Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihania plussia tänne taas satelee! :)

Haikara, elä murehdi, hienot viivat on, voi se aamupisukin olla laimeeta. :) ainakin mulla on ollut hyvin laimeita pisuja.

Ninukki, virtahepo. :D onnea sinnekkin!

Mami, pahimpaan makean himoon olen syönyt sokerittomia karkkeja. :)

Riiaba, sielläkin haamulainen, ihanaa onnea! :)

Beislalle, tsemppiä aamupisuun! :) <3

Saako jo päivitellä etusivulle ninukki ja Riiaba? :)

Minultakin onnittelut Haikaralle! Vanha suhde ei tosiaan kuulostanut ihan soveliaalta lapselle, joten hyvä ettei sitä siihen sitten tullut. :) Tosiaan joskus "surullisena" saa katsoa, kun lapsia tehdään alkoholistisuhteeseen, väkivaltaiseen suhteeseen tms. Se ei kuitenkaan ole sen lapsen etu, eikä kyllä vanhempienkaan (lapsena koettu esimerkiksi perheväkivallan näkeminen vaikuttaa lapseen koko hänen loppuelämänsä). Itse olen myös seurustellut narsistisen henkilön kanssa, onneksi vain vajaa 3 vuotta ja hän lopulta jätti mut toisen naisen takia. Suhteen paras teko! Mä yritin jättää hänet kolme kertaa siinä onnistumatta viimeisen puolen vuoden aikana. Jännä kuinka maanrakoon ihminen pystytäänkään jyräämään. Meidän pisin riita oli 6 vrk. Mä pyysin anteeksi. Tänä päivänäkään en tiedä, mistä se riita sai alkunsa. Tai siis tiedän että sanoin hänen pikkusiskonsa synttärikutsuilla hänen mielestään jotain hölmöä. Mutta mitä sanoin, sitä en vieläkään tiedä. Pääsääntöisesti olen exien kanssa hyvissä väleissä, mutta tämän kanssa en ole missään väleissä. Äitinsä kanssa olen kyllä väleissä. Ennenku aloin räpistelemään eroon, ei riita olisi noin kauaa kestänyt, koska mä olin aina se, joka yritti muuttua ym. Olin ihan hukassa sen jälkeen ja siinä menikin aikaa että löysin itseni. Suhteesta ehkä kertoi jotain se, että mä lenkkeilin hoidossa käyvän koirani kanssa jopa 3 h päivässä, ettei tarttis nähdä miestä (asuimme naapureina). Tai koulusta/töistä kotiinmeno ahdisti. Mulla oli hyperventilaatiokohtauksia. Aloin kuvittelemaan erilaisia onnettomuuksia, joita miehelle tapahtuisi. Ja kun yritin jättää, piilotin mm. veitset ym. Tosi terve suhde siis. No seuraavassa suhteessa olinkin sitten läheisriippuvainen. Se kesti puolisen vuotta, oli vähän semmonen viharakkaussuhde (ollaan ihan väleissä ja mulla on hänen vaimonsa kanssa yhteinen harrastus). Olin sitten vuoden sinkkuna ennenkuin tapasin nykyisen mieheni, yhdessä ollaan oltu nyt 11 vuotta.

Muokattu viimeksi:
Riiaba, onnea! Haamuhan se siellä! :)

Ilpuri, ehkä illalla tai huomenna vois olla jo O+ :)

Minnille tsemppiä! Koita olla rauhassa, eiköhän se papu siellä polski ;)

Diabolicat, huh sullakin rankkaa taustaa :( onneksi nyt on hyvä mies :)

Wauuuu mikä plussa puhuri meillä on täällä! :) Beislan plussaa odotellessa huomenna ;) antaa kyllä voimaa kun pitkään yrittäneet pääsee plussaamaan joukolla!

Haikara, kyllä se lista ekalla sivulla mulle näkyy...

Näkyykö lista muille?

Muoks.
Ai niin omanapa jäi. Ovistikun viivat vahvistuu, mutta plussaa ei vielä ole tullut. Kahdessa viime kierrossa ovisplussa on tullut kp 11, ja tänään on toi päivä, et kierto näköjään venyy vähän.

Muurahainen kp 11/27, yk 25

Onnea Riiaba ❤ ei todellakaan tarvii viivalaseja, ihan selvä viiva 8)

Murkku ja ilpuri tsempit oviksen bongailuun :)

Beislan testiä odotellessa ;)

Taustalla oleskelen ja yritän pitää jatkossa mielipiteeni omina :|

-PikkuMinski kp12/30 yk30 letrokierto 2-

Ninukki: Niin oliko sullekin tehty nyt ivf? Mulla menee vielä ihmiset sekaisin? Oliko ensimmäinen? Ja nyt haamu. Ihanaa!

Riiaba, onnea haamusta! Aivan mahtavaa kuinka paljon nyt plussia saadaankaan tänne! :)

Beislan huominen testi miullakin jo mielessä, jännää! :P

Jelly, tervetuloa kyttäilemään tänne, täältä saa upeasti perspektiiviä kun on niin paljon ihania naisia samaa asiaa toivomassa ja kaikilla omanlaisensa polku ja tarina :)

Diabolicat, hurja kokemus siullakin :( onneksi löysit paremman miehen rinnallesi! :)

Takaisin