Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa mulla oli ultrassa molemmilla puolilla johtofollit :oops:
Eli olis ollut mahdollisuus kaksosiin, mut meille ei tullut edes yhtä :-(

Näillä mennään ja kesällä mietitään uudestaan :|

Maka, ihan voi tähän kirjoittaa, että milloin yritys alkanut ja monesko on toiveissa :) niin lisäilen ne sitten etusivulle :)

Hileinen, voi ei :(

On: tuhru vaihtui kp1:ksi tänään. Lyheni kierto kahdella päivällä...
25 yrityskierto alkoi. Eikä edes tunnu enää missään...

Muurahainen 1/27, yk 25

gatusa, kumpa pääsisit aloittamaan työt, kuulostais joltakin mille todella olisi tarvetta.

ninukki joo, tänään on meillä siirto ja selviää miten alkiot ovat jaksaneet.

RiiaBa, tervetuloa! En muista selittikö joku jo, mutta dpo tarkoittaa days past ovulation eli päivää ovulaation jälkeen. Ovulaatiopäivä on dpo0. Jos taas tekee ovulaatiotestejä, plussa tulee yleensä vuorokautta ennen ovulaatiota eli dpo -1.

MrsC, tsemppiä ultraan, sehän on ihan pian! :)

Minttukarkki, mä käytän vastatessani kahta välilehteä. En mä muuten muistaisi puoliakaan. :)

kaakao, ai vitsi mua jännittää sun puolesta, kumpa nyt tulisi tärppi!

PikkuMinski, letroja on tosiaan hyvä kokeilla useampi kierto, hyvä jos siihen päädyitte.

MaKa, toivon että tiputtelu ei tarkoita huonoa, sulla ei tainnut ennen olla sitä ongelmaa?

Larissa, hyvä ettei kuivuus enää vaivaa. :wink

Hileinen eikä, oon pahoillani tuhrusta. :sad001

muurahainen pahoittelut kp1. :sad001

On. Vielä muutama tunti siirtoon. Ei oikeastaan jännitä.

Voi vitsi mua jännittää Beisla sun puolesta! Toivotaav parasta!

Tervetuloa uudet minunkin puolesta! Toivottavasti kukaan meistä ei täällä enää pitkään joudu pyörimään.

Mulla oli tänään folliultra aamulla, jouduin vielä odottelemaan "tietoja" tähän asti, kun lääkärin piti konsultoida.
Multa siis oikealta löyty yksi n.18mm folli ja 14mm ja vasemmalta myös yksi 14mm. Limis oli myös aika ohut vaan noin 4,7mm. Ei kuitenkaan sanonut että se olisi este raskautumiselle. Ei saatu kuitenkaan yhdyntäkieltoa, olettivat että suurin on kuitenkin se johtofolli ja ovis pitäisi tapahtua loppuviikosta. Tässä kierrossa otetaan vielä progesteroni arvo. Viime kierrossa arvot oli ollut hyvät. Toinen oli 43 ja toinen 60 (otettiin kahdesti kun sattui viikonloppu väliin).
Clomeilla jatketaan nyt vielä 3kiertoa.
Ja sitten mietitään muita vaihtoehtoja.

Jennie, toivotaan että limis ehtii paksuuntua sopivasti ennen ovista, tärppionnea tähän kiertoon! :)

Beisla, onnea työrintaman kuulumisista ja tsemppiä siirtoon! Hyvä jos siuta ei pahemmin jännitä, me kyllä hoidetaan se siun puolestas täällä! :)

Murkku, pahoittelut tädistä :( miekin mietin ett milloin saat takas clomit?

Hileisen tuhrulle stoppi nyt, aivan turhia tollaset vuotelut on :(

Kaakao, jännä tilanne, oispa tein kierto! :)

Minski, hyvä jos päädyitte vielä jatkamaan letrokokeilua, toivottavasti tämä olisi teidän letrokierto! :)

Jänniä tilanteita monella täällä, tsemppiä kaikille! :)

Larissa Mäkin googlasin että oviksen aikaan voi olla tiputtelua. Jospa mulla ois ovis ollut tuolloin, mut sitten kyllä kierto viivästyy..

Kiitos beisla! Tsemppiä siirtoon!
Jennielle toivotaan kunnon ovista ja limakalvon paksuuntumista!

Mulla on ongelma ovulaation tunnistamisessa, tosiaan otesti plussa oli sunnuntaina, maanantaina oli vähän menkkajomoa ja tiistaina enemmän, eilen myös oli sellaista repimistä. Täsä nyt on talleteltu kuitenkin varuiksi sunnuntaista lähtien :)

Takaisin