Ilpuri
Kommentoinnin ninja
Larissa, voihan nuo olla oireita raskaudestakin mutta mä oon ainakun huomannu et kun luen jonkun jostain oireesta mitä mulla ei ole ennen ollut se tulee viimeistään seuraavassa kierrosta
kummallinen alitajunta! Mut toivottavasti sun paha olo ois kuitenkin osoitus et mukana on kyytiläinen! 
diabolicat, pahoittelut negasta
Helinäkeiju, mulle määrättiin 1,5 vuotta sit clomit. Iskivät reseptin kouraan ja sano et katellaan neljän kierron päästä jos ei oo tärpänny
en tajunnut miten isosta jutusta oli kyse ennenkun ekasta kierrosta sain tosi voimakkaat oireet joten otin asiasta selvää ja kun tajusin et kyse on voimakkaast ahedelmöityslääkkeestä soitin toisella gynelle ja sit päätin että en syö nitä enää koska mulle ei määrätty niitä ultria. Monikko raskaus on vissiin ihan oikeesti mahdollinen, itse en sitä nyt ensisijaisesti toivo. ja jos joskus clomeihin turvaudun niin sit kyllä haluun ne väliultrat, varmuden vuoksi . Toki jos kaksikin olisi kiinni tarttunut, ottaisin heidät avosylein vastaan :) niin ja clomioireet (mitkä siis on ihan odotettavissa) jatkuivat varmaan sen yhden kierron jälkeen 3-4 kiertoa. Mun mieolestä clomit on ok kun potilaalle selvitetään sen tarkoitus ja ainakin jossain määrin seurataan munasolujen kehitystä.
Beisla, täällä jännätään myös sun ultraa!
Ihan hullun väsyttävä päivä takana! Menkkajomot hävis päivällä nopeeta, nyt illalla ollut perus kohtujomottelua mikä ei menkoilta tuntunut. Edelleen odotellaan. Mä en oo viime aikoina saanu illalla oikein hyvin unta, en tiiä et onko jotenkin unirytmi sekaisin vai et johtuuko tää niistä kilpparilääkkeistä.

diabolicat, pahoittelut negasta
Helinäkeiju, mulle määrättiin 1,5 vuotta sit clomit. Iskivät reseptin kouraan ja sano et katellaan neljän kierron päästä jos ei oo tärpänny
Beisla, täällä jännätään myös sun ultraa!
Ihan hullun väsyttävä päivä takana! Menkkajomot hävis päivällä nopeeta, nyt illalla ollut perus kohtujomottelua mikä ei menkoilta tuntunut. Edelleen odotellaan. Mä en oo viime aikoina saanu illalla oikein hyvin unta, en tiiä et onko jotenkin unirytmi sekaisin vai et johtuuko tää niistä kilpparilääkkeistä.