Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Diabolicat, mulla on ollu nyt 1. 5 kk se thyroxin. Ja parin viikon päästä eka kontrolli. En oo tässä joutunut ajaa pitkää matkaa niin en tiiä. Mut palelu on jonkun verran helpottanut kuitenkin

Ilpuri, toivottavasti auttaa. :) Itse taisin huomata jo lääkkeen aloituspäivänä, tai viimeistään seuraavana päivänä. Mut tosiaan mähän ajoin silloin 100 km päivässä pelkkää työmatkaa. Mä en silloin ymmärtäny, miten jotkut pystyy ajamaan työkseen pitkää matkaa, mutta nythän olotila on ihan erilainen. :)

Anteeksi pelkkää omaa napailua heti näin aamusta mutta osaako joku sanoa..? Minulla on yleensä ovis kp12-14. CB:n kaksoishormonitestiin olen yleensä saanut 0-2 vilkkuvaa hymynaamaa ennen ovista, pysyvää naamaa. Tässä kierrossa tuli 5 vilkkuvaa naamaa ja ovis plussa vasta kp16, eli tänään. Onkohan hyvä vai huono juttu kun ovis venyi noin pitkään normaalista??

Ilpuri harjoittelut :( Ei ehkä lohduta mutta mä tulin raskaaksi, kun kilpparilääkitys saatiin kohdalleen. Ihan siis muutama kuukausi lääkkeiden aloituksen jälkeen :)

Hei tietääkö kukaan voiko niitä suunkautta otettavia hiivalääkkeitä antaa myös miehelle? Kun mun hiiva se vaan aina tulee takaisin ja ajattelin syyn olevan ehkä miehessä :D

Mimmu: Haettiin miehen kans kumpikin hiivalääkkeet apteekist pari kk sitten. Ei auttanu meillä, tosin hiiva oli enempi miehellä kun itsellä. Tk.sta mies sit sai voidetta reseptil joka kyl autto heti. 2vk täyty vaa olla peuhaamatta, lääkkeen ajan.

Ps. Teidän testailujen innostamana, itsekin saatan sortua testailuun viimeistään ma, jos täti ei tule. :) Eilen tosiaan yht äkkiä oksensin aamulla ja eilen illalla yhdestä miehen sanomasta "väärästä lauseen rakenteesta" oli itku kurkussa, paniikkikohtaus (psykiatrin mukaan surullisuuskohtaus) päällä. En kyllä yleensä noin herkkä ole. :) Tai josko toivo niin herännyt teidän kirjoitteluja lukiessa niin hormoonit heittelee. :)

Mimmu, mun mies on syönyt jotain candida-luonnonvalmistetta. En tiiä onko auttanut, mulla on ollu tulehdus kahdesti. Normilääkkeestä en tiiä :) kiitti tsempistä

Ilpuri, ei oo totta! :( pahoittelut :( kyllä oli tädillä taas paska huumorintaju

Murkku, etkö laita testistä kuvaa... ;)

Pipanat, jos sulla on nyt ovis kp 17-18 niin ei se vielä liian myöhään ole :) kyllä moni pidemmästäkin kierrosta raskautuu!

Hiivasta; mies voi myös käyttää canestenin voidetta. Seksiä vaan pitää sitten välttää ja hoitaa kumpikin samalla ;)

Larissa kp 30, dpo 15

Ilpuri pahoittelut tädin saapumisesta!! :(

Minni hyvää kotimatkaa! :)

Mä eilen yöllä mietin kun en unta saanut et mitä jos sunnuntaina testi oliskin positiivinen? Sit mä olisin raskaana kaikkien näiden monen kierron jälkeen? Tuli aika hyvä fiilis, semmonen hymyilevä ja sit oli pakko "lyödä itteeni kasvoihin" et paskat, nega sieltä tulee niikun 41 aijempaakin kertaa!
Onneks on vasta torstai! Mä en halua edes testata, oon ihan liian toiveikas. Millä konstilla sais nyt sen "tasasen fiiliksen"?
Tulin muuten siihen tulokseen että heti kun elin yhden päivän terveellisesti (söin kasviksia ja kanaa jne) ja jätin kaiken huonon pois, tulin kipeeksi! Mun kroppa siis vaatii kahvia ja suklaata pysyäkseen tyytyväisenä! :D
Vai onkohan tää sokerkoukussa olevan ihmisen puhetta? :D

-Mymmelisti kp25/30 yk42-2
Testaan sunnuntaina! :)

Hei kyselisin teiltä viisaammilta :) Mieheni menee perjantaina siittiöseulontaan. Hän kuitenkin eilen taas stressas että "tuskin tulee hyvä tulos kun taas koko viikon stressannu joka asiasta". Kyllä kai se stressi simppoihin vaikuttaa, mutta kuinka paljon? Onko mtn muuta konstia kun vaan hänen yrittää olla stressaamasta?
Ja anteeksi kun omia kirjoitan niin paljon väliin.
Onnittelut kaikille plussanneille ja muille onnea uuteen kiertoon. :)

Julianna, mun mies stressasi myös sitä näytteen antamista ja itse näytteen anto oli kuulemma työn takana. Silti tulos oli hyvä eli en usko, että stressillä on niin suurta vaikutusta. Hän yritti pari päivää ennen testiä syödä terveellisemmin ja ei juonut alkoholia.

Minnille hyvää kotimatkaa!

