Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mä itkin eilen kun Katjushka luin sitä juttua. Jotenkin erityisesti ihan se avauskuva, kun enkeli ei tullutkaan kosketti syvästi. Suuret tunteet on kyseessä <3

Mrsc, onnea upeasta plussasta!! Ihanaa!! :) :) :) Ei todella tarvitse tihrustella.

Ilpurille piti sanoa, että suuret tsempit motivaation kanssa. On välillä niin kumma juttu, miten mieli ja kroppa ei tahdo tehdä yhteistyötä. Tietää että pitäis vaikka jumpata tai jättää joku suupala ottamatta mut niin vaan tekee just toisinpäin! Beisla sanoikin hyvin, ettei se raskaaksi tulo ole koskaan vain yhdestä seikasta kiinni. Teillä voi olla oikein hyvätkin mahdollisuudet. Hippunen onnea mukaan ja testi voi piankin näyttää kahta viivaa.

Stop Larissan tuhruille! Toivottavasti sun tunteiden oikut on tulevaa kiinnittymistä enteileviä!

Beislalle vielä ehtii enteilevä täti plussaksi muuttua. Jospa se täti ei löytäiskään sun luo!!

Gatusalle tsemppiä, kylläpä taas koetellaan. <3

Mekku, tervetuloa joukkoon ja pikaista plussaa!

Mamille pahoittelut kp1:sestä! Kurja juttu, taas. :( Sais pysyä vuodot poissa ja plussat tilalle.

Voimia muutenkin kaikille, jos masisfiilikset on kohdanneet. Ja suuren suuri plussapuhallus koko ketjulle!!

Uusia testejä odotellessa! +++++++++ Eiköhän tähän hyvään buumiin saada muutama muukin plussa, tai useampia. :)

Maggie rv9+3, pikku tykytys kuultu eilen dopplerilla <3 <3 <3

Hei, Mä en nyt ymmärrä tota mun cb:n kaksoishormooni testiä.
Mistä se mittaa sen nousevan estrogeenin, tietääkö joku?
Laitan nyt tähän kuvan mun viime kierron testeistä ja tämän kierron. Viime kierrossa kp 10 tuli vilkkuva hymynaama tolla tikulla, missä hyvä että edes näkyy jotain. Ja alempana on eilinen ja tämän päiväinen testitikku. Tämänpäiväisessä (kp11) on jo suht vahvat viivat, silti ovistesti näytti negaa. Testi on sama kuin viime kierrossakin.

ImageUploadedByVau Foorumi1453620259.273283.jpg

No talleteltu kuitenkin on tässä ihan hyvin, mut silti nyt ihmetyttää noi testit.

Muurahainen kp 11/29, yk 24

Maggie, onnittelut sykkeiden löytymisestä! Toi kotidopleri oli kyllä itselläni suuri pelastus, aina kun alkoi epäilyttää sai tarkistaa, että pikkuisella on kaikki hyvin. :)

Uusille tervetuloa joukkoon, olkoon visiittinne lyhyt tällä puolella! :) jos haluatte etusivun listalle mukaan, laittakaa tietonne mulle. :)

Diabolicat, siis sanooko joku oikeasti jossain että yöimetys pilaa hampaat?!?

Junibea, miltäs aamuinen testi näytti? Kuvaa kiitos :) hyvältä ainakin oireet kuulostaa :)

Hus pois Larissan tuhrut!!! Ellei sitten ole kiinnittymisestä kyse :)

Ninukki, tsemppiä ens kiertoon! Hirmu jännää on kyllä! :)

Jellis, toi on niin tylsä vaihe kierrossa, ois niin kiva kun ne odottelu vaiheet sais vaan hypätä yli! :)

Beisla, mikäs siellä tilanne on?

Murkku, Katjushka on tässä jäljillä, eli toi oikean puoleinen viiva mittaa estrogeenin muutosta. Kun se haalenee estrogeeni nousee. Vasemman puoleinen viiva on LH viiva, ja kun se tummmuu ovis lähenee. Digissä ei ole kontrolliviivaa, joten ovista ei siksi voi viivoista tulkita. Mä oon tuonne esikoinen toiveissa ketjuun, joskus linkannt blogin, jossa tämä selitettiin hyvin seikkaperäisesti, mutta en nyt löytänyt sitä :shifty:

Murkku, mun ymmärtääkseni se menee juuri niin, että ensin tulee estrogeenipiikki ja sitten nousee lh. Mulla oli tässä kierrossa kp 12-13 välisenä yönä ne helvetilliset endokivut (estrogeenipiikki) ja kp 13 illalla oli plussa O-testissä (lh-piikki). Ja sulla on vasta kp 11 niin hyvin on aikaa vielä oviksella tulla! Ps. Mitä testejä noi on? :O

Ja toivottavasti se eilinen tuhru ei ollut kiinnittymistä, sillä sitten pikkuinen olisi kyllä munanjohtimessa, kun dpo oli vasta 3-4..

