Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Heippa

oon tässä taustaullu vähän aikaa kun on ollu niin kiire.
Tervetuloa uusille, toivottavasti pian tärppää!

Ihan huikeita IVF tilanteita menossa! Jännittää ihan hulluna teidän puolesta!.:nailbiting: Onnea myös Beislalle uudesta työpaikasta.

Voimia Somalle loppu odotusaikaan, toivottavasti paino ei lähde liikaa nousemaan.

Miten se Nennakin on jo noin pitkälle ehtinyt???? hyvä et pahimmat pahat olot on jo loppu!

Mulla on tänään...öö kp7/n.31, yk25. Ja mä en tajua mun olo tiloja. Menkat loppu maanantaina ja koko niiden ajan oli vatsanippailua menkkakipujen lisäksi sekä voimakasta etomista. Ja yleinen olo tila mieletömän hyväntuulinen. (Tein varuiksi testin kp3 mut selkeä nega enkä nyt muuta luonnollisesti odottanutkaan mut kun tuli melkein oksu muutaman kerran suuhun niin halusin varmistaa). Oviksen jälkeenhän mulla n ykyään on tullut joku ihme viikon masis et en tajua miten miun oireet ja kroppa voi olla näin sekavat. varasin nyt sen kilpparikontrollin ens viikon torstaille, katotaan mitä sanoovat. Nyt kun menkat loppu niin alkaa taas masis mieli hiipiä. Tuli tässä vaan mieleen et mulla jotenkin on seksihalut tosi vähäiset (ollut jo pidemmän aikaa, tosin mun miehellä tuntuu lisääntyvän :grin) et liittyykö tää nyt kilppariin vai rehellisesti yrittämiseen. Jotenkin kun ovis lähenee mulle tulee sellanen fiilis et voi paska, taas on pakko harrastaa seksiä. Mies on kyllä ihan innokkaasti mukana mut varmaan tää pidemmän aikainen pakottaminen jättää jälkensä meikäläiseen, koska todellakin rakastan seksiä. Inhottava kun tuntuu tältä.

tänään yks asiakas kertoi kun oli ollut surullisia uutisia sen kaverille. Sen kaveri oli alkanut miehensä kanssa yrittää kesällä lasta ja nyt jouluna oli itkeny sit tälle mun asikaalle et ei ne varmaan ikinä tuu saamaan yhteistä lasta ja no pian oli gtullut raskaaksi mut nyt olisit pari päivää sit mennyt kesken. Tietenkin tosi surullista! Mä sit kerroin et jooooo, mä tiiä yhden tyypin joka kans tuli raskaaksi mut sit meni kesken mut heti seuraavast kierrosta tuli uusiksi :grin Ja kyl se varmasti tärppää kun nyt on jo kerran tärpännyt. Mut siis pointti oli se että musta oli jotenkin tosi koomista et ne oli puolen vuoden jälkeen olleet ihan maansa myyneitä. Mä olin vaan et no joo.. se ei oo vielä mitään, nm. yk25.
tietenkin 6 kk on hullun pitkä aika. Tottakai! Ja kun sitä haluaa niin paljon! Mut tulipa vaan tossa mieleen et ei helkkari, jospa ihan oikeasti käy niin että en voikaan antaa lasta mun miehelle. Aiemmin ajattelin että on vaikeampi jos miehessä on ongelma et sen on vaikeempi käsitellä se. Mut nyt jotenkin oon tajunnut et mä tuotan valtavan pettymyksen mun miehelle jos en voikaan anta sille lasta. Se ei todellakaan oo sanonu mitään, nää on mun päässä nää jutut mitä oon miettinyt mutta tulinpahan ajatelleeksi.
Lisäksi mulla on tosi stressaava tilanne mun parin kaverin kanssa ja asia pyörii vähän väliä mielessä ja on jo usemaana kuukautena nostanut päätä just sopivasti silleen oviksen alla et on ovis myöhästynyt ja kierto pidentynyt.

no tiiä näistä
Näihin iloisiin tunnelmiin, kiitos ja anteeksi :grin

Minski pahoittelut kp1 :(

Puhvis peukku sulle :) Hienoa että asiat etenee!

Beislalle onnea työkuvioista, mutta josko ei tarvitsisi kauaa töitä enään tehdä :) voikun pieni nyt tarraisi kiinni lujaa <3 jännittää!

Voi kaakao kuulostaa hyvältä!! Kumpa!

