Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Diabolicat, tälläisen taulukon löysin, kun etsiskelin yhtä toista taulukkoa netin ihmeellisestä maailmasta. Eli elä vielä murehdi siellä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1456209414.345554.jpg

Onko jollain sitä prosenttitaulukkoa nopeasti saatavilla mistä näkyi ne tärppipäivien prosentit?

Larissa, kiitos nyt sain sen itelleni talteen tonne päiväkirjaan. :)

Ninukki, mitää?!? Mut muistanko hirmu väärin, et digit on antanut vääriä tuloksiakin... Ihan tyhmä digi!

Muurahainen; Käynkin heti kattomassa blogia:)

Sais jo tää lumi riittää, olkapäät ihan tulessa, ei jaksa enää:shifty:

Ninukki komppaan larissaa, ei se digi totuuksia lauo aina. Oon kuullut että digi on joillekkin näyttänyt ei raskaana ja muutaman päivän päästä raskaana 2-3 :o millon siulla oli klinikan mukaan testipäivä? Testasitko sen ekan testin "etukäteen"?

Huomenna on se verikoe, muuta testiä ei määrätty.. Eli tavallaan etukäteen oon testaillut, ärsyttävää.. Nyt vaan itellä tulee heti mieleen että oli vaan joku yritys kiinnittyä, mikä näky niissä liuskoissa.

Ninukki, mie uskon että olet raskaana, sillä ei ne mitään hailuja haamuja ne sun testit olleet. <3 Jos ja kun se sun huominen verikoe on positiivinen niin pyydä seurantakoetta, jotta hcg:n nousu näkyy!

Eikä Ninukki! Vai testasitko liian aikaisin, pregnylhän vääristää tulosta parin viikon ajan?

Beisla meillä siirto torstaina, aika katottiin samalla kun punktioaikakin, en tiedä miten lasketaan tuleeko tuosta sitten 4 vai 3 päivää.

Soittivat tänään klinikalta ja 9 munasolusta 7 on lähtenyt normaalisti hedelmöittymään. :) Nyt voi osaks huokasta helpotuksesta ettei ainakaan niissä ole plkästään vikaa.
Käsittääkseni eivät huomenna enää soita vasn torstaina suoraan siirtoon. Toivottavasti saadaan jotain pakkaseenkin.

Tänään alkoi tukihoitona lugesteronit 3kpl 12 tunnin välein.

Pisama, hieno tulos! Toivotaan että kaikki jatkaa kehittymistä mallikkaasti ja saatte huuruneniä myös pakkaseen :) huh aikamoinen annos sulla menee lugeja! Kannattaa varata kaappi täyteen pikkuhousunsuojia...

Omia kuulumisia: Tänään ollu alavatsa kipeä, toivottavasti se tarkottaa että tärppipäivä on lähellä! Ei ainakaan tänään eikä eilen vielä tullu plussaa ovis- testiin.
Jännää, miten ihmisen mieli toimii. Ei muistakaan enää viime kuun itkupotkuraivareita ja nyyhkimispäiviä, ihan intona kokeilemaan taas uudestaan josko tää olis meidän kuukausi. :rolleyes:
(Hih, eka virallinen päivitys itse asiasta)

Enni kp 14/28, yk 8

Enni, olettehan jo talletelleet? ;) toivottavasti saatte plussan pian :)

Itse jännään viikon päästä olevaa poli-aikaa (endon seuranta). Salaa toivon, että tekisivät samanlaisen ratkaisun kuin Hileisen kanssa eli jouduttaisivat meidän pääsyä ivf:ään. :)

Larissa dpo 8 tai 9, yk 20(?)

Tietääkö kukaan, Larissa nyt ehkä ainakin :grin Mitä mahtaa antibiootit tehdä folleille? Vai tekeekö mitään?

Takaisin