Hileinen, toivottavasti ultrassa tulee hyviä uutisia ja pääsette inssiin.
Kirppu, kaikkea hyvää teidän yritykseen! Noista pupuiluista, eihän siihen periaatteessa tarvita kuin yksi onnekas kerta.
kaakao, harmi jos koko jonotusaika pitää mennä luomuna, onhan se pitkä odotus. Höh miten sun tuhru sekoilee noin, tosi ärsyttävää. Itse odotan jännityksellä pysyykö tuhru nyt poissa kun on luget käytössä.
WMama, pahoittelut runsaasta vuodosta, mutta jos jotain positiivista hakee niin varmaan on limakalvo ollut ainakin tarpeeksi paksu.
Ilpuri, toivotaan sulle oikein megaovista, ja ihanaa kun sun mieskin on innostunut. :)
Noista hankinnoista ja rahan säästämisestä, mun mielestä rahan säästäminen ylipäätään on aina järkevää. Jopa työttömänä tai opiskelijana laitoin osan pienistä tuloistani aina säästöön, eihän sitä tiedä mitä tulee eteen. Harvoin olen tosin "korvamerkinnyt" rahaa. Paitsi että sukulaisilta saamiani ja aina säästämiäni lahjarahoja kutsuin jo vuosia ennen vaimon tapaamista lapsisäästötiliksi. Kun oli jo silloin selvää että hyvin todennäköisesti klinikalle joudun ja se maksaa tuhansia euroja. Halusin, ettei sitten tarvitse vasta aloittaa säästämistä kun mieli tekisi yrittää lasta. Ja usein rahalle käyttöä löytyy, jos ei alkuperäiseen säästötarkoitukseen niin johonkin muualle.
Lapsen tarvikkeita meillä on kaapissa tasan kaksi: minä ja vaimo teimme molemmat yhden käsityön, silloin yrityksen alussa kun olimme vielä innostuneita ja toiveikkaita. Nyt ei ole tullut mieleenkään tehdä lisää. Pari-kolme kertaa tässä reilun vuoden aikana ollaan käyty lapsitarvikeliikkeessä. Viimeksi siinä letrokierrossa kun tuli välivuotoa joka vaikutti kiinnittymisvuodolta. Mitään ei tosin ostettu, mutta vähän harmitti jälkeenpäin että piti edes käydä liikkeessä.
On. Ei edelleenkään mitään oireita. Tai no rintojen arkuus, mutta sen voi nyt laittaa vaikka kuinka monen eri lääkkeen piikkiin, ja ajoittaiset kovatkin menkkakrampit, ja vähintään joka toisessa kierrossa on ollut "outoja" kramppeja eli niiden varaan en laske yhtään mitään. Lauantaina menee vikat luget, testaan joko la tai su.