Hileinen voi paska :( pahoittelut!

Murkulle myös suuret pahoittelut :( nyt plussat on jossain helvetin hyvässä piilossa :(

Jennie follien koko kuulostaa ainakin hyvältä! :) toivotaan parasta!

Ninukki tsemiä siirtoon! Sinne myös tarraliimaa niin pirusti!

Mymmelisti vielä on toivoa! ;) testiä odotellessa!

On. Voi perse kiroon ton kelin alimpaan helvettiin! Oon nyt kahesti lentänyt niin komeesti, että huhhuh. Tänään viimeksi suoraan selälleen jäälle. Nyt selkä on lapojen välistä aivan törkeän kipeä :/

Hoh.. miä jättäydyn taas taustalle, lueskelen ja tykkäilen (ivf-läisten tilanteet pakko jännätä mukana ;) ) kyllä. Vatsaa juimii jo pahaenteisesti ja tuhru yltyy, viimeistään perjantaina luulen olevan kp 1. Letrot alkaa taas 1 kpl per päivä kp 3-7 ja ultra n. kp 10. Kysyn jos saisin luget seuraavaan kiertoon, ainakin kokeeksi :) Jos se pitäis tän helkutin tuhrun poissa...

Hileinen dpo 10 - yk 18 ihan ovella :(

Hileinen, oon pahoillani tuhrusta. Anteeks en nyt muista monesko letrokierto sulla oli menossa mutta jos yhtään lohduttaa niin mulla ekassa oli vaikka kuinka mutta tässä tokassa ei yhtään. Mut jos sulla oli jo vanha tuttu vaiva niin sitten ihmeessä kysy apuja :)

Muoks. Otan sanani takaisin, heti viestin jälkeen kävin vessassa ja dpo11 asti pysyi tuhrut poissa :( no, lopun tässä tietääkin joten josko se kolmas letrokierto olis meidän... :( mä en jaksa :(

Muokattu viimeksi:
Jellis, tää on vasta toka letrokierto. Ja samalla toka ja vika IUI ennen ivf:ää :) Tuhru on vanha vaiva, alkaa aina dpo 10-11. Gynen mielestä ei ongelma, mut miksei sitä lugeja testais kun tuota plussaa tunnu tässä tulevan... Pöh.

Positiivisempia aatoksia ja plussatuulta kaikille! Minä nappaan panadolin ja menen peiton alle pakoon maailmaa.

Muoks. Jellis, i feel you <3

Ilpuri kiitos ja todella toivon itsekkin,että painoa ei tulisi noin hurjaa vauhtia. 1,5 kiloa saisi enää keskimäärin yhteensä kuulemma tulla painoa :/

Minni harmi,että olet kaatuillut :( Tuo keli on todella petollinen. Pelkään itsekkin liikkua kaduilla,kun niin liukasta ja viikonlopuksi lupasi että pakastuu niin sit on vielä liukkaampaa :(

Voimia viipsukka!

Beisla : ihanaa. Noin monta mukana olevaa :D

Murkku: mulle lääkäri sanoi että menkat ei voi alkaa noitten lugejen aikana. Pitävät ne poissa. Ja mm. kehitysvammaisille käytetään ehkäisemään raskautta ja pitämään menkat poissa hygienisista syistä. Joten onko vuoto sitten jotain muuta? Muoks. Alkoko sulla menkat ihan siis lugejen aikana?

Beisla : onnea työstä! Ja siirrosta! Nyt sit vaan jännäämään!!!! Piina viikko!!!

Gatusa : dobler asiaan en osaa sanoa mutta työtä sun pitäis päästä tekee :D ihanat haaveet sulla!

Pahoittelut menkoista ja negoista!

On. Täällä huomenna neuvola ja eilen illasta asti koskenut päähän... panadol EI auta. Nyt vaan Kauratyynyä lämmittää jos se auttaisi ees uneen.

Tein tänään huvikseni vikan ovistestin kaapinpohjalta ku oli ylimääräistä aikaa..en osannutkaan ajatella että tällänen olisi lopputulos sillä ovikse ois pitänyt olla vasta viikonloppuna ja mulla ei mitää oireita taikka tuntemuksia ole että ois ovis..ja en tietäisikään jos ei ois tullu mieleen että teempä vikan testin että saan tilata lisää viikonlopulle.. elämäni vahvin ovisviiva tuli tänään! Nyt ollaankin pupuiltu tänään kahteen kertaan ja jatketaan ainaki lauantaihin asti varmuudeksi :)

Liitteet

• 20160210_171247-1-1.jpg
    20160210_171247-1-1.jpg
    972.7 KB · Katsottu: 166
Kiitos lucky! <3

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja pahoittelut tuhruista ja kp1stä.

