Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Gatusa, hyi kamala! Luulin ettei tollasia juttuja enää tulis vastaan ku just jokuaika sitten (öh ehkä muutama vuosi sitten) oli kans jossain päin maailmaa tollasta tapahtunut. Luulin ett se ois ollu tarpeeks iso haloo joka puolella maailmaa eikä noin tapahtuis. Kui sairasta väkeä pitää olla?!

Larissa, joo mut oon ihan huippu hyvällä tuulella :D en tajua! Mut tottakai harmittaa ihan sikana! Harmi sun nega, ois saanut ees sulla onnistua nyt! Mut jos se uusi kierto alkaa, alkakoon pian! :)

Gatusa, mitä ihmettä?!?!?! Maailman kamalinta!

Mymmelisti, tosi asia on se et joskus se testi näyttää plussaa! Joten miksei sunnuntaina ;)

Juliana, me annettiin näyte kotona ja minä itse olin hyvin aktiivisesti mukana toiminnassa ja lisäksi hoidin purkin kuskauksen molempiin suuntiin. Uskon että silloin se on miehelle kaikkein stressittömintä. Ainakin meidän tapauksessa. Kysyisin asiasta ainakin et onnistuuko.

Gatusa, miten se tarjoilija meni siitä lihasta sanomaan? Jotenkin ei mahdu tuo ajatus ollenkaan päähän. :grumpy:

Mites, onko täällä kukaan käyttäny miehelle vyöhyketerapiaa ja onko vaikuttanut simppojen laatuun? Juttelin tuttavan kanssa, joka on siis lasta nyt kerran käsitellyt ja sanoi että miehellä lantion seudun verenkierto-ongelmat saattavat vaikuttaa myös simppojen laatuun, joten yritän nyt saada miestä vyöhyketerapiaa edes kokeilemaan.

Vitamiinien aloituksen myötä tilanne on ymmärtääkseni vähän parempi, mutta ei vieläkään hyvä.

Gatusa kuulostaa kyllä aika uskomattomalta ja miks tarjoilija sen menis paljastamaan.. Outo homma! Järkyttävää jos on totta!

Larissa, toi on kyllä yks hyvä keino, mutta mulla vaan kolme sofin liuskaa ja yhen testaan sunnuntaina ja jos ei tätiä vielä ni seuraavan tiistaina ja jos oliskin positiivinen niin testaan vaan verratakseni viivojen vahvistumista tai sitte ihan siltä varalta et joku testi ei toimi ollenkaan.. :)

Maggie, ite ajatellut samaa että saattais vaikuttaa positiivisesti, mutta sit taas pelkää niin paljon sitä et sattuu kun ei olekkaan mitään.

Nenna, toivotaan toivotaan ettei turhaa tarvii toivoa ;) mulla vaan tässä kierrossa tais olla kaikki ns. Hyvin (limis, folli ja tallettelut), et pakkohan tän on tuottaa tulosta!!! :D

Gatusa, ei oo todellista!!! :( :S hyi! Jos joskus vihdoinkin jonnekkin pääsen niin en varmana koske liha ruokiin! :O

Ilpuri, oot ihan oikeessa! Joku päivä se plussa tulee! :)
Jännä vaan kun sitä on toivonut niin kauan ettei oikeesti osaa ajatella et se on mahdollista tai siis et joskus mun testissä on kaksi vahvaa viivaa. jotenkin tuntuu hassulta kun on niin tottunut ajatukseen etten saa testiin kahta viivaa ja täti saapuu ajallaan, ehkä joskus heittänyt päivän tai kaksi..

Mymmelisti, ekalla kerralla sitä oli vaikea jotenkin kuvitella vielä siinäkin vaiheessa, kun vauva oli masussa, masu oli iso ja liikkeet näkyivät ulkopuolelle. Laskettu aika oli ja meni, ja jotenkin se tuntui vieläkin epätodelliselta. :)

Hei, milloin olette aikaisintaan uskaltaneet r-testin tehdä? Itsellä nyt kp 25/28, joskus heittää päivällä suuntaan tai toiseen. Nyt vaan ei vieläkään ole sitä paria tippaa tullut mitä aina tulee 3-4pv ennen tätiä. Plus, jos nyt ihme olisi tapahtunut että raskaana olisin niin vähän ehkä harmittaisi 100e maksaa huomenna miehelle tehtävästä tuossa tapauksessa "turhasta siittiöseulonnasta". Mies tosin totesi, "eihän se ole kuin sama raha mikä yhteen baarireissuun kuluisi".

siis ilmeisest tnnontuskia tarjoilijal ku asiakkaat pyys lisää.anopin vuokranantaja oli luken lehest tai kuullu uutisista.

