Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minski, pahoittelut tädistä :(

Mymmelisti, periaatteessa se ovis ei välttis oo tapahtunu siulla just silloin kp15. Miulla esim ultrattiin, ni jos sen mukaan ois folli kasvanu normisti, niin oviksen aikaan se ois ollu jo n. 28mm :D mutta siullahan se on tietty eri asia kun siulla on vissiin säännöllinen kierto? Tsemppiä ja toivotaan ettei täti sinnekin pyrähdä! :)

Ninukki, mahtavia uutisia, toivottavasti tämä kierto olisikin täynnä hyviä uutisia! :)

Puhvis, mahtavaa kun asiat alkaa etenemään :)

Minski, voi ei... :( jos yhtään lohduttaa perässä tullaan, huomenna varmaan kp1 täällä...

Ninukki, mahtavaa! Onnea! :)

On: täällä tosiaan lugeista tullut uusi vaiva, tuhru. Koskaan ennen ei tässä osoitteessa ole tuhrutellut, mutta nyt sitten päättänyt tälläinen vaiva tänne saapua. Tosi kiva...
Alkais jo seuraava kierto...

Muurahainen dpo 15, yk 24

Mä otin ja soitin tänään Tayssin lapsettomuus pkl hoitajalle. Selitin tilanteeni ja historiani ja kysyin voinko pyytää heille lähettää et ottavatko vastaan. Vastaus oli että kyllä!! Tutkivat ja antavat tukihoitoja mutta hedelmöityshoitoja eivät tee jos enemmän kuin yksi yhteinen lapsi.
Pistin heti omalääkärille viestiä asiasta. Katsotaan mitä tuleman pitää :)

WM dpo 12

Ninukki, mahtavaa! Onnea :)

Minski, plääh! Pahoittelut :/ Toivotaan onnea ensikiertoon! :)

Jännittävät ajat myös beislalla, Jaiks :)

On: täällä vähän paremmissa fiiliksissä meni viikonloppu ja alkuviikko. Huomenna olisi aamulla folliultra. Vasemmalla puolella on ollut melkoista nipistelyä jo, en tiedä onko hyvä vai huono. Huomenna siis kp.11

"Suututtaa": tänään taas kuulin ystävältä "tiesitkö että x ja x saa vauvan!?! Ja tämä pariskunta ei ole edes yhdessä vaan satunnainen seksisuhde. Jollekin se on vaan niin helppoa :/

Diabolicat kiitos blogitekstin linkkauksesta, tuo oli erittäin hyvä.

muurahainen, periaatteessa (tietääkseni) alkionsiirron jälkeen voi laskea raskaustestin ajan punktiosta (joka toimii ajoituksen kannalta kuten ovulaatio) koska silloin alkiot hedelmöitetään. Eli tavallaan mulla on dpo4 tänään vaikka alkio on ihan muualla. Siitä en ole varma, milloin on sitten klinikan antama virallinen testipäivä.
Tosi kiva jos luget aiheuttaa tuhrua, vaikka niitä määrätään myös juuri sitä vastaan.

Hileinen, vaikka kaikennäköisiä oireita olen saanut tässä matkan varrella, metallin maku suussa puuttuu! Kuulostaa varsin lupaavalta. :)

PikkuMinski, pahoittelut uudesta kierrosta. :sad001

kaakao, varmaan tosiaan on paikallaan tauko lääkkeistä, teillä on takana vielä pidempi letrorupeama kuin meillä.

Junttura, tosi kiva kun pääsittekin IVF:ään nopeammin, kyllä teilläkin alkaa letrot olla jo kokeiltu.

Mymmelisti pahoittelut negasta. :sad001

Minni, et ainakaan ole ensimmäinen tältä foorumilta jolle on sanuttu että tiedätpä ihmeen paljon. :grin

ninukki jes, hyvä että molemmat ovat matkassa! Toivottavasti saatte molemmat siirtoon nyt. Muutamasta tapauksesta mitä olen kuullut, lääkärin kanssa saa kyllä jonkin aikaa neuvotella että suostuu siirtämään kaksi kerralla, mutta yleensä se lopulta onnistuu.

puhvis hienoa, toivottavasti asiat lähtevät siitä etenemään.