Mulla on tyhjennyksen kontrolliultra ens tiistaina. Jospa mä saisin sen luge-reseptin, että jotain raskauden tukemiseksi... Tosin meidän kaupungista on luget loppu apteekeista... :( En tiiä, että saako sitä toistakaan :(

Lucky, housuihin asti ei tullut mitään pyyhkiessä tuli reilusti, et lasketaanko se sitten tuhruksi vaan. Tosin lääkityksen olisi pitänyt jatkua vielä eiliseen asti, mutta lopetin silloin maanantaina, kun tuli niin reilusti pyyhkiessä. Mullahan toi luge annostus on niin pieni, et veikkaan että se ei joka kierrossa edes vaikuta. Esim. Viime kierrossa rinnat oli todella raskaat ja tässä kierrossa ei nyt ollut mitään oireita.
Oudot menkat muutenkin. Veikkaan että kun irtos "vialliselta" puolelta tässä kierrossa, että sen takia oireilee nyt näin.
Tsemppiä neuvolakäyntiin! :)

Kirppu, onnittelut hienosta ovisplussasta!

Viipsukka, luget on vissiin jokapuolelta loppu, mitä nyt näitä kirjoituksia olen lukenut.

Ilpuri, <3 kiertokamuni... Voimia sinne! Ihan samanlaisia ajatuksia on itelläki nyt tullut. Itseasiassa kysyinkin mieheltä, että haluaako elää kanssani vai etsiä sopivamman naisen itselleen, joka hänelle lapsen saa? Että en halua olla esteenä. Hän sanoi, että haluaa olla kanssani. Itseä harmittaa minkä uhrauksen hän joutuu tekemään... :(
Sano se vielä jotenkin, että ei ole mun kanssa yhdessä sen takia, että hänelle lapsen tekisin...

On: ihana uni, en olisi halunnut herätä. Unessa mun viime kierron raskaustestit oli muuttuneet positiiviseksi. Sitä sitten neuvolantädin kanssa ihmeteltiin. Ja sitten herätyskello herätti! Ihan tyhmää!!! :(

Muurahainen kp 2/27, yk 25

Muokattu viimeksi:
Tykkäys unelle ja sun miehelle. Mutta vuodolle ei. Mutta ehkä se tosiaan vialliselta puolen lähti nyt. Mullaki oli menkat erilaiset silloin kun en ovuloinut ollenkaan.

Huomenta tiimi :Heartred
En tietenkään lukenut kaikkien kuulumisia, mutta lämmöllä ja rakkaudella toivon hyviä uutisia IVF-rintamalta ja kaikille muillekin.
Täällä menossa nyt kp 4 ja progynova aloitettu, ja toivotaan parasta - että kierto tuo tännekin hyviä uutisia. En ole vielä saanut vahvitusta, että luovuttajani kierto olisi alkanut, mutta toivotaan parasta!!
Poistun taas takavasemmalle - Baby dust to all :Heartred:Heartred

Jennie, hyvä ettei tullut yhdyntäkieltoa, toi 18mm folli kuulostaa oikein hyvältä. Harmi jos limis on noin ohut, voiko siihen saada jotain? Tai no letrot ei tietenkään ohenna limakalvoa samoin kuin clomit, olisivat saaneet ehdottaa niitä.

nenna, tosi hyvä että pahoinvointi on hellittänyt, varmaan elämänlaatu on kohtentunut. :)

Larissa, varmaan odotan kiltisti kun jostain syystä en ole sen innostuneempi kuin aiemmissa kierroissa. Tosin ehkä päivää ennen pitää testata, kun on tulossa pari kaveria blinejä syömään niin ehkä pitää kokeilla syönkö mätiä vai en. No, näkee sitten mikä on fiilis, testaanko vai en.

PiPaNat joo, nyt on tukilääkkeenä Lugesteron, mitä en aiemmin ole saanut.

Soma, hyvä ettei ollut raskausmyrkytys, ja toivottavasti paino ei enää kovasti nouse.

