Ei tää voi olla näin vaikeeta!

PikkuMinski, voitko jo paremmin sen kaatumisen jälkeen? Ja mites piinaviikkojen olot?? :)

Larissalle pahoittelut negasta. Teitkö tänään uutta testiä?! Haluun nähä! :)

Beislalla oli hyviä ultrakuulumisia. Voi kun ne follit tuottaisi sen ihanan ihmeen! <3 Ja luovuttajaltakin hyviä uutisia. Valoa näkyy. <3 :)

Jennie, testiä kehiin vain. Mulla näky dpo10 jo haamulaista. Monella näkyy selvästi noin menkkojen oletettuna aloituspäivänä. Plussatuulia! **muoks, olitkin jo tehny testin. Pahoittelut negasta. :(

Todella monella jännät ja uudet tilanteet edessä. Eiköhän oteta vastaan iso kasa plussauutisia pikapuoliin? :) +++++++++++++++++ Tsemppiä kierron eri vaiheisiin jokaiselle teistä!

Kevätaurinko tuo valon ja plussat mukanaan. Sekä toivon!

Maggie rv 10+2 <3

Muokattu viimeksi:
Maggie vointi ihan hyvä. Kyljelleen kääntyminen ja ylösnousu sattuu :(
Ei mitään oloja; tai on yksi: luovuttanut :-( koko kierto menny tosi alavireisissä tunnelmissa :'( itkuinen oon ollut ihan kokoajan :oops:

-PikkuMinski kp20/30 yk29 letrokierto 1-

Jellis kiitos, ja hautomoksi tässä alkaa tuntea itsensä. :p

Dolcetti ei enää kauan pistelyä, jännää kun kohta tapahtuu tosissaan.

Kiitos teille tuhrusta kertoneille, pitää tosiaan vaan uskoa.

ninukki varmasti sielläkin jotain kasvaa, kun noin jomottelee.

Mrsc sanos muuta, vaikka rahanmeno hirvittääkin eikä pistely hauskaa ole, ainakin tuntuu että aika menee nopeasti tässä kierrossa.

Jennie pahoittelut negasta, vaikka voihan olla että oli vielä liian aikaista. Toivoa on kun menkat ei ole alkaneet.

PiPaNat, no niinhän siinä kävi että vessassa pistin. Se oli kyllä onneksi enemmän baari/ruokapaikka; en tiedä olisinko pystynyt pikku kopperossa niin että on valtava jono takana. Nyt päästiin invavessaan joka sattumoisin oli auki ja siellä oli hyvä pistää. :)

nenna hyvä tietää, mutta onneksi sainkin pidettyä ajasta kiinni eikä pistämistä ole enää monta päivää.

PikkuMinski voimia. Ja voi se plussa tulla sieltä vaikka kuinka luovuttaakin.

On. Sen vielä unohdin eilen sanoa, että kysyin lääkäriltä onko vaaraa että munasolut ovat huonolaatuisia kun niitä on noin paljon. Jos määrä korvaa laadun. Hän sanoi että suuri määrä ei tarkoita sitä että laatu olisi huono; totta kai isoon määrään mahtuu mukaan enemmän huonojakin mutta niin pitäisi olla myös hyviä munasoluja. Toivottavasti asia on näin myös minun kohdallani. Kp7/ivf-kierto.

Minski, kurjaa että oot allapäin! Se on välillä niin vaikea ymmärtää näitä tilanteita ja välillä joutu makaamaan siellä aallon pohjalla :sad001 Toivottavasti luovuttanut-fiilis pian väistyisi ja mieliala kohoaisi! *halaus*

No niin, voi hyvänen aika mitä tämä alitajunta tekee! :mad: Viime yönä heräsin melko voimakkaaseen menkkaoloon! En tiiä et enteileekö tulevista menkoista.
Ja Sit näin unta että olin synnytänyt juuri lapsen. En ollut halunnut ottaa mitään kipulääkkeitä ja kipu ilmeisesti vei mut siinä unessa johonkin muihin maaimoihin ja varmaan pyörryin. En nähnyt lasta ollenkaan syntymän jälkeen ja seuravana päivänäkään en nähnyt sitä ja itkin vain ihan koko ajan että miksi en saa pitää minun lasta sylissä. Mun mies ei jotenkin ollut sillon paikalla vaan kotona ja sit itkin jonkun hoitajan olkapäätä vasten ja porukkaa alko tulla kattoo mua sairaalaan ja mä olin et hittoako te täällä ootte tölläämässä kun en itsekään saa koko vauva nähdä. Siis ihan hirvee tunne oli koko ajan päällä siinä unessa ja koin ihan uskomatonta surua ja väsymystä sen synnytyksen jäljiltä. Toissa yönä tosiaan näin sen plussa unen! En oo ennen näi paljon tälläsiä unia nähnyt! Et näin :grin

Ilpuri kp28/n.31, yk24

Jennie, pahoittelut negasta mutta vielä se plussa ehtii tulla :) ymmärrän kyllä noi fiilikset, täällä on myös sellainen olo että ei ole taaskaan tärpännyt :/

Maggie, en ole tänään testannut. Ehkä huomenna dpo 11 tai maanantaina dpo 12 sitten uusiksi. Sie taisit plussata aika aikaisilla dpo:lla? Vitsit kun oot jo pitkällä <3

Minski, mulla on ollut ihan sama fiilis :( tosi vähäiset olot aiempiin kiertoihin verrattuna. halaus sinne <3

Ilpuri, huh hullut unet vaan jatkuu sielläkin! Mullakin oli vilkas yö, mutta unen aihe oli sentään muuttunut välillä.

