Muska, juu eka kierto, jossa letrot käytössä. Aikainen oli tää päivä testata, mutta joillakin näkyy ekat haamu jo dpo 9-10 ja mulla on testejä kaappi täynnä, joten ei tossa paljoa hävinnyt :) Mulla oli vasteultra kp 10, kohdun limakalvo 8,5 mm ja oikeassa munasarjassa iso johtofolli 21 mm ja muutama pikkuinen. Sattumalta (mutta ei yllätyksenä jatkuvien kipujen vuoksi) löytyi samalla myös endometrioosi eli vasemmassa munasarjassa 5 cm endometrioosi-kasvain. Vaste letroihin oli siis ollut kuitenkin hyvä ja niillä jatketaan kevät.
Murkku, jos sulla on progesteroni ilman lugeja ja clomeja 3 niin se tarkoittaa että et ovuloi. Eli vaikka luget nostaisikin tuon luvun normaaleihin lukemiin niin se ei auttaisi raskautumaan, sillä et edelleenkään ovuloisi. Liian korkeasta progesteronista ei pitäisi olla haittaa, mutta sivuoireita saattaa olla. Clomien kanssa tuo luku on ollut tosi hyvä eli clomien kanssa ovuloit ja et varmasti lugeja edes tarvitsisi :) Ja juu ehtiihän tuo vielä plussaksi muuttua, hätähousu vaan olen kun testejä riittää
Minski, oviksen jälkeen uskaltaa juoda. Raskaana kannattaa välttää, sillä saattaa lisätä keskenmenon riskiä. Eli juo nyt ihan rauhassa, kun vaikka olisi kiinnittyminen tapahtunut niin ei teillä ole vielä yhteistä verenkiertoa :)
Muoks.
Mymmelistille piti laittaa tsempit piinaviikoille! Mulla on toiveikas olo myös sun suhteen, että tää kierto on teidän :)
Näin taas yöllä testaus/plussaus-unta. Miten niin pyörii testaamiset päässä

Tälläkin kertaa oli ainakin 6 erilaista testiä kokeilussa ja kaikissa leffaviivat

Digin ohjeista en meinannut ymmärtää hölkäsen pölähtämää (oli varmaan 10 eri kielellä ja missään kohtaa ei päästy itse testin tekemiseen), mutta tein sen silti. Tuloksena oli ensin näytössä 2 punaista viivaa, siten 1 sininen, sitten hymynaama ja lopulta "pregnant 2-3"

Innoissani sitte astettelin testejä riviin, jotta saan kuvaa tänne teille

Huh huh mitä meininkiä