Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc, no ei varmasti nukuta enää :D kyllä taisi nyt olla kaikki tähdet oikeassa asennossa ja saatte sen täyden kympin vaavin <3 ja voihan siellä olla tuplatkin ;) tästä alkaa ihan uusi matka yrittämisen ja lapsettomuuden polun jälkeen :)

Dolcetti, toi on etenkin naisena vaikeaa välillä muistaa että miehet ei ole telepaatteja ja että vaikka asioista kertookin niin niistä saattaa joutua kertomaan useamman kerran ennen kuin menee perille ;)

Hei letrolijat! Onko teillä ollut oviksen jälkeen unen laatu heikompaa? Mulla on taas ollut useampi yö pätkäunta ja sekavia unia. Voi toki johtua näistä lievistä endo-kivuistakin... Entä onko tullut sellaisia oloja, että oviksen läheisyyden kaipuun jälkeen puolison hellyyden osoitukset (ihan pelkkä halailu, silittely yms.) ärsyttää? :D ei jotenkin ollenkaan kestäisi toisen kiehnäystä :'D olen ottanut hellyyden vastaan ja pitänyt mölyt mahassani ettei reppana luule mua hulluksi :'D onneksi itse tiedostaa että taitaa olla hormoonit syynä.

Muska tsemppiä gynelle, toivottavasti saat hyödyllistä tietoa sieltä.

gatusa mikä helpotus että sun äippä saa rahat.

Nonnah kyllä pistää vihaseksi tuollainen! Samat oikeudet pitäisi olla kaikilla (lain rajoissa) päästä hoitoihin mutta joku tampio sanelee itse että ei. I feel you.

WMama, ihana mies sulla tosiaan. :)

muurahainen, toivottavasti uni ei nyt kaikilta osin pidä paikkansa vaikka muuten ihanalta kuulostaakin.

Larissa voi pöh tuhrulle, tää on niin tätä. :sad001
En ole saanut tuollaisia oireita ollenkaan. Tai no kierron loppupuolella nukun joskus tosi huonosti, mutta luulen että se johtuu enemmän jännityksestä kuin letroista. Sulla voi olla sivuoire, tai ehkä kun toivoo niin että letroilla tärppäisi, sitä oireilee kun jännittää niin mitä käy?

Dolcetti aivan totta, ja oon kyllä huomannut että ei ne naisetkaan ole telepaatteja, niin vaimo ainakin mulle väittää. :oops:

On. Eilen illalla tuhru rantautui ihan kunnolla; tänä aamuna oli niin kovia menkkakramppeja jo että ajattelin josko sittenkin on kp1 vaikka eilisen tuhrun perusteella en uskonut. Mutta tuhru vaan jatkuu, eli huomenna olisi kp 1. No, eipähän tarvitse lähteä Helsingistä hakemaan Menopuria vaan riittää että tilaan huomenna meidän apteekkiin maanantaiksi. Kp28/28

Beisla, joo tämä on kyllä vaan niin tätä :/ pahoittelut jos ne menkat alkaa. Nyt kun asiaa mietin niin, mun huono nukkuminen johtuu näistä lievistä endo-kivuista, jotka ei varsinaisesti lääkettä vaadi mutta tunkeutuu uniin. Tsemppiä nyt sitten ivf-rumban aloitukseen, jos ne menkat sieltä alkaa!

Beisla, pahoittelut jos se täti nyt sieltä kurvaa ja samalla kaikki tsemppi IVF kiertoon!

Larissa, mulla ei kyllä ollut näistä letroista mitään sivuoireita. Mutta koko viimeyön näin kyllä unia plussasta, enneunia siis :wink Mies sanoi tuossa, että tosi hyvä, että mentiin sinne yksityiselle, tuskin tämä olisi tästä miksikään muuttunut ilman letroja. Ja olen kyllä ihan samaa mieltä. Minä :Heartred letrot!

Mrsc, oikea päätös teiltä :) toivotaan että letrot olisi monelle meistä "ihmelääke" ;) Anteeksi kun kysyn (en muista), mutta ovuloitko luomuna ollenkaan?

Larissa, joo ovuloin, mutta ilmeisestikin se mun molempien munasarjojen yletön (yhteensä 42, kun normi on ~20-25) follimäärä häiritsee hormoneita sen verran, että laatu ei ole ollut kovin hyvä. Eli munasolu kyllä irtoaa, mutta se ei välttämättä ole kypsynyt ihan optimaalisti. Noissa tutkimuksissahan, mulla ei luomukierrossa löytynyt oikein kunnon johtofollia, mutta niin vain siinäkin kierrossa ovisplussa tuli ja menkat sitten tasan 14 päivää siitä. Mun oma tulkinta tästä on ollut se, että mun kroppa kyllä sitten irrottaa vaikka epäkypsän follin, jos ei muuta ole tarjolla, mutta eihän siitä nyt mitään sitten tule. Mutta just siksi ovisplussa on varmaan ollut päällä useamman päivän, kun epäkypsän follin irroittaminen on varmasti vaatinut vähän töitä ja enemmän LH:ta. Nythän mun ovis oli nopea, mikä oli selkein ero luomukiertoihin verrattuna tässä kierrossa.

