Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mennää Mymmelisti ihan samoissa :))
Samat kp:t ja samat dpo:t

On. Liukastuin tiistaina lenkillä ja reväytin vatsalihaksen tai sit kävi jotain muuta :O vasemmalla puolella kauhea kipu ja sattuu ylösnouseminen edelleen :|

Plussatuulia kaikille ❤

-PikkuMinski kp19/30 yk29 letrokierto 1-

ninukki, mikä sulla olikaan annos Menopuriin? Mulla on 150.

Mymmelisti, siellähän kuulostaa jo varsin lupaavalta! :)

PikkuMinski voi ei, tuolla on kyllä paikoin ihan kauhea kävellä. Toivottavasti tuut pian taas kuntoon.

On. Ultra tänään iltapäivällä. Ei oikeastaan jännitä kasvaako siellä jotain; enemmän jännittää ettei kasva liikaa... Kp6/IVF-kierto.

Minski, autsis! Kuulostaa tosi kivuliaalta :sad001

Beisla, toivotaan että siellä ois sopiva määrä folleja :)

Murkku, toi ensimmäinen progesteroniarvo kertoo että siinä kierrossa et ole ovuloinut, kun arvo on niin alhainen. Clomi-kierrossa sen sijaan ovis on tapahtunut. Lugen kanssa tota arvoa on turha ottaa, kun lääke vaikuttaa siihen ja verikoe ei täten kerro sun omasta progesteronin tuotannosta mitään.

NAPAA: Eka nega testattu tänään Vauvalan herkällä testillä :grin Eipä ollut paljoa toiveita plussasta näin aikaisin, mutta Mannikka yllytti :wink

Larissa kp 24, dpo 9, letro-kierto 1

Muokattu viimeksi:
Larissa: Onko sulla eka kerta ku letrot käytössä?
Kp 24 on varmaan aika aikaisin testata mut eipä siinä mitään menetä. Saa testauksesta mielenrauhan :-)

Mitä teillä on näkyny siellä letrojen vasteultrassa ku ootta käyneet?

Minski, voi ei! Ite kans jonkinmoisia juhlaliikkeitä tehnyt tuolla kävellessäni. :)

Larissa, eli jos mulla olisi proge normisti jotain 3:n luokkaa, niin luge nostais sen normi lukemiin? Voiko proge olla liian korkea, jos mulla kroppa toimiikin normisti ja luge nostaa sitä lisää?
Mulla silloin tossa kierrossa oli se digiovistesti näyttänyt plussaa, mutta itekki alan epäilee et oli valeplussa silloin.
Pahoittelut negasta Larissa, Mä kans meinasin aloittaa testaamisen sitten dpo 9 niillä, kun tuli tilattua niitä hirmuisesti. :) eläkä huoli, kyllä se plussaksi vielä kerkee muuttumaan. :)

Ultrakuulumisia täälläkin odotellaan, tsemppiä!! :)

On: täällä alkaa flunssa vaivata, nokka vuotaa ja palelee... :(

Muurahainen dpo 4, yk 24

Auttakaa huonomuistista! :|
Miten se menikään ton inkiväärin kanssa? Poika flunssassa ja en haluu ite tulla kipeeks ni voiko inkivääriteetä juoda nyt oviksen jälkeen :confused:

Ja pystyn kyllä liikkumaan ihan normaalisti, mutta säikäytti kun ovis oli just sillon tiistaina ja siellä vasemmalla oli se parempi folli :eek: taidan olla ainut joka liukastuessaan ottaa todella tukevan limbo asennon :)) onneksi kaveri sai kiinni, etten kokonaan pannuttanu :D

Muska, juu eka kierto, jossa letrot käytössä. Aikainen oli tää päivä testata, mutta joillakin näkyy ekat haamu jo dpo 9-10 ja mulla on testejä kaappi täynnä, joten ei tossa paljoa hävinnyt :) Mulla oli vasteultra kp 10, kohdun limakalvo 8,5 mm ja oikeassa munasarjassa iso johtofolli 21 mm ja muutama pikkuinen. Sattumalta (mutta ei yllätyksenä jatkuvien kipujen vuoksi) löytyi samalla myös endometrioosi eli vasemmassa munasarjassa 5 cm endometrioosi-kasvain. Vaste letroihin oli siis ollut kuitenkin hyvä ja niillä jatketaan kevät.

