Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Luckyn kanssa olen vähän samoilla linjoilla tuon ripulin ja kuivumisen suhteen. Siitä enemmän varmasti haittaa,kuin että ottaisi imodiumin. Mutta jos Minni saat muuten olosi helpommaksi ja tilanteen rauhoittumaan,niin parempi niin :)

Dolcetti, kiitos kun jaoit kokemuksesi meidän kanssa! Olen itse ollut ystäväni tukena, kun hän luovutti munasolujaan. Eli sama punkteeraus. On huojentavaa ajatella, ettei se välttämättä ole aivan hirveän kivulias toimenpide.

Hieman napaa: nyt vasta dpo 3 (tai ehkä dpo 4, eka testi vasta kp 16 jolloin heti räikeä plussa) ja aivan erikoiset repäisykivut vasemmalla ja keskellä kohtua. Näitä ei ole näin voimakkaina ollut koko yritysajan aikana! :o Ja eihän se munasolu-parka vielä ole edes kohdussa? Erikoista. Sinällään en uskalla ihmettä toivoa, ellei tuttu tuhru jää pois. Luomukierto kuitenkin..

Hileinen dpo 3 kp 20/29 yk 17

Hileinen, toivotaan että repäisyt enteilisi hyvää! :wink Mulla on sulle sormet ja varpaat ristissä että tuhru jää pois, sillä se on NIIN lannistavaa.

Dolcetti, vitsi miten jännältä kuulosti! Ja onnittelut hyvästä saldosta!!! Nyt vaan sitten ootellaan! :)
Mä oisin ihan valmis nyt jo nukkumaan, mutta hetken sinnittelen vielä...

Larissa, juu sama testi ja sama kuvakin vielä. En Mä tie mun pissi vaan oon sellaista hailura kamaa näköjään... :( sais kyl muuttua kunnon viivaksi, ärsyttäviä tollasen hailurat.
Ja siis testi on se vauvalan 10 mIU.
Aivan mahtava tulos siellä!!! Onnittelut!!

Hileinen, voi kumpa oireet enteilisivät hyvää.. :)

Huh, onpas super paljon tullut viestejä lyhyessä ajassa! Oon ihan jo pyörällä, kelle piti vastata ja mitä kommentoida. Ootte niin ahkeria kirjoittajia. :P

Tervetuloa uusille! Toivotaan pikaista plussa. Ja siitä piti kommentoida että jos vähänkin hoidot kiinnostaa niin soittoa vaan. Mullakin meni n.3 kk ennen ku pääsin ees ekalle perus terkkarikäynnille, josta sitten hitaasti lähti tutkimukset käyntiin. Pcos paljastu muutaman tutkimuskierroksen jälkeen ja niin ku Beisla taiskin sanoa, se ei stressillä tai stressaamattomuudella parane vaan vaatii lääkkeet!

WM, onnittelut uudesta kämpästä. Kuulostaa huisin hyvältä. :) Mä oottelen kanssa, että päästäis maan tasalle tai hissilliseen taloon, tosin eri syistä kuin sinä tällä hetkellä mutta oih, uuteen kotiin ois niin ihana päästä. Ollaan asuttu tässä jo kolmasosa elämästä. Kaipaa uutta! :)

Murkun hailuroille höh! Tulis kunnon merkit eikä mitään arvuuttelua! Huomennako testaat taas? Plussatuulia!

Mymmelisti, pikaista paranemista. Ei oo kivaa jos joutuu kärvistelemään. <3

Minni, voi sua kun reissun loppu kääntykin tommoseks taisteluksi. No pian ootte kotona ja ultrakin lähestyy. :)

Nennalle tätäkin kautta onnittelut ultrakuulumisista ja ja tsemppiä oksentelun kanssa. <3 Symppaan sua niin! En tajuu, miten voi raskaus vaikuttaa ihmiseen noin lamauttavasti. Törkeä vauva :P Olkoot sitten ihana synnyttyään. :)

Larissalle toivon vielä ylläriä testiin eikä mitään tätiä sinne! Mut hei mahtava labratulos! Onnea siitä. :) Jospa tästä se sun TODELLINEN yrittäminen vasta kropan puolesta alkaa. Plussapuhureita!