Ilpuri, voi kurjuus. :sad001

WMama, mahtavaa kun pääsette pian muuttamaan! Uusi koti kuulostaa todella kivalta.

Minni, hyvää kotimatkaa! Eiköhän ole hyvä pelata varman päälle, jos ei ole varma siitä saako ottaa. Ei ainakaan kaduta jälkeenpäin.

PiPaNat, ei tuo vielä mikään kovin valtava heitto ole, joskus vaan kierto venyy ilman syytä. Mutta kyllä tuosta pitäisi raskaus olla vielä hyvinkin mahdollinen.

Mimmu, toivottavasti saatte hiivan hoidettua, ei ole kivaa jos aina palaa.

Mymmelisti hehe, ehkä se terveellinen ruoka ei kuitenkaan aiheuttanut flunssaa. :grin Tsemppiä testaukseen!

Julianna, toiset testaa aiemmin, toiset myöhemmin. Itse nykyään mieluiten odotan menkkoja, testiä en ole tehnyt kuukausiin. Joillakin voi näkyä jotain jo muutaman päivän ennen menkkojen oletettua alkua, mutta toisilla taas näkyy viiva vasta kun menkat on viikon myöhässä.
Tuttua tuo pohdinta, että pitäisikö sittenkään mennä juuri nyt tutkimukseen x, kun mitä jos olenkin raskaana? Mutta jossain vaiheessa on pakko todeta vaan että ei tämä etene näin, täytyy tutkia eikä aina vaan odottaa että mitä jos. Ja jos käykin mäihä ja tärppi tulee juuri tutkimuksen jälkeen, ei kannata ajatella että raha on menetettyä, vaan että säästyipähän seuraavan tutkimuksen hinta. Ja vielä, en halua maalata piruja seinälle, mutta alkuraskauden keskenmenot ovat valitettavan yleisiä. Ei siis ole satavarmaa että tutkimus ylipäätään menee "hukkaan".
Silti, voithan tehdä testin nyt ja jos se onkin plussa, siirrätte näytteen antoa myöhemmäksi. Jos on nega, niin seulontaan vaan ja voi silti käydä tuuri jos menkkoja ei kuulu. :)

Larissa, pahoittelut negasta. :sad001 Toivottavasti saatte inventaarion hoidettua ennen kuin menkat alkaa, jos ne nyt on tulossa.

Muska voi ei mikä tuuri, tiedän tunteen. :sad001 Ei tietenkään mulla juuri nyt ole noin pitkää liikuntakieltoa, mutta aiemmin on käynyt vastaavaa.

Gatusa, hyi hitto!

On. Jotain hyvää liikuntakiellossakin. Mulla on oikein lääkärin kehotus olla imuroimatta, ja meille on viikonloppuna tulossa vieraita. :p

Julianna: Mä oon samaa mieltä miehesi kans. Jos ootkin raskaana niin tuskin harmittelet jotain 100,- euroa.

Ja ei kai testaaminen uskalluksesta oo kiinni. Vaan kaikilla ei välttämättä vielä näkyis mitään tuossa vaiheessa. Ja jos on henkisesti valmis negaan ja haluaa testata ei siittä haittaakaan ole. Mä en kiirehtis mutta kyllähän täällä moni jo testaa ajoissa.

Beisla miekin taidan välttyä siivoukselta. Taitaakin olla ainoa positiivinen asia tässä.

Te jotka syötte letroja onko teille tullu jotain oireita? Aloitan ens kierrossa.

Last edited by a moderator:
Mymmelisti, miun mielestä tuo siun laskutapa (yk41/1 vai miten se tarkalleen meni?) on oikein hyvä, koska nyt pääsitte alottaa vähänku uudelleen yrittämisen (siis vaan sillä tavalla uudelleen, ett nyt on huomattavasti paremmat mahikset vrt. "normaaliin" yrittäjään, joka raskautuu muutamassa kierrossa). En niin malta odottaa ett testaat! :) :)

Julianna, en kans usko ett se 100€ tuntuu enää miltään jos teet positiivisen testin. Jos tiedät mikä dpo siulla on, niin joillakin näkyy jo esim dpo10 jotain, muttei todellakaan kaikilla