Napaa: Lievää menkka/endokipua ollut jo päiviä on-off (johtuuko endosta ja lugesta?) Tissit on aina aamulla ihan normaalin tuntuiset, iltaa kohti kipeytyy päältä ja kainaloista hieman. Eipä muita oloja, tosi oireeton kierto.

Larissa kp 25, dpo 10, letro-kierto 1

Viipsukka, ei oo todellista! :'( toivotaan että olis väärä tuomio ja ultrassa näkyisi pieni ja sen syke<3

Jennie, pahoittelut negasta! :(

Maggie, toivotaan kevään tuovan rutkasti plussia tähän ketjuun! Sulla vaan viikot menee hurjaa vauhtia! Oliko sulla muuten mitään mielihaluja/pahoinvointia nyt?

Minski, toivottavasti helpottais pian! Kävitkö lääkärillä?
Ehkä noi letrot on tehnyt sut itkuiseksi? Yritä tulla sen huonomman fiiliksen läpi ainakin sen perustei et se on vaan toi lääke eikä oikea fiilis<3 noi naisen hormoonit on aika voimakkaat, niitä ei voi voittaa nainen itekkään :D

Beisla, toivotaan että isossa kasassa on myös monta hyvää munasolua!! Millä kp:llä tehään keräys ja milloin sitten hedelmöitys? En oo varma ootko kirjottanu, oon kyllä yrittäny pysyy kärryillä, mut menny ehkä ohi :)

-Mun on kans kerrottava mun uni viime yöltä. Larissahan sanoi ettei tulehduskipulääkettä tulisi syödä edes ennen raskautta. Mullahan on usein pääkipee ja tulee esim jos pidän hiuksia kiinni niin siihen otan buranan. Tässä kierrossa en oo ottanu mitään vaan koitan kärsiä kivut. (Oviksen aikaan myös tulee pääKipeeksi. )Mun viimeöisessä unessa mua sattui johonkin (päähän tai mahaan voi olla et molempiin) tosi paljon ja kaveri yritti tuoda mulle kourallista buranaa ja sano et syö nää niin ei enään satu. Mä vaan itkin et en voi kun pakko kärsiä, nyt on niin hyvät mahkut tulla raskaaksi niin en voi pilata sitä tolla buranalla.

Kehitin siis itselleni stressiin pääkivusta :D

-Mymmelisti kp20/30 yk42/2

Hyi elämä kun pelästyin tänään! Oltiin rannalla ja mies yhtäkkiä sanoi, että "varo varo varo" aattelin, et joku käärme hyppää niskaan, mutta se olikin vain joku hieman isompi ötökkä. No minä pelkään kaikkia itikoita törkeesti ja hyppäsin sitten niin lujaa ylös kun olla ja voi ja aivan kamala repäsykipu ja samalla tunsin kun jotain lirahti housuun! Olin sata varma, että no nytkö meni kesken, mutta se taisikin olla vaan täydestä rakosta tullu lirahdus :D Eikai tollasella kungfu liikkeellä voi saada keskenmenoa? :D Huomenna digi ja jännittää ihan sikana!

Rv 5+3

Viipsukka <3 jo on julmaa tämä, voimia kovasti!

Pahoittelut negoista, mutta Larissakin niin ajoissa liikkeellä että voi vielä muuksi muuttua. Toivotaan parasta :)

Ilpuri, vitsi mitä unia!! Ehkä siinä on hitunen enneunta, että synnytys lähestyy?? :) Jospa tärppi ois jo kulman takana.

Minski, voimia masisoloihin! Ja paranemista. <3

Minni, hätäpissa se siellä vain lirahti! :P Pikkuinen on tukevasti kiinni. Ja noiden digin tulosten kanssa kandee olla silleen hermostumatta. Mullakin esim. oli menny omat laskut vähän edelle (+2 pv) eli jos aikasin ois digin testannu ni ei ois ehkä näyttäny todellista lukemaa. Tsemppiä huomiseen. Älä huoli, varsinkaan ennakkoon, yhtään mitään. :) Nyt vain luotat. <3

Larissa voi vide oisin halunnu nähä jo tänään sun uuden testin. Joo mulla näky se haamulainen dpo 10, ja sit 11 oli tosi vaalee ja 12 vähän selvempi. 13 oli ne kauhun hetket ku teinkin rfsu:n ja oli valkoinen! Sit pc näyttiki illalla jo parempaa. Siitä sitte tummu ja dpo 16 oli tasavahvat.