Dolcetti,jopa oli mielenkiintoinen tarina. Toivotaan onnellista loppua!

Beisla, pian nyt jo liikkumisvapaus sinne. Kuulostaa todella siltä, että kaipaat niin henkisesti kuin fyysisestikin urheilua. Ehkä sut pian vapautetaan tuosta lakosta. Ja ehkä myös muitakin hyviä uutisia lähiaikoina. :)

Ilpuri, testejä saa kaupasta lisää :P Anna mennä!

Satrlingille onnea uudesta perheenjäsenestä!! <3 <3 <3

Tsemppiä koko porukalle ja suuuuuuuuri plussapuhallus!! +++++++++++++++++

On. Jaiks, ens viikolla ultra. <3 Sitä odotellessa doppler käytössä. Voinnit edelleen hyvät. <3 :) Ruoka ja makee maistuu... Oon onneks jaksanu liikkua ihan hyvin ni ei ihan käy paisumaan, vaikka maha vähän pyrkiikin jo pömpöttämään ja tissit kasvaa kohisten! :P

Niiiin paljon olisi tässä ketjussa plussan ansainneita. Toivottavasti tänä vuonna moni kohtaa iloisen yllätyksen!! <3

Maggie rv10+6 <3

Ilpuri, ihana saada tuollaisia pieniä piristyksiä kuin lounas kaverin kanssa. Kiva kun mieskin on ollut ahkerana. :)
Toivottavasti päästään pian katsomaan sun testiä!

Dolcetti, kiitos seikkaperäisestä kuvauksesta. Oikein hieno saldohan sulla lopulta oli, onnea siitä! Villasukat oli hyvä vinkki, pitääkin ottaa varalta mukaan. Toivotaan nyt että sun limakalvo paksuuntuu. Meneekö siirto muuten ensi kiertoon?

Larissa vaude mikä tulos! Varmasti jos nyt ei tärppi tule niin ensi kierrossa letrot toimii yhtä hyvin. Usko on mulla vahva, että niiden avulla teille vielä plussa tulee.

Hileinen, toivon niin että sun tuhru jää pois nyt ja hyvästä syystä! On niin lannistavaa kun se ilmestyy.

Maggie tsemppiä ultraan! Pian se tulee ja saat varmasti hyviä uutisia, kun dopplerillakin kerran kuuluu äänet.

On. Kello soittamassa, puolen tunnin päästä irrotuspiikki. Huomenna ei mitään pistoksia. Johan niihin kerkesi tottua... Vaikka en kyllä mikään piikkikammoinen ole koskaan ollut, olihan ne muutama ensimmäinen Pregnyl-pistos jotenki luonnottoman/inhottavan tuntuisia. Pistää nyt itseään tahallaan! Nyt pääsee vaan joko taas -huokaus ennen pistoa.

Dolcetti, ihan hyvä ettet seurannut ruudulta. En minäkään, onneksi. Mies sanoi että jos olisin nähnyt sen piikin millä punktio tehtiin niin olisin nipistänyt reidet yhteen ja juossut karkuun :laughing002 Onneksi tuossa toimenpiteessä ei kipulääkkeitä säästellä (näin lääkäri minulle silloin sanoi) niin ei se kipu niin kovalta tunnu vaikka ei se tietty mukavaltakaan tunnu! Nyt vain odottelua että siirto voidaan tehdä tuore siirtona!

