Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Varmaan jompikumpi tulee :D varmaan vähän riippuu miten se hcg nousee mut onhan sulla jo tosi vahvat nuo viivat :)

Ninukki, onnea!!❤ aivan mahtavaa :)
Loputkin mukaan plussa-aaltoon nyt!! :)

Katjusha, mie pidän täällä peukut ja varpaat pystyssä ett tein nuori luovuttaja auttaa teille vauvan! :)

Ilpuri: Nii mut jos alkaa haalistumaan ei se ole yhtään hyvä :( tai jos onki jo kesken :o mie ku kuvittelin et ku saan plussan oon iki onnellinen mut yhtä pelkoa tää onkin :o

Ninukki, kyllä tuossa selkeästi viiva näkyy! Onnea ja tarrasukkia! :grin :wav Ihan mahtavaa kun vaikka folli- ja munasolutilanne näytti huonolta, tuonne asti ainakin olette jo päässeet.

Hileinen, nipistely kuulosta hyvältä! Tsemppiä ultraan, toivottavasti folli tai follit kasvaa hienosti. :)

Lucky, voi poikaparkaa. :sad001 Pikaista paranemista.

Katjusha, hyvältä kuulostaa sun limis ja luovuttaja, toivottavasti pääsette siirtoon niin kuin on suunniteltu.

Haikaranyytti, noita kotiraskaustestejä (ClearBluen viikkonäytöllistä digiä lukuun ottamatta) ei ole tarkoitettu seuraamaan raskauden etenemistä, joten ei kannata välittää miten nopeasti viiva vahvistuu. Samankin merkin testeissä voi olla laatueroja. Jos suinkin pystyt, unohda testaaminen hetkeksi. Raskaana kunnes toisin todistetaan!

Ilpuri, lupaavalta kuulostaa sun ovislimat, toivottavasti saisit tikkuun kiinni vielä.

Mulla ei edelleenkään ole mitään oloja tai oireita, ei kyllä yhtään innosta testata huomenna. Kai se on pakko...

Haikara, höpö höpö! :)päätä uskoa et se ei ole kesken ja eikä menekään. Ymmärrän et varmasti vaikeaa mut ei kannata murehtia jotain mitä en tiedä. Varmasti tuntuu uskomattomalta noin pitkän yrityksen jälkeen. tällä hetkellä kuitenkin tiedät et oot raskaana ja sillä sipuli!

Onnea Ninukki!

Kiva kuulla Katjushasta. Onnea kiertoon!

Haikara, jossain vaiheessa hcg on jo niin korkea ettei normitestit pysty sitä seuraamaan ja ne viivat alkaa haalenemaan.

Haikara, yhdyn edellisiin! Mullakin viivan vahvuus vaihteli ja tummimmillaan oli aamupissasta seuraavassa kun oli pari tuntia pidätelly. Eli eiköhän sullakin kaikki oo hyvin :)

Ninukki vaude! Superisti onnea ja tarrasukkia! :)

Katjusha voikun nyt tuottaisi tulosta! :)

Haikara en todellakaan halua pelotella, mutta mulla edellikierrossa ollessa km kävi niin, että viivat alkoi haaleta, mutta oon kuullut myös todella paljon, että testeissä on vain eroja ja sen takia näyttää eri vahvusia viivoja ja siihen voi vaikuttaa moni tekijä. Tosiaan digi näyttäisi nyt sulla luultavasti 2-3 ja viikon 5 jälkeen 3+ :) odota pari päivää ja tee vaikka sitten testi! Toivotaan parasta <3

Minni: no onko toi siusta huolestuttavasti haalistunu? :)
Tääl ei o digiä pitää tilata ni varmaa ensviikolla pääsee sit testaa :P
Mites minni oliko sulla alussa nipistelyä masussa mul on kokoajan :D ja sellanen paineen tunne. Mut ei koske mihikää sillee :)

Takaisin