Voi mahoton miten mahtavia uutisia heti aamusta! :smiley-bounce012

Mielettömän paljon onnea Mrsc, tuota viivaa ei todellakaan tartte tihrustaa on se niin selvä. :p

Nyt vaan lisää plussia kehiin naiset! :smiley-bounce016

Larissa en tiedä lääkkeiden sivuvaikutuksesta, mutta musta tuntui, että se oli yksi raskausoire! Oviksen jälkeen tosiaan miehen kosketus tuntui pahalta ja torppasin toisen iltasin kun se yritti ängetä liian lähelle ja hiplas :D

Beisla pahoittelut jos se täti taas löytää sun luo :( Toivotaan, että jatkosta tulisi kuitenkin hyvä ivf voimalla <3

Larissa miulla sekavat unet on ainakin raskausoire.. Mikäs kp/dpo siulla on menossa?

Beisla pahottelut tuhrusta :(

Onnea mrsc! :)

Larissa, en sen enempää letroista tiiä, mutta ainki raskausoireena miulla alusta asti ollu pätkittäiset yöunet ja oon nähny tosi paljon unia, eli johtuisko nekin osaksi hormoneista..? Tsemppiä! :)

Murkku, ihana uni, tosin se 9 taitaa ennemminkin meinata ett oot kantanut vauvaa mahassasi 9kk, eikä mitään vuosia yritystä ;)

Beisla, voi pahuksen tuhru! Sais nyt kyllä vaikka loppua tuhrun tuleminen ja plussa sinnekin tilalle! Jos ei nyt kuitenkaan täti tajua väistyä, niin kaikki tsempit ja onnentoivotukset ivf:ään❤

Murkku, ihana uni <3 ehkä siinä puhuttiin päivistä tai viikosta. .? Tai ehkä ei tarkoita mitään. Voi kun vauva nopsaan teille tulisi <3

Mrcs, WAU!!!! Ihaninta onnea! :D
<3

Larissa, jospa näit omasi? ;) voi kun ei nyt tuhruttaisi vaan olisi tarttunut pieni mukaan!

Beisla, voi harmi :( nyt sit vain Ivf:ää kohti!

oi onnea mrsc plussasta mashaAllah :)

beisla jep ihana etä äippä ei joudukaan nälkälakkoon vaan saa rahansa maanantaina inshaAllah. harmi että siellä se tuhru tuli kylään taas, epäreilua.

wm sulla on kyl aivan ihana mies. meil ukko on sillai et niin monta lasta ku mahollista mut kaikki mun vastuulla sit eli hän vaa alussa panostaa, mä taas en isosta perheestä perusta käytännön syistä.

larissa plussatuulia :)

murkku plussatuulia sinnekin, inshaAllah tulis plussa tällä kertaa :)

täällä ei ihmeitä, tytön kans oltii sängys pitkään ja se oli ihanaa, rentoutti ihanasti, sit aamutee ja riisipuuro ukko tuliäiteensä luota aamulla ja lähti melkei samantien töihin. sain kuulla et kälyä ei leikata koska se kuolis 100% varmuudella pöydälle k sitä leikattu monta kertaa ja verisuonet siirtyn vähä ni avausvaihees kuulemma kuolis jo ku väkisinki osuisvat pääsuoniin joten vuotas kuiviin varmaan. ens viikol takas kotiin, saa todennäkösest lääkkeet ja elää sen aikaa mitä elää.
mein tyttö on NIIN hellyyttävä. eilen otti yhen paksusivuisen satukirjan ja alko lukee mulle ja äipälle omalla kielellään satua <3 ja lisäks sit pisti äidin juomaa vettä oikein urakalla :) kävelee jo kunnolla ja vauhtia riittää mut edelleenki myös konttailee etenki jos pitää päästä nopeesti, ruokapöydälle on superkiva kiivetä ku ei ol korkea ni Mariam on sitä mieltä että hän on jälkiruoka :) tässä mein 1v1kk neiti...

Liitteet

• Image0264.jpg
    Image0264.jpg
    272.4 KB · Katsottu: 188
Muokattu viimeksi:
Minni ja Mannikka hehe dpo 3-4 voi tuskin epäillä raskausoireeksi :D

Ilpuri, ei tässä vaiheessa ole pieni edes ehtinyt tarttumaan ;) dpo 3-4 menossa

Gatusa, voi noita sinun tytön touhuja <3 mutta kauheaa kuulla ettei sun käly voida leikata vaan saa jäädä oman onnensa nojaan :O

Täällä kauheessa taudissa edelleen ja niin se vaan tänään vielä päälle alko menkat, eli kp 1 :sad001

Mami kp 1/26-27 yk 19 :sorry:

Takaisin