Ilpuri, voi kurjuus.
WMama, mahtavaa kun pääsette pian muuttamaan! Uusi koti kuulostaa todella kivalta.
Minni, hyvää kotimatkaa! Eiköhän ole hyvä pelata varman päälle, jos ei ole varma siitä saako ottaa. Ei ainakaan kaduta jälkeenpäin.
PiPaNat, ei tuo vielä mikään kovin valtava heitto ole, joskus vaan kierto venyy ilman syytä. Mutta kyllä tuosta pitäisi raskaus olla vielä hyvinkin mahdollinen.
Mimmu, toivottavasti saatte hiivan hoidettua, ei ole kivaa jos aina palaa.
Mymmelisti hehe, ehkä se terveellinen ruoka ei kuitenkaan aiheuttanut flunssaa.

Tsemppiä testaukseen!
Julianna, toiset testaa aiemmin, toiset myöhemmin. Itse nykyään mieluiten odotan menkkoja, testiä en ole tehnyt kuukausiin. Joillakin voi näkyä jotain jo muutaman päivän ennen menkkojen oletettua alkua, mutta toisilla taas näkyy viiva vasta kun menkat on viikon myöhässä.
Tuttua tuo pohdinta, että pitäisikö sittenkään mennä juuri nyt tutkimukseen x, kun mitä jos olenkin raskaana? Mutta jossain vaiheessa on pakko todeta vaan että ei tämä etene näin, täytyy tutkia eikä aina vaan odottaa että mitä jos. Ja jos käykin mäihä ja tärppi tulee juuri tutkimuksen jälkeen, ei kannata ajatella että raha on menetettyä, vaan että säästyipähän seuraavan tutkimuksen hinta. Ja vielä, en halua maalata piruja seinälle, mutta alkuraskauden keskenmenot ovat valitettavan yleisiä. Ei siis ole satavarmaa että tutkimus ylipäätään menee "hukkaan".
Silti, voithan tehdä testin nyt ja jos se onkin plussa, siirrätte näytteen antoa myöhemmäksi. Jos on nega, niin seulontaan vaan ja voi silti käydä tuuri jos menkkoja ei kuulu. :)
Larissa, pahoittelut negasta.

Toivottavasti saatte inventaarion hoidettua ennen kuin menkat alkaa, jos ne nyt on tulossa.
Muska voi ei mikä tuuri, tiedän tunteen.

Ei tietenkään mulla juuri nyt ole noin pitkää liikuntakieltoa, mutta aiemmin on käynyt vastaavaa.
Gatusa, hyi hitto!
On. Jotain hyvää liikuntakiellossakin. Mulla on oikein lääkärin kehotus olla imuroimatta, ja meille on viikonloppuna tulossa vieraita.