Ilpuri, johan siellä tapahtuu. Ymmärrän että jo puolen vuoden jälkeen voi iskeä masennus, ja tosi pahalta voi tuntua uuden kierron alku vaikka olisikin vähemmän yritystä takana, mutta kyllä täällä ainakin saa perspektiiviä hommaan. Että jotenkin sitä nousee jatkamaan. Toivottavasti sun stressi helpottaisi, ei kuulosta kivalta.

Minni, tykkäys sille mitä sanoit mulle, mutta kamala sun kaatuminen! Liukuesteet kenkiin, kun olet raskaanakin vielä?

Hileinen, jos sulla on jo noin aikaisin tuhrua niin saisivat kyllä antaa tukilääkkeen. Vaikka tosiaan sillä Lugen valmistajalla on toimitusvaikeuksia, Lutinusta voi saada. (Ainakin muistelen että vastaava lääke oli Lutinus.)

Jellis, voi pahus kun sinnekin tuhru iski taas. :sad001

Lucky, toivottavasti neuvolassa menee hyvin. :)

Kirppu, no siinä on ainakin o-plussa! :grin

Viipuskka, jos ei toista lääkettä ole muuten apteekissa, niin pitäisi kyllä onnistua tilaamalla.

muurahainen, olipa tyhmä herätyskello. :sad001 Mutta ihana sun mies!

Katjusha, kiva kuulla susta ja toivottavasti luovuttajan kierto alkaa pian!

Mymmelisti eikä, pahoittelut menkoista. :sad001

Pahoittelut kaikista huonoista uutisista.
Kyllä nyt plussat on kiven alla :/

Täällä odotan menkkoja. Saisivat jo alkaa. Muuten ei mitään uutta.

WM dpo14 yk6

Murkku, minäkin eilen vähän otin ton mun eilisen kirjotuken jälkeen puheeksi saunassa miehen kanssa tuota asiaa ja se ei nyt sanonut oikein mitään siihen, ei kyllä jäänyt olo etteikö haluaisi olla minun kanssa. Lähinnä vain totesi taas omaan hyvin tsempaavaan sävyyn että no kyllä se varmaan onnistuu, kunhan aikaa tässä menee ja saadaan paino tippumaan vähän. Oon tässä tosi paljon sen paino asian kanssa itteeni kans tsempannu ja vähän tuloksiakin tullut joten katotaan mitä tulevaisuus tuo. Mutta eiköhän tuo maisemissa pysyne :grin Sit vaan sanoin sille että olin käynyt yhdessä lastenvaateliikkeessä eilen hakee pikku sukat mun kummilapsille ystävänpäivälahjaksi ja tietenkin jumituin sinne ale-rekin luo hipelöymään bodyja kokoa 50. Niin sit mies vaan oli no, ilmankos itkeä tihrustat :happy:
Mä niin toivon että sulla se uni toteutuisi. Tai siis ei varmaan edelliset testit plussaks muutu, mut et tää kierto toisi sulle plussan!! Inhottavaa nähdöä tollasia!

Mymmelisti, pahoittelut kp1 :sorry:

Beisla, toivotaan näin!

Beisla, sitä vähän ihmettelin että eivät siihen limikseen niin puuttuneet ja päätettiin että clomeja jatketaan kuitenkin vielä, ilman mitään "tukilääkettä"
Mulla on ollut ilman clomeja tuohon aikaan noin 6mm, että ei sekään mikään kovin paksu ole ollut? Viimeksi oli 5,5mm.

Täällä on useasti ollut puhetta, mutta mitkäs kotikonstit vois parantaa limistä? Ensikierrossa voisin sitten hyödyntää. Nyt taitaa olla turhaa kun ovis on jo lähellä :)

Päätin olla tikuttamatta ovista tässä kierrossa, kokeilen että jos ei stressaisi niin paljon. Nyt pyritään tämä viikko hyödyntämään vähintään joka toinen päivä :) tiedän kuitenkin että hyvintodennäköisesti se on tässä loppuviikon aikana :)

Jennie kp. 12/30-33, 3 clomikierto (100mg)

Oliko niin että suurimmalla osalla menkat alkaa 14pvää oviksesta? Ja et heittoja toki on. Mä en oo koskaan laskenu itellä tuota ja nyt lasken. Sen mukaan menkat alkaa huomenna.
Tosi jännää nuo ivf-jutut. Onko niissä millainen onnistumisprosentti maanlaajuisesti?

Ikävä lukea teidän kp1, mulla pian sama...

Muska kp 27/27-30. dpo 14 (tai13)

Takaisin