WMama jes, hyvä jos saat jotain tukilääkitystä. :)

Jennie, hyvinkin se kasvava follikkeli voi tuntua nippailuna. Ja raskaita noi vauvauutiset. :sad001

On. Jee, mun työttymyys näyttää olevan lopussa! Yhtäkkiä kaksi paikkaa haluaisi ottaa mut. Toinen on kyllä enemmän omaa alaa ja siinä on parempi palkka, mutta se on myös vain määräaikainen ja myös huomattavasti pidemmän työmatkan päässä. Taidan siis lähteä pienemmällä tienestillä olevaan paikkaan, on se sentään vakituinen. Mutta on niin tätä kun kuukausiin ei tapahdu mitään työllistymisen suhteen ja yhtäkkiä on parikin paikkaa.
Nyt kyllä ehkä nolottaa jos tuun heti raskaaksi... mutta ei kai sille mitään voi. En tosiaan ala perumaan alkionsiirtoa tämän takia! Mutta jos tästä tuoresiirrosta ei tärppää, pidämme mahdollisesti taukoa ensi kuun.
Vielä plussanhoukittimena, vaimo on varaamassa matkaa yhdeksän kuukauden päähän, kun on eräs tapahtuma johon hän kovasti haluaa. Joutuu perumaan sen jos olen viimeisilläni raskaana tai vauva on juuri syntynyt.

Muokattu viimeksi:
minski pahoittelut menkoista, inshaAllah teil täirppäis viel.

murkku mitä se tuhru ny sinne tuli himputti...sais mennä pois tai poikia plussan :)

täällä ei ihmeitä sitä samaa mitä aina. tarttis kotidoplerin jostai saada että voi alkaa tekeen töitä ees jossai määrin. mulla tuli päähänpinttymäks yhen pikkukaupungin lähel oleva tyhjä maa-alue mistä näkyy suoraan välimerelle, ei ol kenenkään omistuksessa kuulemma ni pitäs saada rahaa että pääsis rakentaa sinne taloa ja istuttaan muutaman puun. tosin edellyttää sitä että mun pitäs yksinkertasest saada työt käyntiin eli tarkastukset...

Minskille pahoittelut menkoista :(

Murkku, ehkä se tuhru alkaa siksi että menkat yrittää alkaa lugeista huolimatta? Sullahan oli aika pieni annostus? Tuskin luget varsinaisesti tuhrua aiheuttaa. Mutta perseestä silti :(

Beisla, onnea uudesta työstä jos näin ennakkoon saa onnitella! Eiköhän teillä ole tarpeeksi plussa-houkuttimia ;)

Puhvis, hienoa että asiat etenee :)

Wm, huippua että saatte apuja sittenkin!

Jennie, onnea huomiseen seurantaultraan :)

Minski, pahoittelut :(

Voi Beisla, jos nyt ei plussa pärähdä niin jo on kumma, kun kaikki muukin menee niin mallikkaasti, hienoja työuutisia!! Huomennako teillä oli siirto? Jännittää millaisia alkioita siellä on kehittynyt :)

Dolcetti, onko kaikki hyvin?

Minä mukaan!
Yritystä 01/15, esikoinen, km 12/15

Eli tosiaan 20v espoosta ja todennäkösesti ovis oli sunnuntaina, silloin alko testi haaleneen. Pupuiltu on perjantaina, su ja ma. Tänään ollut menkkamaista jomotusta. Ja tosiaan tuulimuna todettiin joulukuussa jolloin oli kaavinta.

Mitähän meinaa menkkajomoilut dpo2?

Minskille pahoittelut :Heartred ja muille epätietoisuuden, odottelun ja yllättäen tulevien raskausuutisten keskellä oleville.

Beislalle onnea duunista ja tsemppiä siirtoon!

Ninukki mahtavaa, että sun kaksi käyttäytyvt täydellisesti! Millon sulla on siirto?

Dolcetti, mitä sulle kuuluu. Oliko sulla jo siirto?