Mymmelisti, itse olen pitänyt tässä kierrossa toiveet maassa testaamalla useasti :D kun koko ajan tulee negaa niin ei siinä toiveet ehdi nousta. Parempaa testionnea sinne!!!

Napaa: negat testattu taas tälle aamua ja mahassa on sellainen olo että menkat alkaa ehkä tänään jo tai huomenna. Ei kun nokka kohti uutta kiertoa jos näin käy!

Larissa kp 30, dpo 15

Julianna, ne siittiöt mitä mieheltäsi nyt tulee on valmistuneet jo kuukausia sitten. Ei niistä kannata ressata kun ei niille enää tällä viikolla mitään voi. Tällä viikolla voi vaikuttaa suunnilleen ens kesän siittiöihin. Vaikea kyllä muuten sanoa miten voisi olla ressaamatta, ei sitä laatua kyllä kannata surra etukäteen ja siksi kannattais keskittyy olemaan hetkessä niin rento että saa sen näytteen annettua.
Se on mitä on ja se on hyvä selvittää, osaisko se ajatella sen vaikka niinku verikokeena, joka nyt vaan otetaan "vähän" eri tavalla.. Tsemppiä! Ja jos ne klinikan lehdet ei miellytä niin omalla puhelimella netistä... ;)
Meillä oli se ensimmäinen kerta johon mies halus ite mennä, jotenkin ihan absurdi :D mä lähdin mukaan Helsinkiin ja hengasin kirpputorilla kunnes homma oli hoidettu ja sitte mentii syömään. Jotenkin se tuntui ihan hullulta ku mies tuli sieltä nii olla sillee et no, miten meni :D

Murkku ja larissa, pahoittelut negoista :(

Ilpurille pahoittelut tädistä! :( toivottavasti pian saisitte kilpparin hoidettua balanssiin, jos siitä olisi hyötyä myös raskautumisen suhteen! :)

Mymmelisti, mie niin tiiän tuon kun joku kierto onkin ihan yks-kaks tosi toiveikas! En ees käsitä mistä se toiveikkuus tuli, kun ei välttis oireita tai muitakaan ollut, se toiveikkuus vaan tulla tupsahti jostain :D toivotaan ettet nyt ole toiveikkaana turhaan❤ ;)

Julianna, miunkin mies stressasi sitä ja oli aikamoisen työn ja tuskana takana saada lopputulos purkkiin, mutta tulokset olivat hyvät kuitenkin. Tsemppiä sinne!

WM, ihanaa, ihan pian jo muutto! Kuulostaa niin hyvältä ett pääset helposti ilman apuja kulkemaan milloin tahdot :)

Jellis ja Julianna, mun mielestä myös se miehen näytteen antaminen oli jotenkin absurdia :D mehän purkitettiin näyte kotona ja vietiin se saman tien polille. Itse lähdin siis koiran kanssa lenkille (eli kiertämään korttelia :D ) kun mie suoritti homman. Sitten purkki paidan alle tissien väliin ja kohti polia :D Mies koki homman epämiellyttävänä ja stressasi asiaa, mutta nyt ajattelen niin että jos ivf-hommiin joudutaan niin silloin asia ei ole varmaan niin vaikea kun on päästy pahimman kynnyksen yli. :)

Pelottaa, että menkat alkaa. Ei siis pettymyksen takia, sillä sehän on jo "normaalia" vaan jos on taas niin kovat kivut että silmissä sumenee. :/ Meillä on vielä inventaario töissä, joten en voi kesken lähteä poiskaan. Aloitin jo varalta vetämään panadolia ettei pahimmat olot pääse yllättämään, jos tänään/huomenna alkaa vuoto... Buranaa en uskalla ottaa ennen kuin on menkat varmasti päällä.

Muokattu viimeksi:
Eipä meilläkään miehelle näytteenanto ollu helppoa. Mä olin silloin töissä joten mies joutui yksin tekeen sen. Sanoi jälkeenpäin että olis ollu helpompaa jos oisin ollu mukana. Kiihottamassa ja pitelemässä purkkia :-) Ja sanoi että nyt yksin "nyhtäessä" tuli vain tosi vähän toisin k ui n yhdessä. Ettei kannata kauheesti ressata, on se muillekin vaikeeta.

Mulle tuli kuukauden liikuntakielto jalan takia ja ottaa niin päähän ku just selvisin 3 vkoa kestäneestä flunssasta ja ehdin jo riemuita et taas pääsee liikkuun niin jalka sit tuli kipeeks. Grr ja Murr...

Muska kp 20 dpo 7

pahoittelut negoista larissa ja murkku plussatuulia ja tsemppiä.

plussatuulia kaikille.

en ol kartal mitä kelleki tapahtun pahoittelut, oon ollu reissus anoppilas ja eilen sit opiskelin illal ni eipä ol ollu omaa aikaa oikei.

KAIKILLE PIENI INFO JA VAROITUS!!! jos suunnittelette matkaa sousseen tai tunisiaan yleensäkin niin ÄLKÄÄ syökö liharuokia, suosikaa kasvisruokia tai korkeintaan kalaa!!! soussessa yhes ravintolas tarjottiin pienen pojan lihaa asiakkaille, olivat ilmeisest tappaneet jonku poikalapsen ja tarjosvat sitä asiakkaille. poliisi sulki jo ravintolan ja otti kaikki kiinni ku asiakkaat soitti poliisin ku tarjoilija kerto mitä se liha oli.

Takaisin