Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kaikki liukastelijat hankkikaa ihmeessa nastakengät. Ne on niin hyvät, ei tartte pelätä että kaatuu liukkaalla!

Mulla on tuota vehnäalkioöljyä kaapissa, mutta se on niin pahaa... :( Minä kiertopäivinä sitä pitikään ottaa että parantais limistä??

Junttura, mie otan vehnistä koko kierron. Mutta jos et halua koko ajan ottaa niin ainakin menkoista ovikseen.

Mitä merkkiä te olette ostaneet kun kaikki valittaa että on pahaa? :D Neo-E ei maistu miltään ;)

Huih, nyt on tyypit kyydissä, molemmat ja ilman keskustelua vielä :D klinikalta soitettiin vielä aamulla että käykö meille että siirretään molemmat, no sitä ei tarvinnu miettiä :) sunnuntaina pistän vielä gonapeptyl-piikin tukemaan kiinnittymistä, ja 24pvä veritesti. Voipi tulla pitkät pari viikkoa..

Ninukki, hienoa! :) tulee todelliset piinaviikot ;)

Mites Beisla ja Dolcetti?

Mymmelistille pahoittelut menkoista :( ja tietty muillekin kellä on täti päässyt yllättämään :(

Ninukki, loistavaa!! Kyllä on jännät viikot!! Minulla oli kans piikki kiinnitymisen avuksi, en kyllä muista lääkkeen nimeä! Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin :smiley-angelic001

Ninukki, aivan mahtavaa!! Tulee taatusti vielä normikiertoakin pidemmät piinaviikot, toivottavasti myös antoisammat!❤

Junttura, samaa mieltä! Koiran kanssa lenkkeillessä aivan ykköset ne nastakengät! Harmi ett täällä ainakin sellanen keli nyt ettei edes nastakengät oo pelastanut, onneks ei oo kovin tullu kompuroitua:o
Eiks sitä vehnistä voi sekottaa mihinkään voimakkaan makuseen, tai juoda/syödä sen päälle jotain voimakkaan makuista ett unohtuu maku nopeaa? :)

Ninukki, siistiä!!! Nyt vain odottamaan :)

Sillon kun oon ottanut vehnistä niin oon laittanut puuroon. Paljaaltaan en oo pystynyt ottaa

Onko täällä ketään kellä on kystiä munasarjoissa? Vaikeuttaako raskaaksi tuloa? Lääkäri epäili kystiä ja laitto ultraan lähetteen mutta ajan sain vasta kuukauden päähän... Mietin vaan että johtuuko nää mun pitkät kierrot siitä ja ylimääräiset säryt keskellä kiertoa:/

Pahoittelut tädistä, se onkin nyt ihan lian monen vieras taas, ainakin Minski, Mymmelisti, Muurahainen olivat sen vieraaksi saaneet ja ilmesestikin jelliksen ja hileisen ovella jo koputellaan :sad001

Ninukki, hienoa! Tsemppiä odotukseen!

On. Meillä oli tänään ar-ultra. Viikot oli oikein eli 6+5 ja syke löytyi. Löytyi itseasiassa kaksi. :wideyed:Juu, kaksi samankokoista sydämet villisti läpättävää alkiota, nätisti omissa sikiöpusseissaan. Lääkärikin oli aika yllättynyt. Oh jee, tämän sulattelussa menee kyllä hetki. Ollaan toki ihan onnesta sykkyrällä, mutta aika puulla päähän lyöty olo on :hilarious: Perhepotretin ottaminen oli vähän haastavaa, mutta siinä ne nyt on, meidän lapset. Monikossa. Oh dear, mitähän sitä tuli nyt tehtyä...

Mrsc rv6+5

Studio_20160211_214005.jpg

Mrsc, tuplasti onnea sinne!! :) :) oliko teillä suvussa kaksosia? Kyllähän tossa hetki aikaa menee, et saa sulateltua asian. :) mut ihan mahtavaa!!!

Muoks. Tota se sun vahva plussa enteili, meinasin jo silloin sanoa siitä, että aika vahva plussa dpo14, mutta aattelin olla ihan hiljaa :) :)

Mrsc Onnittelut! Tosi hienoa! Mä luulen että kun vähän aikaa menee teistä tuntuu, että näinhän tämän piti mennäkin.

Takaisin