Junttura, kiitosia onnitteluista. Varovaisin mielin vielä mennään. Pelottaa tuulimunan ja keskenmenon mahdollisuudet. Mutta olen yrittänyt vakuutella itselleni, että ei pitäisi olla mitään syytä huoleen. Mulla on torstaina ar-ultra, joten silloin jotain ainakin selviää. Tämähän oli mulle nyt eka letrokierto, josta nyt tärppäsi :nailbiting:

Mrsc rv 6+3

Larissa, aivan, tätihän mulla olisi jo kurvannut paikalle, jollei olisi lugeja. Ja tosiaan pieni annostus on 100mg per päivä.

Riiaba, tervetuloa mukaan, lisäilinkin sut jo etusivulle listaan. :)

On niin vaikee muistaa mitä piti kellekkin sanoa kun teitä on niin paljon täällä ja vasta tulin mukaan mut luen kuitenkin aina kaikki viestit ja tykkäilen yms :)

Beislalle nyt ainakin onnea hyvistä uutisista työhön liittyen! :)

joku kyseli et onko mulla aikasemmin tullu tämmöstä allergista reaktiota niin ei oo muutako kerran kissasta eikä sen jälkeen ole kissoistakaan tullut :o Nyt tämä alkaa jo hellittään eikä niin paha ole enää mut naama on tosi kuiva.. tosiaan semmoinen niinkö ois aurinko ihottumaa tai jotain semmosta :P Mutta pihalla ei kyllä aurinko ole paistanut eikä pakkastakaan ole hetkeen ollut niin aika jännää.. huoh.. mut pääasia et alkaa helpottaan :) nyt tunnen itteni tyhmäks ku soittelin labratuloksia ja kilpparin arvot oli hyvät :p no hyvä niin että ovat parantuneet ne arvot! :)

Voi ei Minski :sad001 Pahoittelut :Heartred

Tervetuloa Riiaba! Toivottavasti pian pääset plussaamaan uudestaan ja tällä kertaa pysyy pieni mukana menossa. Ovis muuten tulee tietyn ajan kuluessa (eri lähteissä vähän erilaista tietoa, mutta keskimäärin kai 24-36h) kuluttua siitä kun ovistesti on ensimmäisen kerran positiivinen. Sillä ei ole merkitystä milloin alkaa haaleta :)

Onnea Beisla uuteen työhön! Kyllä nyt varmasti plussaat :wink

Ninukki ihan huippuja uutisia! Sitkeä kaksikko lähtee varmasti jakautumaan hienosti :)

Jennie tsemppiä ultraan ja toivotaan oikein komeaa johtofollia :)

Mrsc myös tsempit ultraan! Kunpa pääsisit näkemään pienen sykkeen :Heartred

Wmama mun pitikin jossain välissä käydä sulle huutelemassa että kysy ihmeessä kuitenkin lähetettä, kun ymmärtääkseni rajoitukset koskee vain hedelmöityshoitoja, mutta unohtui sitten kun en ole kiireessä ehtinyt kirjoittelemaan joka päivä. Onpa hienoa että saatte apua :)

Napaa. En tiedä uskallanko edes sanoa, mutta nyt on kyllä ollu tosi outoja nipistelyjä pari päivää. Semmoisia teräviä tuikkauksia alavatsalla. Ei tämmöisiä ainakaan viimeaikoina ole ollu muissa kierroissa... Tässähän alkaa kuitenkin vähän jännittää :wink Ja kohta tiputaan kovaa ja korkealta :shifty: Muutoin on ehkä rinnat vähän arat ja valkkariakin tavallista enemmän, mutta näitä nyt on ollu joskus aiemminkin ilman plussaa ja voisivat johtua kyllä kahdesta keltarauhasesta. No to-pe on työreissu, sitä ennen en kyllä testaa mitään.

Larissa mulla kans loppukierron progesteroni pikkusen muuttunu letroilla :oops: ennen 36.7 ja nyt 65.5 :confused: onkohan hyvä vai huono juttu ???

