Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc, totta tuo, aika menee tosi nopsaan nyt kun on koko ajan jotain pienen ajan päässä mitä odottaa! Saas nähdä sitten jos siirtoon pääsee, ku siitä pitää kaksi viikkoa odottaa tulosta, varsinaiset piinaviikot sanan joka merkityksessä :D

Joo, alkionsiirron jälkeen ei kyllä varmaan kauhean rennosti pysty piinaviikkoja ottamaan, kun tietää, että kaikki mahdollisuudet on ja vaan kiinnittyminen tarvitaan :nailbiting: voi että miten jännää :p

Hei naiset, te tiedätte aina kaiken niin, mitäs luulette onko huomenna aikaista testata? Huomenna olisi kp29 (yleensähän mun kierrot on ollut 30-33). Ovistestiin sain plussan 16.1 eli huomenna kaksi viikkoa sitten.
En malttaisi odottaa mutta en tiedä haluanko negaakaan :D

Beisla, mä olen laittanut piikin kesken pikkujoulu illallisen juurikin ravintolan vessassa. Silloin kyllä ajattelin, että onko tässä oikeesti mitään järkeä... :oops: Mä kun halusin laittaa samaan aikaan kun muutkin piikit. Ja se että olisin sieltä kotiin päässyt ja siellä vasta pistänyt niin aika olisi mennyt monta tuntia yli.

Jennie, siulle nyt ihan nopsaan vaan huutelen ett tuossa vaiheessa monet saavat jo ainakin jonkinlaisen viivan/haamun testiin näkyviin. Tosin toiset saa plussan testiin vasta lähemmäs 3vk ovisplussan jälkeen, eli vaikka huominen olisi nega, niin se saattaa siitä vielä plussaksi muuttua. Tsemppiä testin tekoon tai vastaavasti mielen malttamiseen jos et testaa :)

Jännä muuten kuulla ja vertailla kuinka eri ihmisten kehot oikeasti toimii eritavalla, etenkin nyt kaikkia ivf:läisiä on helppo verrata. Toivon kuitenkin koko voimallani ett tein kaikkien eri reagoimiset tuovat saman lopputuloksen; plussan! :)
Tsemppiä ninukille ultraan, ja kaikille punktioihin ja piinaviikoille! :)

Beisla, en nyt tiedä kuinka hyvä vertaus on (no ei ole hyvä :D ), mutta miuta neuvottiin aikoinaan e-pillereiden syömisessä niin, että alle 1,5h pitäisi olla päivittäisessä pillereiden ottamisessa eroa jotta sillä erolla ei ole mitään vaikutusta tehoon. Mietin vain sillä kun hormonejahan nekin on, ett oisko jokseenkin sama tuo "tarkkuus"? :)

Dolcetti, ihan hyvinhän niitä folleja taitaa olla, etenkin jos olisivat niin hyvälaatusia ett hedelmöittyisivät ja sitten tarrautuisi tiukasti, toivotaan parasta! :)

Se on vaikeaa.. Tänään tuli alustava tuomio, hcg noussut vain vähän yli 100 edelliseen näytteeseen verrattuna... 3200 ja viikot 7+1 ja tuomio tuulimuna. Ens torstaina ultra ja lauantaina sitten tyhjennykseen osastolle. :(

Voi ei Viipsukka, kamala miten sulla on keskenmenoja. :sad001 Voimia suruun.

Päätin tehdä tänään testin, oli aikaista tai ei :D negahan sieltä tuli niinkuin arvata saattaa! Ei taida olla tämä(kään) meidän kierto! Plääh!

Kp 29/30-33

Pahoittelut Viipsukka. Toivon, että tutkivat tarkemmin syitä, ja että syyksi löytyy sellainen asia, joka voidaan korjata tai ehkäistä. Tänään se ei tietenkään sinua auta, joten voimia tosiaan.

Voi Viipsukka! Miten elämä voikaan kohdella noin törkeästi!! Voimia ja toivotaan vielä ihmettä. Tuohan oli alustava tuomio. Jos onkin vain vähän viiveellä lähtenyt kehittymään? <3 Suuri halaus! Ihan liikaa vastoinkäymisiä sinulle. <3

Takaisin