Murkku, jos sulla on progesteroni ilman lugeja ja clomeja 3 niin se tarkoittaa että et ovuloi. Eli vaikka luget nostaisikin tuon luvun normaaleihin lukemiin niin se ei auttaisi raskautumaan, sillä et edelleenkään ovuloisi. Liian korkeasta progesteronista ei pitäisi olla haittaa, mutta sivuoireita saattaa olla. Clomien kanssa tuo luku on ollut tosi hyvä eli clomien kanssa ovuloit ja et varmasti lugeja edes tarvitsisi :) Ja juu ehtiihän tuo vielä plussaksi muuttua, hätähousu vaan olen kun testejä riittää :wink

Minski, oviksen jälkeen uskaltaa juoda. Raskaana kannattaa välttää, sillä saattaa lisätä keskenmenon riskiä. Eli juo nyt ihan rauhassa, kun vaikka olisi kiinnittyminen tapahtunut niin ei teillä ole vielä yhteistä verenkiertoa :)

Muoks. Mymmelistille piti laittaa tsempit piinaviikoille! Mulla on toiveikas olo myös sun suhteen, että tää kierto on teidän :)

Näin taas yöllä testaus/plussaus-unta. Miten niin pyörii testaamiset päässä :grin Tälläkin kertaa oli ainakin 6 erilaista testiä kokeilussa ja kaikissa leffaviivat :grin Digin ohjeista en meinannut ymmärtää hölkäsen pölähtämää (oli varmaan 10 eri kielellä ja missään kohtaa ei päästy itse testin tekemiseen), mutta tein sen silti. Tuloksena oli ensin näytössä 2 punaista viivaa, siten 1 sininen, sitten hymynaama ja lopulta "pregnant 2-3" :grin Innoissani sitte astettelin testejä riviin, jotta saan kuvaa tänne teille :grin Huh huh mitä meininkiä:laughing021

Muokattu viimeksi:
Minski, voi pahus toivottavasti sie toivut pian liukastumisesta ja poika flunssasta!
Plussatuulia! :)

Mymmelisti, hyvä ett on kikkakolmosetkin käytössä, nyt sais kyllä se plussa jo tulla! ;)

Larissa, hehe ootpas malttamaton, luulenpa ett muutaman päivän kun vielä maltat niin saadaan viivat testiin ;)

Dolvetti, toivottavasti ultrassa oli kaikki loistavasti :)

Beisla, tsemppiä siullekin ultraan :)

Murkku, hyvät raskaudenomaiset oireet ja jos vaikka flunssa enteilis plussaa? :)

Heipä kaikki! Sain teidät vihdoin kiinni! Pahoittelut kollektiivisesti kaikista tyhmistä tädeistä ja negoista.

Onko se nyt Larissa joka seuraavaksi plussaa vai meinaako joku ehtiä vielä edelle??

Mielenkiintoista seurailla ivf:n etenemistä, useampia "ensikertalaisia" oli yhtäaikaa :)

Tervetuloa myös uudet! Toivottavasti visiitti on lyhyt :)

Tsemppiä hurjasti Katjusha! Ei oikein ole sanoja teille, tai ne kakki tuntuvat latteilta... Käy joskus meitä moikkaamassa!

kaakao, mitä sinne kuuluu? Tietty toivon, että plussaan mutta usko ekaan letro-kiertoon ei ole niin kova... Ilpuri on suunnilleen samoissa menossa, että ehkä sieltä kuuluu plussa ennen mua :wink Aika moni muukin on juuri päässyt oviksen ohi ja piinailemaan :)

Malttamattomana ootan täällä Beislan ja Dolcettin ultra-kuulumsia. Mukava seurata teidän ja ninukin ivf-matkaa ja kuulla miten asiat sujuu :) Mie niin toivon, että saataisiin pian ivf-ihme kolminkertaisena!

Larissa, voi ei noita unia! :D tuntuu kyllä olevan liikkeellä vähän yhdellä jos toisellakin.

