Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti , mun mielestä ei näytä ollenkaan huolestuttavalta toi haaleneminen. Eihän se pissa joka aamu oo täysin saman vahvuista. Mulla tuli eka plussa tosi haaleena, seuraavassa testissä oli leffaviivat ja sit taas seuraava oli vähän haaleempi. Heh,montakohan testiä sitä tuli tehtyä ekan plussan jälkeen, että oikeesti uskoi että kyllä se plussa on :P Niin monta sataa euroa käytetty aikoinaan testeihin ja ei koskaan mitään hailuraakaan niin kesti hetken ennen kun aivot otti tiedon vastaan :D

Haikara: suotta Vertailet kamalasti noita testejä vaikka samaa merkkiä onkin. Hcg määrä virtsassa vaihtelee kellonajan, vireystilan ym. Mukaan että harvemmin saa kahta samanlaista testiä aikaiseksi :D ihanaa että mies tuntuu olevan mukana täysillä. Meillä oliskohan ollu 7kk yhteistä onnea ja rakkauden huumaa ennen ku plussasin :D kuului ukon suusta perkele kun plussan pissin tikkuun ja siihen se ensi huuma sitten jäikin. Nyt vaihtelevalla menestyksellä menty eteenpäin. Ei olla ollenkaa kuin luodut toisilleen mutta ukko täydentää mun paskoja piirteitä niin hyvin etten halua tota vaihtaa mihinkään. :D Ja toisin päin. On se niin hyvä isä lapselleen ja varmaan tällekki kunhan se ne eka ripsat pesee kun syntyy. :D ihanaa onnea vielä! Toi paniikki helpottaa rv 12 vähän. Ja sitten se muuttaa muotoaan :D

Ninnuki: oi ihana plussa! Onnea!

Beisla: juu ei oo kivaa kattoa ku toinen kipeenä tärisee ja nukkuu ku tietää miten paska olo itselläänki on jos kipee. Onneks yleensä lapset tervehtyy nopeemmin. Kuume ollu niinkin korkea ku 39.9 ja alle 38 ei putoa. :( mutta sinähän voisit nyt tähän vielä plussan päräyttää!?

Muokattu viimeksi:
Haikara en nyt osaa analysoida testejä varsinkaan kun on ihan oudon näköisiä testejä! Enkä oikein muista, mulla on ollut nämä molemmat raskaudet niin kovin oireettomia, etten nytkään löydä edes etsimällä raskausoireita vaikka menossa 8+3 :D Ainoa mikä alussa oli niin rinnat arat, mutta nyt ei oo enään sitäkään... Itse tein ne testit pc:llä ja tulos oli silloin tällänen ja tuosta alemmasta testistä paripäivää niin alkoi vuoto.
ImageUploadedByVau Foorumi1455968619.808054.jpg

On. Maanantain ultra mielessä, en saa unta, en pysty ajattelemaan mitään fiksusti! Mikään piina ei ole vielä ollut näin paha ja raskas :( Kyllä on niin pitkät 12 vk ettei mitään rajaa!

Haikaranyytti, minun ystävä sanoi kerran ihanasti kun pelkäsin alussa esikoisen kohdalla että miten käy : " nauti nyt siitä tiedosta, että olet raskaana. Itse et voi nyt vaikuttaa mitä tapahtuu ja jos menee kesken niin sure vasta sitten!" :happy:

Onnea myös Ninukille!!

Kyllä on hyvin sanonut, kiitos <3

Onnea Ninukki :)

Ilpuri: minä veikkaan että huomenna on tasavahvat viivat testissä. Tai tietysti riippuu siitä minkälaiset viivat sulla yleensä on kun tulee ovisplussa :) mulla testiviiva on ovusolussassa himppasen tummempi kun kontrolliviiva.

Ihana plussa Puhuri puhaltaa, onnea kaikille yhdessä ja erikseen :Heartbigred
Harmillisesti itsellä menkka krampit löytänyt tänne, vuotoa odottelen illalle tai huomiselle. Kiva ois ollu päästä mukaan aaltoon.....

Junibea, mulla on kans ollu yleensä vähän tummempi testiviiva kun kontrolli viiva joten uskon et huomenna on

Takaisin