Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Noniin mistähän alottaisin :D

Beislalle tsemppiä liikkumakieltoon! Tiedän mitä tuskaa on olla liikkumatta jos se on elämäntapa. Nyt otat iisisti ja ajattelet tulevaa pikkusta ;)

Dolcetilla aivan törkeen hieno tarina kokemuksestasi! Toivottavasti lopputulos on paras <3

Lucky se on totta että monen lääkkeen kohdalla joutuu punnitsemaan kumpi on parempi mahdollinen haitta vai hyöty. Nyt kuitenkin olon puolesta päätin olla ottamatta ja kotiin selvitty <3 mitä muuten teidän perheelle ja raskaudelle kuuluu? :) Miehesi asenne?

Larissa mahtavat tulokset! Jes ;) nyt on vaan ajan kysymys milloin piirtyy plussa :) Pahoittelut jos se nyt ei vielä tälläkerralla onnistunut, mutta jaksan uskoa että lähellä ollaan!

Soma tosiaan luojan kiitos olo koheni :) Jep en tiedä kyllä mihin luottaa. Onneksi ei ole tarvinnut lääkkeitä syödä juuri ollenkaan ja toivottavasti ei raskaudenkaan aikana niin säästyy noilta :D Ainoa mitä pelkään, on selän meno surkeaksi ja sitten joku troppi on tarpeen kun viimeksikin lähdin ambulanssilla kotoa kun jalat petti. Siihen ei ihan pelkkä paracetamol tehonnut :D

Maggielle tsempit ultraan <3

Ilpuri voi perse! Suuret pahoittelut :(

Murkku joo saatiin lentää. Ei se kai este ole jos kunto sen sallii :) Selvittiin hienosti!

Mymmelisti eläs nyt! Plussa on hyvin mahdollinen! Toivotaan ensisijaisesti sitä ;) Haha! Elä rupee liikaa leikkimään terveydelläs ja jätä tollasia pois ;)

Gatusa hyi hemmetti!!!! Ihmiset on niin sairaita!

Haikaralle halauksia <3 oli niin tai näin niin toivottavasti teette yhdessä oikean ratkaisun!

Biritalle tervetuloa ja pikaista plussaa! On teilläkin jo melkonen tausta tässä asiassa :(

Viipsukalle täälläkin pahoittelut vielä :( niin väärin! Niin väärin!

Minski koti on aina koti <3

On. Ah kotona nukuttu yö <3 Vatsat molemmilla vielä löysällä mutta eiköhän se tästä. Jotenkin koko raskaus on ikäänkuin "unohtunut" tässä tiimellyksessä. Nyt taas suomessa palaa pelot ja ärsyttävä olo, että ei siellä mitään ole. Oireita ei juuri ole muutakun ihan pientä tissikipua ja tosiaan huonoa oloa on ollut tän pöpön takia joten en tiedä onko siinä samassa jotain muutakin. Tyhmää mennä ultraan asenteella, että siellä ei näy mitään. Vaikka ei varmaan petykkään niin pahasti jos ei näy.

Rv 6+2

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Brita!
Pöh ja huh, pahoittelut kaikista tädeistä ja kp 1.
Tsemppiä IVF läisille, itellä se oli jotenkin niin paljon helpompaa odottelua, kun tuntui et kokoajan tapahtuu ja toki eka tuore siirto toi toivotun plussankin silloin.
On. Letrot syöty kylläkin nyt kp 3-7 kun juttelin lääkärin kans et miks oli laittanut 1-5, niin sanoi et kokeillaan nyt sitten noin.... pregnyl sunnuntaina kp14 ja sitten taas pinnaltaan tapahtuuko mitään... hiukan on usko koetuksella....