Larissa niin kauhea kiire ollu koko päivän, etten kerennyt kuvaa laittamaan. :D on kuva kyllä puhelimessa tallella. Et tähän voin laittaa, mut eipä siinä paljoa katsottavaa ole. Ihan pöh juttu se nega siellä. :( ois kyllä saanu positiiviseksi jo muuttua!!! Ps. Kuva olis kiva :)

Mymmelisti, tsemppiä sunnuntain testiin! Mulla oli muutama ihan hirveä päivä silloin kun vähensin sokereita ruokavaliosta. Tuli sellainen ns. Sokerikrapula. Mut siitä kun selvis ja pari kuukautta olin täysin ilman. Nyt on taas vähän lipsunut, et lauantaisin annan itelleni luvan pienen karkkipussin syödä. Ei kyllä enää tee niin paljoa mieli karkkia mitä ennen. :)

Gatusa, no hyi yök!!! Ihan uskomatonta!!! Järkyttävää!!!

Julianna, se riippuu paljon testejä kotona on. Mullahan alkaa menkat siis vasta ens viikolla, ja nyt on jo parit testit tehty. Et kyllä sulla siellä jotain voi jo näkyä :)

Muoks. Otin kuvan pois ettei oo miljoonaa kuvaa yheltä päivältä. Alempana on päiväpisusta tehty testi.
Jaa ei se lähtenytkään pois...

Muurahainen dpo 10, yk 24

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1454589650.851710.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1454589650.851710.jpg
    88.9 KB · Katsottu: 206
Muokattu viimeksi:
Murkku, ylimmässä ja alimmassa mun silmiin näkyy haamu, mitäs testejä nää nyt oli? Onko haamut vakavasti otettava tässä kohtaa? Voi kun olisi :)

Ilpuri, nää on nyt niitä vauvalan 10mIU testejä, samoja mitä Larissallakin on... Epäilen että ei tästäkään kierrosta plussaa tule..

Diabolicat, sitä odotellessa! Kyllä olis vaan aivan mahtavaa se kokea. :)

Ilpuri, onhan se myös niin ettei pessimisti pety :D

Nenna nyt yk42-2 eli joo vasta toinen yrityskuukausi ;) saankohan olla tässä ryhmässä kun näin vähän yritystä? Hahaha! :D :D

Muurahainen, mä toivon kans pääseväni suuremmasta sokerihiirestä eroon! Jos pystyisi vähentää edes yhteen päivään viikossa ja sellasia pieniä elämäntapa muutkosia joiden kanssa pystyn olee sinut! :) toivotaan tän tuottavan tulosta :)

Mymmelisti kp 25/30 yk 42-2
Sunnuntaina testaan! :)

Toisaalta tekis kyl mieli testailla vaik jo huomenna, ei se tosiaan ole kuin 100e, ei sillä mutta jotenkin osaan stressata aina joka ikisestä pienestäkin mutkasta ja muutoksesta enkä kestä epätietoisuutta. Mutta, kun kokoajan ajattelen "en kuitenkaan ole" niin tuntuu turhalta testata ja huomata nega "olimpas tyhmä kun taas tein turhaa". Huoh, oonpas vaikea ihminen! :(
Tyttöä odottaessa vuosia sitten tiesin jo ennen testausta olevani raskaana, jotènkin vain tiesin, tiesin myös että tyttö tulossa vaikka mitään oletusta sukupuolesta oltukaan annettu. Kerran pari vuosi sitten tuli tunne, josko taas olisin pieniin päin ja kun niistä kuitenkin se karvas nega tuli, jotenkin kaikki odotukset, oletukset mureni mukanaan.
Huoh, menispä päivät vaan nopsaa :) joko tätiin tai lääkärin tapaamiseen.

Beisla, hahaa pakkoloma siivouksesta :D

Muska, mulla oli letro-kuurin aikana lihakset kipeinä ja lämpöä. Ovis oli tosi oireeton aiempaan verrattuna eli en olisi ilman O-tikkuja ja aamulämpöjen mittaamista tunnistanut ovista. Kierron loppu oli myös paljon aiempaa oireettomampi, lievää tissikipua, etomista ja menkkajomoa.

Murkku, tossa testissä en näe nyt mitään :(

Napaa: Täällä tuhruttaa jo kirkasta verta eli viimeistään huomisesta voi laskea että on kp 1. :/ Kipuja ei onneksi (vielä) ole :) Eli ei kun letroja naamaan taas parin päivän päästä... Olkoon tämä kierto onnekkaampi!

Larissa kp 1(?), letro-kierto 2

Takaisin