Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, mistä päin maailmaa tilasit? Euroopasta tulee 1-2 viikossa, USA:sta kestää vähän pidempään ja Kiinasta voi mennä yli kuukausi

Murkku itse tilasin Kiinasta testejä (Mannikan kehumia "Kiinan pc:itä") viime kierron lopussa eli joskus kuun alussa ja ei ole vielä tulleet. Saa nähdä ehtiikö tulla tähän kiertoon kun ovis oli niin ajoissa :D

Kiitos teille kaikille♡ tällä hetkellä ihmetyttää kun vuoto ja kivut loppuivat kuin seinään. Lieneeköhän vain väliaikainen ilo?

Riiaba, toivotaan että siellä on kaikki vuodosta huolimatta hyvin, kun kerta sekin jo loppui! Voisko olla vaan jokin hematooma joka meinaa vuotaa? Raskaanaollessa muutenkin limakalvot ovat herkkiä vuotamaan esim pupuilujen jälkeen. Jos sellasesta kuitenkin olisi vain kyse?
Kipuja miulla oli ainakin rv6 asti päivittäin, ja joskus jopa niin kovia että vetivät ihan lattialle asti ja kaikki hyvin silti.
Tsemppiä epätietoisuuteen, varmasti voit päästä terveyskeskukseen verikokeisiin tai ultraan että saat varmistusta asialle.

RiiaBa, älä vielä heitä kirvestä kaivoon :) voi olla ihan harmitontakin vuotoa. Valitettavasti odottavan aika on pitkä mutta toivotaan että vuoto loppuisi <3

Minni, nyt vaa nautiskelet :)

Mäki kyllä ens kiertoon taas haen ovistestejä. Tavallaan rentoa kun tiedä oviksesta tässä kierrossa mitään mut sit toisaalta ärsyttää epätietoisuus :D

En edes tiedä kiertopäiviä, otan tän kierron rennosti :)

Murkku, itse kun olen tilannut Euroopasta (uk, Irlanti, Saksa) niin on tullut jopa alle viikossa! Uskon siis että ehtii :) Se on vähän hämärän peitossa, että miten herkkiä ne First Responset on. Valmistaja ei ilmoita mitään lukemaa ja netin syövereissä arviot herkkyydestä vaihtelee välillä 6,5-12. Mutta on ne herkkiä :)

Harmillista Murkku :( Miehillä kumminki se helpoin osa tässäkin asiassa.. grrr.. oliko sulla aiemmin letroja käytössä? Musta tuntuu et clomit ois mulla varmaan paremmat ku nää letrot vaan pisti kaiken sekasin ja tiputtelemaan, jo 2 vkoa..
Jospa kaakao kerkiätki plussaamaan nyt odotellessa ☺
Beisla, eli koti-inssissä ei ole niin pitkää ruiskua että sen sais kohtuun saakka. Ruisku vastaa siis miehen osaa ja sperma jää minne jää emättimessä..
Larissa, näin mäkin ajattelin ja siksi inssiä vois aikaistaa.
Onko muilla tietoa ovuloitteko vuorotellen vas ja oik puolelta? Itellä tuntemukset aina vasemmalla vaikka ultrassa nähty et oikeelta puolelta lähtee Mairee sanoi kyllä hienosti <3
Minni, nauti raskaudestasi. Siellä se pieni kasvaa
Pahoittelut RiiaBa :(
Mä komppaan kans että One Stepit on todella huonoja! Taidan tilata jotain muuta tulevaan kiertoon.

Maka, letroja en oo saanut, kun lääkäri ei tunne niitä. Clomeja olen yli vuosi sitten syönyt neljä kiertoa tuloksetta.

Maka, se on vanhanaikainen käsitys että nainen ovuloisi aina vuorotellen vasemmalta ja oikealta. Ovulaatio tapahtuu siltä puolen, jonne johtofolli (ja siten korkealaatuisin munasolu) sattuu kasvamaan. Mulla tuntuu aina oviskivut vasemmalla, mutta siellä on endometrioosia joka reagoi nouseviin hormooneihin.

Murkku, jospa clomit tekisi nyt tarvittavan boostin kun olet painoa pudottamalla saanut jo paljon aikaiseksi :)

Huh hei, naiset! Folliultra takana. Folli oikealla nyt kp 10 16 mm ja limis 7 mm. Huomenna pregnyl ja inssi torstaille. Mutta nämä ei jaksa nyt edes innostaa, vaan se että päästään ivf:ään ENSI KIERROSSA. Juteltiin muuten näistä kivuista ja lääkäri kerrankin otti ne tosissaan: soitti ylilääkärille että mitäs tehdään. Luetteli mein diagnoosit ja tilanteen. Suoraan ivf:ään jonottamatta! Kuulemma nyt raskautetaan aggressiivisesti :''D

Me so happy! Nyt on sotasuunnitelma.

Hileinen kp 10

Kaakao; auttaisko sun soittaa vielä ja kysyä, et mistä johtuu ja et teille lupailtu jo kevättä? Mä varmaan soittaisin.

Riiaba; voi kurja jos yltyy vuoto, mutta jospa loppuiskin.

Mulla jäi muuten läjä o.testejä. Jos kaikki jatkuu hyvin niin voisin ultran jälkeen postittaa ne jollekin. Jos joku haluaa osoitteensa antaa. Tilasin muistaakseni 60kpl ja yhdessä kierrossa käytin jokusen.

Hileinen, mahtava uutinen! Toivoisin toki ettette joudu ifv:ään menemään vaan saisitte tärpin jo tästä inssistä! :)

Takaisin