Hei onnea teille kaikille ivf hoitoihin ja kaikkiin muihinkin hoitoihin ❤ tsemppiä kaikkiin kierron vaiheisiin ❤

Onnittelut positiivisista :)) jutuista ja pahoittelut negatiivisista :-(

Mä täällä taustailen, mut päivittäin luen :p

Mies haluaa vielä jatkaa letroja ja siihen yhdessä päädyttiin. Yrityskierroissa alkoi uusi kymmen :eek: on tämä varsinaista vuoristorataa

:'( <------> :D

-PikkuMinski kp1/30 yk30 letrokierto 2-

Kiitos teille kaikille kysymyksiini vastanneille. Tiesin, että täältä saa vastauksia :) En eilen kerinnyt vastaileen mitään, pikaiseen vaan lukaisin vastauksenne.

Hileinen tsemppiä testaukseen!

Onnea Beislalle työstä!

Minni ihanaa odotusaikaa, sykkeiden kuuleminen on joka kerta yhtä ihanaa <3

Ninukki toivottavasti saatte siirrettyä molemmat

Murkku harmi että tuhruttelee :( olen uusi täällä ja en tiedä miten tiedot pitää ilmoittaa etusivua varten, yksityisviestillä sulle vai? Ja mitä tietoja tarviit?

Maggie minustakin oli jännä kuulla että minulla on kaksi kohtua. En ollut ennen kuullutkaan siitä. Sen jälkeen harmitti, että n. puolet yrityksistä menee hukkaan kun toisen puolen munasarjasta ei ole yhteyttä normaaliin kohtuun :/ Noh, onneksi kuitenkin raskautumismahdollisuudet on vaikkakin hieman vähäisemmät. Purentalihakset on välillä mullakin jumissa, tuttu tunne :) Mutta tuo päänsärky mikä mulla oli, tuntui että koko kallo hajoaa. Onneksi ei enää niin kipeä ole. Apuah, toivottavasti ne mun follit jaksaa kasvaa ja ois mahikset raskautumiseen eikä surkastuta toisiaan!

Larissa kiitos infosta :) Multa ei ole otettu progesteroni arvoja, joten eipä ole mitään tietoa onko sitä ovista tapahtunut vai ei. Ovistesteissäkin välillä vahvempaa ja välillä heikompaa viivaa niin ei kyllä ota selvää mitä tapahtuu.. Yhtään selkeää plussaa ei ainakaan ole tullut.

Letrojen vaikutuksesta alakerran kosteuteen/kuivuuteen oli ollut puhetta.. Mulla normaalisti on todella kosteeta, välillä ihan liiankin, joten tulkitsisin, että letrot on jonkin verran kuivattaneet paikkoja, ainakin mulla, nyt voisin kutsua tilaa "normaaliksi".

Napaa. Mulla on tänäänkin tiputellut ja tullut ihan pieniä limaklönttejäkin, pari sellaista geelimäistä. Ei kiva :( toivottavasti tämä tiputtelu ei pilaa mahiksia! Koko ajan alamahassa nipistelee/jomottelee/raastaa kevyesti, jotain siellä tapahtuu...

Mulla myös kilpirauhasen vajaatoiminta, niinkuin aika monella muullakin kuulostaa olevan. Mulla todettu jo 6 vuotiaana ja lääkkeenä on thyroxin.

Jännityksellä odotellen mitä tämä kierto tuo tullessaan.
Kp 19/30

Tervetuloa uudet! :)

PikkuMinski, sulla on niin korkea toi arvo että oiskohan irronnut 2 munasolua? Hyvä juttu se vaan on, jos raskaus alkaa :) korkea progesteroni ylläpitää limistä ja raskautta :) eli parempaa onnea uuteen kiertoon!!! Olkoon tämä kierto meidän ;)

MaKa, mulla on joskus ollut tiputtelua juuri oviksen aikaan eli olisiko siellä nyt ovis päällä tai juuri ollut? Noi limaklöntit ja kipristelyt voisi viitata myös siihen. Toivottavasti tiputtelu loppuu pian!

Napaa: Juuuuu ei ole kuivuudesta ongelmaa tässä letro-kierrossa nimim. kierto korkattu makkarin puolella :D

Larissa kp 5, letro-kierto 2, yk 20(?)

Takaisin