Jassoo, täti sit yllätti 26/28. Eipä kyl näin lyhyttä kiertoa oo ennen ollut eikä edes mtn oireita. Jostunee varmaan tästä stressistä tjn. Joten kp1 yk22

Larissa, oon niin pahoillani uudesta kierrosta taas :( monta kertaa kun näin käy, ei tää kuulosta hyvältä mut sanon silti! Uuskierto on uus mahdollisuus! <3

Murkku oot aivan oikeassa! Palkinto kuuluisi jo saada. Oma pieni nyytti ja mielellään koko ketjun naiset! :)

Maggie, eilen olin ihan varma et olen raskaana tänään en :( tää on varmaan just merkki menkoista luulen :(
Sunnuntaina testaan kumminkin! Kiitos kun olet niin ihana tsemppari<3 :)

Minski, viisviikkoa ja viis kg on hyvä! Oikeessa tahdissa siis menet!! Yritän ottaa susta mallia!!!! Katotaas sitte muutaman viikon päästä onko mun painossa eroa tähän ;) meillä kans mies puhunu uudesta telkkarista ja isommasta kun nyt on, kai se halusi just joku 70tuumasen :D ja 4k mut niitä lähetyksiä ei vielä taida olla..

Hassua, oon vasta tän viikon olla paremmalla ruokavaliolla ja mulla on ehkä hitusen parempi olo tai siis vähän kevyempi.. Tai sitten se johtui siitä vatsataudista. :D
Mä kerron teille nyt semmosen jutun et mulla alkaa menkat 4päivän päästä. Tiedän sen koska eilen olin todella toiveikas ja tänään tuli masis ja blääh! Käyrässä se näyttäis eilinen olis oikee korkein huippu ja tänään suoraan alas. Niin siis tiedän sen koska joka kk se tulee 4päivää ennen menkkoja.. Joka kk :( :D
Nyt kp26 eli kp30 alkaa menkat niinkuin aina ennenkin! Mut kyl mä silti testaa sunnuntaina! :D :D

Hyvää viikonloppua naiset!

-Mymmelisti kp26/30 yk42-2

Ihana asenne Haikaranyytti ❤

Mymmelisti meille muutti Samsungin testivoittaja: 65 tuumanen curved SUHD telkkari ja voin kertoo "oon in love" :)) :D

Tsemppiä punktioihin ja jokaiselle omaan kierron vaiheeseen ❤

Reilu tunnin sauvakävely takana ja nyt suihkuun. Tälle viikolle: kävelyä 4.5h, sauvakävelyä 2.5h, punttitreeniä 2h, mattotreeniä 2h ja kahvakuulaa 1h... Oon loppu, mutta niin ylpeä :p ja toi -5kg oli ekan 4 viikon jälkeen :)) :D

Muokattu viimeksi:
Diabolicat on todettu. Kävin tosiaan magneetissa joulukuussa ja sieltä tuli ainoastaan se lausunto paperi "lääkärikielellä" mutta pika googlauksena ainakin pullistumaa ja sen sellasta. Nyt on siis ensiviikolla tulossa vielä sydänlääkäriä ja selvitetään onko siellä jotain ja sen jälkeen onkin taas omalääkäri joka kattoo magneettikuvat sekä kardiologin löydökset. Ensiviikolla siis viisaampi. Nyt reissussa meni siis selkä taas totaali lukkoon makoilun syystä. Vaivannut se on vaihtelevasti. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.

Julianna pahoittelut :(

Minski mahtavaa!

Haikara avaa vähän onko jotain ajatuksia vai? ;) kuulostaa niin toiveekkaalta! Hyvä asenne :)

Muokattu viimeksi:
Minski, ihan mahtava painonpudotus saavutus, ja siis ihan kadehdittava määrä liikuntaa! :)

Mymmelisti, toivottavasti oot väärässä eikä se täti sinne oikeasti löydä ;) tsemppiä siullekin tuohon ruokavalioremonttiin, vai miksi sitä kutsut? :)

Larissa, pahoittelut kp1 :( uusikierto ja uusi mahdollisuus, toivotaan että tää jää myös viimeseksi kierroksi piiiitkään aikaan!❤

Birita, tervetuloa ja pikaista plussaa! Pitkä taival teilläkin jo, toivotaan että pian tulee suuri yllätys :)

Ninukki, tsemppiä ultraan! :)

Beisla, tuuthan kertomaan oman kertomuksesi punktiosta :) tsemppiä älyttömästi❤

Viipsukka, osanottoni❤ oot sie kyllä vahva, niin paljon ootte pienen ajan sisään kokeneet ikäviä asioita ja silti aina nousseet!

