Diabolicat kiitos blogitekstin linkkauksesta, tuo oli erittäin hyvä.
muurahainen, periaatteessa (tietääkseni) alkionsiirron jälkeen voi laskea raskaustestin ajan punktiosta (joka toimii ajoituksen kannalta kuten ovulaatio) koska silloin alkiot hedelmöitetään. Eli tavallaan mulla on dpo4 tänään vaikka alkio on ihan muualla. Siitä en ole varma, milloin on sitten klinikan antama virallinen testipäivä.
Tosi kiva jos luget aiheuttaa tuhrua, vaikka niitä määrätään myös juuri sitä vastaan.
Hileinen, vaikka kaikennäköisiä oireita olen saanut tässä matkan varrella, metallin maku suussa puuttuu! Kuulostaa varsin lupaavalta. :)
PikkuMinski, pahoittelut uudesta kierrosta.
kaakao, varmaan tosiaan on paikallaan tauko lääkkeistä, teillä on takana vielä pidempi letrorupeama kuin meillä.
Junttura, tosi kiva kun pääsittekin IVF:ään nopeammin, kyllä teilläkin alkaa letrot olla jo kokeiltu.
Mymmelisti pahoittelut negasta.
Minni, et ainakaan ole ensimmäinen tältä foorumilta jolle on sanuttu että tiedätpä ihmeen paljon.
ninukki jes, hyvä että molemmat ovat matkassa! Toivottavasti saatte molemmat siirtoon nyt. Muutamasta tapauksesta mitä olen kuullut, lääkärin kanssa saa kyllä jonkin aikaa neuvotella että suostuu siirtämään kaksi kerralla, mutta yleensä se lopulta onnistuu.
puhvis hienoa, toivottavasti asiat lähtevät siitä etenemään.
WMama jes, hyvä jos saat jotain tukilääkitystä. :)
Jennie, hyvinkin se kasvava follikkeli voi tuntua nippailuna. Ja raskaita noi vauvauutiset.