget käytössä ainakin maanantaihin, eli jos tiistaina jätän ne pois niin to-pe alkaisi menkat. Tänään siis dpo 9 tai 10.

Jennie, joo tämä on kyllä aika tragikoomista miten "oireita" ilmaantuu ja toiveet nousee joka kierrossa :D täällä ei ole vielä muuta kuin että endo-kivut hellitti ja yöllä saa rampata useaan otteeseen vessassa, viime yönä 4 kertaa. Eli ihan normi settiä :D

Ei noin vähäisestä määrästä ole vaikutusta vaikka raskaus olisikin alkanut, mutta testaa silti ;) eihän sitä "normaalisti" tietäisi olevansa raskaana ennen kuin menkat on myöhässä.

Muokattu viimeksi:
Periaatteessahan ihan alkuvaiheessa nautittu alkoholi ei vaikuta, koska sikiö käyttää vielä ruskuaispussia eikä ole yhteydessä äidin verenkiertoon. Mut tosiaan sitten kun yhteys muodostuu, en suosittelisi ottamaan yhtään alkoholia. Joissain maissa ollaan Suomeakin rennompia alkoholin suhteen raskaana, mutta sitä on kyllä ihan tutkittu että pienikin annos sikiöaikana saattaa vaikuttaa lapsen kehitykseen ja näinollen voi vaikuttaa lapseen koko hänen loppuelämänsä.

Mä join esikoista odottaessa lasin viiniä ja yhden lonkeron, ku en tiennyt raskaudesta. Taisi olla jossain kp 41? Raskausaikana en juonut sitten muuten, ku kerran maistoin isännän lasista mulle outoa juomaa, mutta siis en juonut, vain huulilla maistoin.

Joo, olen kyllä itse aika tiukasti sitä mieltä että ei pisaraakaan vaikka olisi näin alussa. Olen senverran paljon työskennellyt lasten kanssa joiden vanhemmat on käyttäneet alkoholia odotusaikana ja nähnyt mitä se voi tehdä. Tosin, 1-2 viikolla 3+ ei tekisi sellaisia vaurioita, mutta siis lähinnä tarkoitin myös niin että voin helposti olla ilman kun en kuitenkaan joisi kahta enempää. Jos en siis testaa niin en juokaan, mutta varmaan viimeistään sunnuntaina eka testi, voi oll että jo perjantaina koska nyt tuntuu etten malta odottaa :)

Jennie; Miulla alkaa ihan samat laskutoimitukset ja pohdiskelut joka kuukausi:grin

Beisla; Toivotaan, että onnistun enkä enää polta! Aikasemmin en saanut lopetettua, vaikka yritin. Nyt joku naksahti päässä kohdalleen, paljon helpompaa:woot:

Muurahainen; Blogissa käyty lukemassa:happy: Ai sielläkin ennen sauhuteltu!

Lucky; Törkeetä käytöstä mieheltäs! Lähetän tsemppihalin (toivottavasti se myös parantaa):smiley-angelic003

Larissa; Puhuitko sie niistä Sofi-merkkisistä testeistä, että ne on hyviä? Kysyn nyt vinkkiä mistä ja mitä tilaan seuraavaksi:)

Enni, Ilpuri niistä taisi puhua, mutta komppaan että Sofin o-testit on ihan hyviä :) Sofin r-testeihin sen sijaan ihmiset on saaneet selkeitä haamuja vaikka raskaana ei olisikaan :/ Parhaita o-testejä on mun mielestä Davidin testit, mutta niitä ei enää Suomesta saa :sad001 Tilasin niitä sitten Ebayn kautta Saksasta. Niihin tulee niin kirkuva o-plussa että ei voi kyllä erehtyä :grin

Takaisin