Mymmelisti, toivon niiiiin sulle plussaa myös. <3 Noi unet on jänniä miten todelta ne tuntuu. Harmi vaan jos unissaankin joutuu kärsimään kivuista. :( Mulla ei oo ollu mitään ihmeempiä oloja. Tosi hyvä lähes koko ajan. Vähän ruoat jää välillä ällöttämään kurkkuun tosi pahana makuna ja hajuherkkyys välillä etoo. Mutta ei nyt vois pahoinvoinniksi kutsua. Mielitekoja, hmm no makeeta oon popsinu ihan huolella :P :P :P Mut ei mikään tietty herkku tai ruoka oo himottanu. :)

Pari viikkoa pitäis vielä odottaa sitä niskaturvotusultraa, selviää sitten torstaina otettujen verikokeiden yhdistelmällä ne riskiluvut. Verikokeet meni yllättävän kivuttomasti. Mut sit pissanäyte kun piti antaa ni kävin näytteenottowc:ssä ja unohdin lukita oven!!! Hirvee tsäkä ettei kukaan tullu sinne. :) :) :) Ois ollu niiiiin noloa. Kun tulin ulos ni joku pappa oli just köpöttelemässä ovea kohti. Huhhuh... Oon sekasin... :P

Johan täällä on unia nähty, alitajunnat käy näköjään ylikierroksilla. Mitäköhän itselle käy parin viikon päästä...

Larissa, jaksan vielä uskoa letro-onneen sun kanssa. :)

Mymmelisti, keräys on ensi viikolla joko torstai tai perjantai. Hedelmöitys on lähes aina samana päivänä kuin keräys, koska muuten munasolut pitäisi ensin pakastaa ja alkiot kestävät pakkasta paremmin.

Minni ihme tyyppi, olis ehkä voinut keksiä jonkin muun tavan ilmaista asia jos ei mistään hengenvaarasta ollut kyse!

Maggie voi että, onneks ei kukaan tullut sisään. On varmaan itse kukin meistä joskus unohtanut lukita vessan oven, tosin tuo olis ollut erityisen kiusallinen tilanne.

Hileinen, erinomaiset tallettelut teillä kyllä. :)

On. Ensimmäinen jarru eli Orgalutran pistetty nyt illalla Menopurin kaveriksi. Siinä on tosiaan vähän isompi neula kuin Menopurissa mutta Pregnylin jälkeen ei tuntunut pahalta. Dolcetin vinkki siitä että kannattaa pistää 45 asteen kulmassa oli hyvä (ja sama luki itse asiassa ohjeessakin, että kannattaa pistää vinossa), meni tosi kivuttomasti sisään ja turhaan jännitin. Pistokohta kyllä heti alkoi hieman kuumottaa/kutista, hetken se punotti ja nyt siinä on pieni paukama mutta ei mitään vakavaa.

Beisla sulla siis luvassa kunnon piina viikot! :) aika jännää! Mä en varmaan malttais olla testaamatta, varmaan vaan testaisin jo heti viikon päästä joka päivä niin näkis kuinka aikasin näkyy :D mulla on vahva fiilis et seuraava plussa tulee sieltä ;)

Hyvä, että meni hyvin Beisla! :) Mulla enää huominen jäljellä ja sitten Ovitrelle maanantaina. Ja Ninukki, erona myös se, että Cetrotiden joutuu itse sekoittamaan. Orgalutran valmiissa ruiskussa.

Beisla mulla on nyt iso luotto teidän onnistumiseen <3 Lähellä ollaan ainakin ;)

On. Joko saa ihan pikkasen tuulettaa ja uskaltaa iloita? :)
ImageUploadedByVau Foorumi1454201011.862296.jpg

Rv 5+4

Saa Minni! Hyvähyvä! ❤

Vitsit kun tuleekin jännät viikot beisla, dolcetti ja ninukki teidän punktioiden jälkeen! Ajatelkaa miten hyvät mahkut on, että ootte kohta mukavasti raskaana!

On. Mä tein kans mun tokan digin ja hyvältähän se näyttää. Pelkään silti jostain syystä nyt kauheasti tuulimunaa :/ voiko tämä muka kymmenen kuukauden yrityksen jälkeen mennä kerralla loppuun...

Soitin perjantaina vihdoin neuvolaankin :)Miksiköhän neuvola laskee väkisin 28 päivän kierrolla, vaikka mä esim. tiedän milloin ovis oli? Ne antoi lasketuksiajaksi 2.10. kun omien laskujen mukaan oon päivän edellä.

Mrsc rv5+1

WP_20160131_07_28_28_Pro.jpg

Takaisin