Larissa, mahtava tulos! Vielä kun koko homman lopputulos olisi yhtä mahtava ;) nyt taitaa enää olla vaan tuurista kiinni ett raskaudut❤

Maggie, ihana se on nytkin vaikka äärirajoja kokeileekin miulla ;)
Kohta jo se ultra siullakin on! Eiköhän siellä kaikki ole aivan loistavasti kun dopplerilla olet jo pitkään kuunnellut sydänääniä :)

Beisla, toivottavasti olisi viimenen piikki piiitkään aikaan❤ :)

Tää on nii tätä :D Kävin tossa kaivamalla esille vika liuskatestin ja ajattelin et pitää ettiä viel pahvikuppi ja tehdä testi aamulla. no arvatkaapas mitä löytyi paperista pyyhkiessä? Huomenna siis kp1/n.31. Ja v***n yk25.
Mua ihan oikeesti alkaa huvittaa tää juttu. Eihän tää nyt voi mennä näin aina, outoa et en ees oo mitenkään maassa. Mulla näköjään tulee ne masikset aina oviksen jälkeen.
Näin :(

Pahoittelut Ilpuri <3

Täällä ei uni tuu :/ kai tuo muutto tressaa.
No huomenna perjantaina sit pääsee vihdoin kokonaan uuteen asuntoon :)
Eilen oli jo ramppi ilmaantunut ulko-ovelle. Ja perjantaina tulee sähköovi. Sit mä pääsen kulkemaan itse ulos ja sisään. Kaukosäätimellä ohjaan sitä.
Mä olen imodiumia syönyt kummankin raskauden aikana. Ei ole tuonut ongelmia. Ja ihan lääkärin luvalla :)

WM kp26/dpo7 yk6

Soma ja lucky maalaisjärkeä minäkin kannatan, mutta esikoista kun odotan ja niin pitkään toivottu niin myönnän olevani hieman hysteerikko :D Tein nyt päätöksen olla ottamatta koska miehellä ne ei tehonnut tähän pöpöön laisinkaan. Ja lucky kuivumista ei tarvitse pelätä kun juomaa menee litra tolkulla päivässä ja samoin on saanut syötyä :) Olo on ollut kokoajan siedettävä tän pöpön osalta. Nyt alkaa kotimatka ja tosiaan onneksi tänään pääsen kotiin pussailemaan koiraa, ehkä se parantaa <3 Edessä törkeeen pitkä matka!

Precosa on myös hyvä apu jos pöpö vatsassa :)
Se on myös sallittu raskauden aikana ja ihan pakkausselosteen mukaan.
Hyvää kotimatkaa Minni :)

Ilpuri, no hö!!! :( ihan tyhmää! Perässä tullaan ja sitten meillä molemmilla on yk 25 menossa. :)

Minni, saatteko lentää kotiin vaikka pöpöliini jyllää vielä?

On. Huomenta vaan. Herätyskellokin soisi vasta tunnin päästä... Miehen herätyskelloon heräsin tänään ja kauhea vessahätäkin on, joten tämä suuntaa kohta pissimään tikkuun. Eipä siinä mitään näy kuitenkaan, mut tuleepahan pissittyä pois niitä. :)

Muurahainen dpo 10, yk 24

Ilpuri pahoittelut :( ja minnille tsemppiä ja toivon et pöpön saat pian selätettyä :)

Muurahainen täälläkin herätty miehen herätykseen klo 4:40 eikä uni vieläkään tullu takas. Kai se ois sama jo luovuttaa :P Kovasti toivon plussaa sulle! :)

Ilpuri, oliko sulla jo kilpirauhaslääkitys ja auttaako se sulla siihen horrostilaan?

Mulla on ehkä sitten erilainen käsitys maalaisjärjestä. Maalaisjärki ei mulle tarkoita sellaisen valmisteen käyttöä, joka on tutkitusti sikiölle vaarallinen, mikäli käytettävissä on turvallisia vaihtoehtoja. Sen takia näistä ohjeistetaan ottamaan tapauskohtaisesti selvää, koska ohjeistus voi lyhyelläkin välillä muuttua tiedon lisääntyessä, ja tilanteeseen voi vaikuttaa eri henkilöillä eri tekijät - siis kokonaistilanne. Sen takia ei tulkinnanvaraisten/pääsääntöisesti kiellettyjen valmisteiden kanssa voida turvallisesti noudattaa puskaradiota "mulle sanottiin että saa käyttää". Mutta se tästä aiheesta. En minä itsekään tee juuri niinkuin virallisesti sanotaan, mutta tietoa pitää olla riittävästi, jonka pohjalta se päätös tehdään.

Muokattu viimeksi:
Takaisin