Murkku, aivan, palkinnot teille jokaiselle kuuluisi!❤ :)

Julianna, pahoittelut tädistä :(

Minni, hyvä jos lento meni hyvin, toivottavasti ei nyt uusi pöpökannanvaihto aiheuta uutta ripulia, eli muista syödä maitohappobakteereja muutama lisäpäivä, jos vaikka pääsisitte jo eroo taudista lopullisesti! :) ja tsemppiä ultraan, se menee oikein hyvin ja turha stressata❤

Pikainen tilannetiedotus: punktio meni hyvin, ei ollut paha. Etukäteen enemmän jännitti aikoinaan viisaudenhampaan poisto kuin tämä, ja ilokseni voin ilmoittaa ettei ennakkoaavistus pettänyt. Saalis oli 15 munasolua, mutta ei vielä tiedetä moniko niistä on kypsä.

Viipsukka osanottoni :Heartred tuosta lääkekatosta en tiiä , kun en tiiä mitään noista kustannuksista.

Muurahainen: miestä ei oo vielä tutkittu, lääkäri sanoi, että siellä klinikalla tutkitaan sitten.

Sain siellä lääkärissä myös tietää, että oon aina laskenut väärin kierron lopun. Eli edellinen päivä vuodon alkamisesta on viimeinen päivä, ja mä tyhmänä aina laskin niin että vika ja eka päivä oli sama, eli sinä päivänä kun vuoto alkoi oli mulla viimeinen kiertopvä :whacky059 aina oppii jotain uutta
Lääkäri sanoi että ne hedelmöityshoidot tehdään meidän alueella Kuopiossa, Jyväskylässä tai Lappeenrannassa. Onko teillä kokemuksia jostain näistä paikoista? Olis kiva tietää vähän etukäteen minne kannattaa mennä kun kaikkiin suht sama matka.
Muoks. Ja kiitos ihanan lämpimästä vastaanotosta

Birita: Me asutaan Jyväskylässä ja vasta tänä keväänä tutkimuksiin hakeuduttiin, joten vielä itse en osaa tästä enempää sanoa. Tosin ystäväpariskunta oli reilu vuosi sitten täällä hoidoissa eivätkä he ainakaan negatiivisesti siitä puhuneet ja vauvan saivat nyt sitten joulukuussa. Tänään mies kävi simppatestissä keskustassa ja ei valittamista ainakaan siitä. :)

Pyh mikä ultra... Oikealla yks hyvän kokoinen folli ja vasemmalla kaksi.. Limis 10mm ja sitä kehui. Lääkäri meinas että vaihdetaan tää inssiin ja tehdään uus ivf parin kierron päästä, mutta kun sanoin että uutta ei tuu, tää on tässä (yksityisellä, en minä sille kerro että on lähete vetämässä julkiselle, jossa mahdollisesti loppuvuodesta seuraava yritys) niin päätti että sitten tää tehdään loppuun asti, maanantaina punktio ja toivotaan että joka follissa on solu sisällä ja saadaan aikaan se yks hyvä alkio siirtoon. Itse varaudun siihen että siirtoon asti ei päästä.

Kaikenlaista!! Beislalle onnea paremmasta saaliista!! <3

Muokattu viimeksi:
Piti se vielä sanoo että hain loput hoitoon tarvittavat lääkkeet ja koko kierroksen lääkkeistä maksoin ite 350€, ei todellakaan paha, jos joku arpoo hoitoja kalliiden lääkkeiden takia!! :)

Ninukki, höh, toivotaan että kaikki kolme ovat sitten valioyksilöitä ja tämä pienempi saalis riittää vauvan saamiseksi!❤

Haikara, vaikutat kyllä aivan eri ihmiseltä ku vielä hetki sitten :P Tuntuu ihanalta kun siulla nyt jotain mahtavaa on siellä tapahtunut tai jotain :)

Takaisin