Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Täällä taas tällästä, ovista ei ilmeisesti tässä kierrossa tapahdu?!? Voihan tuskastuminen!

ImageUploadedByVau Foorumi1456031270.177744.jpg

Kahdessa viime kierrossa kp 11 ovistikku näyttänyt plussaa, nyt tässä kierrossa näytti tältä ja nyt jo haalenee. Eilinen iltapisu oli kyllä hyvin laimeaa, et senki takia iltatikku haalea.
Eggwhitet alkoi kp 10 ja ei epäilystäkään niistä.
Eli joko ovisplussa meni tikusta ohi, tai paskat munasarjani ei ovuloi taas... :(

Mites nyt sitten Lugejen kanssa, kun en ovisplussaa tikkuun saanut?!?
Ääää, miksi tämän täytyy olla niin vaikeaa?!?!?

Ps. Beislaa jännätään täälläkin, voi kumpa hyviä uutisia sieltä tulisi!!!! <3

Muoks. Mites muut haamuilijat, testailitteko tänä aamuna uudestaan? :)

Mä heräsin yöllä neljän aikaan, näin taas unta että olin tehnyt plussatestin. Unessa uitin kahta testiä samaan aikaan vapisevin käsin, niin että puol testiä kastui. Kun heräsin, ärsytti ihan sikana. Tää on jo kolmas kerta kun näen unta plussatestistä, ja tähän asti tuloksena on ollut vitivalkoinen testiosio. Sain sit vielä unta ja heräsin taas vähän ennen seittemää.
Pissin purkkiin ja jätin näytteen jäähtymään niin kuin ohjeessa sanotaan ja menin herättämään vaimon. Sanoin että se saa tehdä testin, mua ei huvita. Jäin peiton alle. Tuntui että testiaika on varmasti jo kulunut kun se huusi mua. Sanoi että on mennyt kaksi minuuttia.

r-testi.jpg

Ekana laitettiin viesti luovuttajalle. Sit tulin tänne. Nyt meen takas nukkumaan. Ehkä.

Beilsaaaa!!!!! Eikääää!!!! Ihanaaaaa!!!!! Itken onnen kyyneleitä täällä!!!! <3 <3

Muoks. Saanko lisätä sut jo plussanneisiin, kun noin vahva plussa on? :)

Muokattu viimeksi:
Ilpuri, on siellä selkeästi o-plussa tulossa. :)

RiiaBa, varovaiset onnittelut, näen jotain jo suurentamatta kuvaa! Viivalle vahvistumista. :)

Jelly_Bean, tervetuloa mukaan! Kerro toki vähän itsestäsi, mikä teillä on yritystausta?

murkku, voihan sulla olla ovis vasta tulossa, eihän se hirveän paljon myöhässä ole vielä. Toivotaan että tulee vielä!

Murkku lisää vaan, kaipa tuolla jotain on ainakin toistaiseksi. :grin

Joo en saanutkaan enää unta. Käsi pystyyn ketkä on yllättyneitä. ....ei kukaan vissiin. :p

Strategisia mittoja yrityksestä: alkoi siis 12/14, 7 kiertoa koti-inssejä luomuna, sen jälkeen 6 kiertoa letrojen kanssa (vaste hyvä) ja nyt IVF:n tuoresiirrosta tärppi. Neljä alkiota pakkasessa, jos tämä menee kesken.
Harvinaisen rento ote tässä kierrossa. Ei tosin ollut ensimmäinen rento kierto, joten sen piikkiin en laita. Enemmän IVF:n, eiköhän se ollut mikä tärpin toi. Punkkua join välillä mutta en tiedä minä päivänä. Raskausvitamiineja olen syönyt jo yli puoli vuotta, ei muita lisäravinteita. Mun piti vältellä vehnää tässä kuussa mutta en sit jaksanut, ja pitsaa ja pastaa oon vetänyt kaksin käsin.

Mulla ei edelleenkään ole mitään oireita. Tai mitään mitä ei olisi ollut aiemmissa kierroissa. Rinnat on arat, mutta niin oli jo parissa letrokierrossa. Poikkeuksellisen kovia menkkakramppeja oli jo alkuviikosta, mutta yhtä kauan ennen kuukautisten alkua sama kävi viime kierrossa. Ja vähintään puolessa yrityksistä on ollut "erikoisia" kramppeja. Ei ole ollut mitään "tunnetta" siitä että olisin raskaana. En ole nukkunut, palellut, juonut tai käynyt vessassa sen enempää kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa. Ihan tosissani, oireiden perusteella olisin eilen laittanut rahani siihen että ei ole tärppi käynyt.

Beisla, onnea ja tarrasukkia! Mie niin tiesin tämän!!!! Mahtavaa!!! :)

Murkku, vielä se ovis ehtii tulla :) älä ainakaan vielä lugeja aloita.

Larissa meinasin, et jos ei plussaa tule, jätän luget tässä kierrossa ottamatta, koska mistä sitten tiedän mikä on dpo 3 päivä...

http://aijaa.com/7TBtUP

Ostin näitä 2 ja viime ma tein ekan, tulos 2-3, nyt tämä tänä aamuna. Olo epätodellinen, iloinen ja pelokas...

Murkku: Olettehan talletelleet kuitenkin?

Beisla: Mitkä viikot menossa, kuinka ne lasketaan ivf:ssä? Tuo rentous mä uskon on erittäin hyvä asia. Mulla itellä ei nyt täs kierrossa ollu kauheeta yrittämistä, eikä talleteltu joka päivä niinku aiemmin, tosin o:ta ennen ja just sinä päivänä muistaakseni talleteltiin. Meillä oli pikku riitakin joka vähensi yritystä :alien

Voi plussanneita nyt jo monta :happy:

Rv 5+1 (tai o:sta 5+2, muttei tolla päivällä mitään väliä)

Last edited by a moderator:
Takaisin