Yrittäkäähän kaatuilijat pysyä pystyssä et ei käy vahinkoa :)

Muoks.
Ilpuri 27/n 31 yk24 ja ens perjantaina viimeistään testaan jos ei ala menkat sitä ennen tai en malta oottaa. Laskennallisesti pitäs alkaa keskiviikkona mut en oo ihan sata varma millon oli ovis. Ei mitään oireita ellei lasketa eilisen hullua koko päivästä raivostuttaa. Saattoi ehkä auttaa asiaa se edellisen yön uni kun hermot oli sen verran kireellä :D

heippa kaikille, olen ollut foorumitauolla ja tulin vaan kertomaan että vielä täällä ollaan,pidän vaan vielä vähän taukoa,tuo raskaaksi 2016 ryhmän tahti oli niin kova etten pysy perässä ja tämä ryhmä on kyllä ihana mutta jotenkin tuntui että tarvitsen pienen breikin, huomenna loppuu terokuuri ja sitten jos ei tärppiä niin pääsen tutkimuksiin... tässä kuussa en ole edes ovistao odtellut ja peittoakin heiluteltu silloin kuin tuntuu,ihanaa kun on saanut ajatuksia muualle... alkoi mennä siihen vuoden vaihteessa, etten muuta miettinytkään, mutta piti tulla kertomaan että hengessä olen mukana ja tsemppiä kaikille!!!!

No niin, eli Ilpurin ja Larissan plussia odotellessa :)

Minäkin täällä jännään Beislan ja Dolcettin puolesta. Tulkaahan heti kertomaan ultrakuulumiset!

Mä kävin tänään kp 8 taas folliultrassa. Siellä molemmin puolin komiat johtofollit, toinen 20 ja toinen 19 mm eli inssi pitäisi saada huomiselle, ja se nyt sattuu olemaan lauantai. Että ohi meni tämäkin kierto. Keskusteltiin sitten jatkoista. Kysyin että onko mitään järkeä yrittää näitä inssejä kun meillä kuitenkin simpatkin kunnossa ja kun tämä nyt näyttää olevan näin vaikeeta, niin gynekin oli sitä mieltä että voidaan siirtyä suoraan ivf:ään. Eli jos tästä kierrosta nyt ei kotitalletteluilla tärppää, niin sitten päästään jonoon, joka on noin 3-4 kk eli tälle keväälle vielä päästään ivf:ään. Tässä odotellessa suositus oli, että antaisin kropalle aikaa levähtää ja jättäisin letrot pois. Nythän siis jo 10. kierto niillä menossa. Ja painoakin voisi kuulemma vähän pudottaa. Niinkuin en nyt kokoajan yrittäisi muutenkin :) Ivf:ään ajatus oli lähteä jollain mild stimulation -systeemillä, joka kyllä kuulosti ihan hyvältä. Ajatus siinä vähän kevyemmillä hoidoilla kypsytellä ehkä vähän vähemmän mutta laadukkaampia munasoluja.

Kaakao, harmi että tämäkin kierto menee teillä "hukkaan" :( mutta jatko kuulostaa hyvältä! Ja aika nopeasti pääsisitte ivf:ää koittamaan :) kiinnostaa kyllä, että miten tollainen "mild stimulation" etenee!

Mäkin kävin tänään folliultrassa. Kp 7 ja oikealla 15 mm folli. Sunnuntaina pregnyl ja ovis maanantaina.

Gyne jo meinasi, että pitää alkaa miettiä jatkoa mutta en nyt vielä sanonut, että ollaan jo menossa klinikalle. Katotaan ensin mitä ne sanoo ja palaan sitten asiaan. Ei taida gynekään enään uskoa, että näistä hoidoista mitään apua olisi.

Tänään ei oo enää tullu limaa joten voisko siitä päätellä et ovulaatio tapahtu eilen illalla tä yöllä? Kun folli oli kerta päivän ultrassa paikoillaan. Eilis iltanen tallettelu tais mennä persiilleen...heh siis ei kirjaimellisesti mut mies oli niin väsyny et se orkku oli tosi pieni joka taas on suhteessa tavaran määrään ja mitään ei valunu ulos niinku tavallisesti... No ei auta näillä mennään...Tänään pitänee vielä ennen illanistujaisia tallettaa... Ja sit loppukuun voi kaiketi touhailla enempi halujen mukaan :-)

Mä näen monesti unia vauvasta. Joku yö sitten näin unta että mulla oli vastasyntynyt vauva ja sillä sairaan terävät hampaat ja vuorossa imetys. .

Larissa, no niinpä tietenkin. Flunssa sekoittaa pään! :D no se arvo oli mitattu vuonna 2014, et onhan tuo tilanne todennäköisesti muuttunut. Tai sitten noi ovistestit näyttää mulle plussaa ilman ovulaatiota. Hei haluatko laittaa kuvaa sun negasta, niin pääsen sit vertailemaan? :) itteäni lähinnä pelottaa, että jos tähänkin testiin taas hailura tulee, ettei taas toiveet nouse sitten liikoja...
Voi noita unia. :) olisipa enneuni. :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin