Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Millon beisla testailet?

Täällä ehkä tuli konien kommentit väärinymmärretyiksi haikaran tapauksessa. Ei kukaan tälläisessa ryhmässä voisi toivoa vahingossakaan keskenmenoa kenellekkään! Ihanaa raskausaikaa sinulle ja päivittele ultra ja neuvolakuulumisia! :)

Mulla menkkojen olisi määrä alkaa siinä maanantai tiistai tienoolla, jospa sinne malttaisi odottaa, ettei tyhjiä pettymyksiä tule. Tässä juuri miehen kanssa puhuttiin, että maanantaina soittelen naikkarille aikaa tähän yhteenveto käyntiin. Jos ei kuuta niin onpahan plussahoukutin. Kesäksi myös on matka varattuna niin siinä sitä houkutinta olisikin :p

Mun tarvii varmaan tilata mieheltä tuota viiniä... inhoan viinejä... =D tai sitten ei vaan oo se oikea osunu kohdalle.

PikkuMinski, australialaista ja ei ollu luomua. Alle kympin oli pullo eli mun mielestä halpa ja hyvä :D mulla tekee tanniininit päänsäryn.

Junibea, suosittelen Yellow tailia. Mulla ei yleensä mene punaviinit alas :)

Mä ostan tota kans :p yleensä juon vaan luomua ja täyteläistä, mut nyt pakko kokeilla :D

Mä siis todellakin tykkään punkuista ❤ ja kiinnittymispunkun puolesta oon puhunu aina ;) nyt on itellä kokonaan unohtunut :))

Kiitos lugevastauksista. Jos siis sunnuntaina testi näyttää negaa, odotan menkkoja viimeistään tiistaille. Jos ei silloin näy niin ehkä keskiviikkona uutta testiä. Mutta ehkä menen jo asioiden edelle.

Larissa, onpa kiva kuulla että tykkäsit! :) Mulle tuo tarttui kerran mukaan Alkon myyjän suosituksesta, kun halusin kaverin meksikolaiselle ruualle.

Junibea, onnea o-plussasta! :) Mä en ennen tykännyt viineistä, mutta ehkä kuutisen vuotta sitten päätin että opettelen juomaan niitä. Punaviini varsinkin vaatii usein totuttelua, vähän niin kuin vaikka homejuustot tai oliivit joillekin. Vaikka eihän sitä tarvitse opetella juomaan jos ei ole oma juttu, rahaa noihinkin saa menemään.

Minski, tässä vielä linkki niin löytyy helpommin: http://www.alko.fi/tuotteet/458797/

Oho, mikä huiske täällä käynyt!

Haikara, onnittelut plussasta! Varmasti kaikki järjestyy <3

Beislan ja muiden ivf-läisten testejä odottelen innolla!! :)

Punkkukeskusteluun: alle 10e pullo nimeltä Santerra. Makeampi, hyvä :P Tässä juuri lasillinen menossa!

On. Nyt tokassa letrokierrossa tuntuu, että jotain tapahtuu. Molemmilla puolilla muniksissa nipistelyä ja ajottaista vihlontaa. Alavatsalla myös loppukierron kaltainen paine. Maanantaina sen näkee sitten! Kp 7 ja ultraa kohden!

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Hileinen kp 7 letrokierto-2. Yk 18.

Apua mitä täällä tapahtuu!?!? :eek:

Ite olin todella onnellinen kun näin haikaran plussan ja se antoi toivoa että kaikki on mahdollista. Meilläkin on pitkähkö yritys takana ( kesällä tulee 2v ) ja kyllä, koen katkeruutta ja kateutta ym muiden raskauksista, etenkin jos ne on esim. yhden illan jutusta alkunsa saaneita, tai narkomaani raskautuu, tai teinien hups oho olen raskaana juttuja. Mutta tässä haikaran tapauksessa ei kyllä käynyt pienessä mielessäkään että olisin ollut katkera. Haikaralla tämä uusi mies on tuttu ja ihastusta ollut pitkään, ja niin tuskallinen taival kun on hänellä ollut lapsettomuuden kanssa ja yritystä todella pitkään, niin en ymmärrä miten se että raskautuu toiselle miehelle heti, tekee plussasta vähemmän tärkeän ja poistaisi vuosien tuskan o_O Mielestäni jos tosta kokee katkeruutta, niin täytyy olla valmiiksi negatiivinen ajattelutapa, mutta tää on vain mun mielipide ja voitte olla siitä erimieltä. Myös jos tulee pahoittamaan toisen mielen mielipiteillään, niin pitää olla valmis ottamaan itsekin kritiikkiä vastaan. Ja yleensä elämässä hyvä sääntö on, että jos ei tiedä asiaa kunnolla, niin ei kannata omien johtopäätösten perusteella sanoa mitä sattuu.

Täällä on haikara monta aidosti sun puolesta onnellista naista sun tukena :Heartred älä lähde täältä ikävien kommenttien takia, eiköhän täällä enemmistö ole sun plussasta tosi iloinen :) Ja koita ottaa rennosti, vaikka se onkin tosi vaikeeta. Yritys ja raskaus on melkoista jännäämistä ja odottelua, ja kun saa nyytin syliin niin alkaa muut huolenaiheet, eli huoli on loputon mutta oma lapsi mitä ihanin asia :Heartred

Ja pitää varmaan tota kelta häntä punkkua kokeilla, kun sitä kehutte. Itellä tulee mini määrästä punkkua pää kipeeks ja en tykkää ees punkusta, mutta nyt pitää kyllä testata kun kohtalotoverit suosittelee :wink

Murkku, Jos sulla löytyy jotain vinkkejä painonpudotukseen, niin saa laittaa yksäriä :)

Muurahainen: yksärille ja kysy sieltä. Ihan perse lääkäri tuo.

Haikara: ihanaa onnea tätäkin kautta! Se oli tarkoitettu näin. Toisilla tarkoitettu toisellalailla ja sinulla/teillä näin! Itsellä tarkoitettu kun poika lähtee eskariin,olen silloin kotona. Mulle ja ukolle kasvun paikka nyt kun se otti tähän lomautuksen. Onnea kuitenki vielä!

Onnea haikaranyytti! Ehkä se miehen "vaihto" oli juuri se juttu mitä kohtalo oli varallesi suunnitellut, ihanaa raskaus aikaa ja nauti "uudesta" rakkaudesta, niin pavusta kuin miehestäkin, olet varmasti onnesi ansainnut.
Itse joskus koen katkeruutta lapsettomuudesta, varsinkin töissä kun joutuu kohtaamaan keskeyttäjiä, narkkari äitejä, välinpitämättömyyttä yms.

Täällä poika extempore kuumeessa 38.9 :oops: :( itse olisin ton kuumeen voinu itelleni ottaa ennemmin.

Täällä kanssa yksi joka onnittelee Haikaranyytti sua :)
Minä ja mieheni oltiin tunnettu jopa reilu kuukausi kun mä raskauduin. En päivääkään ajatellut et se olisi väärin. Olin kyllä itsekin ihmeissäni kun niin nopeasti kävi.
Mutta jokainen meistä täällä on vain yhdestä syystä. Haluamme saada lapsen. Jokaisella meillä on oma historiamme. Ei me voida tuomita ketään. Jokainen plussa on ainakin mulle ilon asia. Oli se sit oma tai jonkun muun.

WM kp6 yk7

Kiitos Beisla, jospa se plussa vielä tulis vaikka ei mul kyllä ole edes mitään raskausoireitakaan.
Larissa mulla on eka letrokierto ja pitää kyl varmaan kysyä tuosta vuodosta lääkäriltä.

Takaisin