Maggie, ihanaa kun sait sydänäänet dopleriin <3

Larissa kp 19, dpo 4-5, letro-kierto 1

Estrogeenitasot siis nousevat ennen LH piikkiä ja siksi ne päivät ovat hyviä puuhailupäiviä, kun ovis on lähestymässä. Digillä mittaus pitää aloittaa just ohjeiden mukaan, koska muuten estrogeeni voi olla jo nousussa kun teet ekan mittauksen ja silloin se perustaso voi olla liian korkea näyttämään sulle sitä eroa (eli vilkkuvat päivät jää puuttumaan).

Muoks. Larissa ehtikin kirjoittaa väliin ihan saman :)

Mrsc, mutta sinä kirjoitit sen siitä näkökulmasta että miten ne testit toimii ;) mie en niistä tiedä kun en ole ikinä käyttänyt

Aa, silleen ne viivat menee. :) kiitos tiedosta, nyt olen taas vähän viisaampi. Sitä siis vaan ihmettelin kun viime kierrossa tuli niin aikaisin ovis. Mutta siis tää ovis tapahtuukin tuolla sairaalla munasarjalla, niin odotukset ei kovin korkealla ole. :(

Mannikka, fertility friendin mukaan tänään ois dpo 4. Ja jotenkin vaikeaa uskoa että kiinnittyminen voisi tapahtua oikeaan paikkaan ennen dpo 5. Muoks. Jaa tossa kuvassakin kiinnittyminen on dpo 5-6 :)

Silloin folli-ultrassa näkyi oikean munasarjan takana tilkka nestettä (verta) eli veikkaan että se vuoti eilen pois.

Murkku, mistä tiedät kummalta puolelta ovuloit tällä kertaa? Sehän ei mene niin että vuoro kierroin oikealta ja vasemmalta ;) mulla tuntui oviskivut aina vasemmalla (jälkeen päin tajusin että johtuu endosta) vaikka ovuloinkin välillä oikealta.

Katjusha, niinhän se on.. En lukenu Hesaria mutta eihän se ole vain se pikkuvauva mitä ei saa, vaan kaikki, koko tulevaisuus. Joskus mun mies yritti vähän väärällä tavalla lohduttaa kun olin tosi surullinen aiheesta, mutta kun sanoin että mieti omaa äitiäs, jos sillä ei olis teitä poikia ja lapsenlapsia, niin eiköhän sekin olis aika surullinen.. Sit se ymmärsi ettei oo pelkkä äitiyspaita mistä mä jään paitsi.. Mutta se on sitten jotain muuta millä mä täytän elämäni. Reilu pari vuotta ilman ehkäisyä eikä edes toivetta plussasta, ilman mitään suurempia vikoja, niin kyllä se vahvasti antaa ymmärtää että ketään ei ole tulossa. :(

Larissa, vasemmalla puolella (terveellä puolella) on ollu hiljaista monta viikkoa, oikealla puolella polttelee ja jomottaa. Niissä kierroissa mistä vasemmalta puolelta on ovis tapahtunut, niin oikealla puolella ei ole ollut tuntemuksia. Tästä olen päätellyt toiminnan :)

Larissa no sit on vähän aikasta jossei oo ollu supernopee ;) huomiselle sit kiinnittymistuntemuksia!

Jellis :-( vielä on toivoa!

Ja sitten facessa oli jaossa expressen.se joku seksi- ja parisuhdepalstan lista että 10 tapaa miten voi käyttää kondomia väärin että tulee raskaaksi. Siitäkö se onkin kiinni kun en oo käyttäny kondomia ollenkaan. Niitä oli esim. Että laittaa sen liian aikaisin tai liian myöhään, väärän kokoisen tai kaksi päällekkäin tai rullaa väärin päin yms. Että ehkä joku sellanen auttaa tulemaan raskaaksi vai onko ihmiset oikeesti niin hedelmällisiä, että yks liian aikaisin puettu kortsu ja pim, olet raskaana. Miten tää voi olla niin vaikeeta...

Jellis :D se on otettava kortsut käyttöön vaan ja hups sitä ollaanki sit raskaana ja jos ei olla, niin valitusta lehteen! :D mua ärsyttää ihan vietävästi kanssa kun kouluissa jo annetaan sellainen kuva että lapsi tulee tyyliin heti kun mokaat yhden ehkäisyn... Itelle oli ihan kauhea pettymys kun esikoista yritin ja ei antanutkaan kuulua itsestään. Mullakaan ei silloin ollut kuin toinen putkista vähän tukkeessa, silti meni kolme vuotta ennen kuin pysyvän plussan sain. Voimia sinne <3

Takaisin