Myy, huh kun teillä on pitkä aika odotettavana. Toivottavasti kardiologi olisi jo kesällä optimistisemmalla tuulella. Terveys ensin tietenkin, mutta odottavan aika on pitkä.
ninukki aivan niin, hölmö minä. Meinaa mennä ihmiset vahingossa sekaisin täällä. Joskus oon vielä niin hajamielinen että unohdan pääni kotiin kun lähden ovesta ulos.

Mutta joo, myös mulla on lääkkeenä Menopur. Toivottavasti sun maanantain ultrassa on kaikki kunnossa!
PiPaNat, pahoittelut kp1:stä ja huonoista uutisista, mutta toivon että "täysillä eteenpäin" toisi teille tuloksen!
Ilpuri voimia, ja totta kai saat kirjoitella tänne, ei tällä mitään sääntöjä yrityksestä ole. Tiedän tunteen kun ei vaan saa aloitettua vaikka kuinka pitäisi; itsekin pitäis korjata eräs asia mutta kun en vaan saa alkua aikaiseksi, turhauttavaa. Enkä tosiaan usko että raskautuminen on vain yhdestä asiasta kiinni. Totta kai monet voi vaikuttaa suuntaan tai toiseen, mutta eri seikat vain parantavat tai huonontavat todennäköisyyksiä, eivät takaa kumpaakaan lopputulosta. Hei jos varsinaiset ehkäisyvalmisteetkaan ei 100% takaa ettei voisi tulla raskaaksi, niin tuskin mikään muukaan. (Lukuunottamatta vakavia fyysisiä puutteita kuten kohdun tai siittiöiden puute.) Kuten itse sanoit, ei ylipaino monilla edes ole niin vakava asia raskauden kannalta.
Minni, onnea hienoista viivoista! :)
Dolcetti, harmi ettei vikasta letrokierrosta tärpännyt. Tsemppiä pistosten aloitukseen ja hyvä kun sait ultran varattua jo. Ihan hyvin voi munasarjasi yllättää, turha pohtia huonoa vastetta ennen kuin niin on edes tapahtunutkaan. Sulla sentään kroppa reagoi jo letroihinkin. Toivottavasti pääsette siirtoon jo IVF-kierrossa. Meille ainakin lääkäri puhui tuoresiirrosta ensisijaisena vaihtoehtona.
IVF:stä, tosiaan mulla on munasolujen kasvattamiseen Menopur 150/pv. Kp6 alkaen Orgalutran jarruna. Ultra on todennäköisesti ennen jarrun aloitusta, ja siellä tarkistetaan aloitanko jarrun suunnitelman mukaan, mutta jos osuu järkevä päivä huonosti viikonlopulle tms., ohjeena on aloittaa Orgalutran kp6.
Jo ennen suunnittelukäyntiä puhuttiin vaimon kanssa että mieluummin kasvatettaisiin alkioita 5-päiväisiksi asti, joten olin tyytyväinen kun lääkäri sanoi että se on yleinen käytäntö heillä. Mieluummin otan selvää jo heti onko alkio (todennäköisesti) elinkelpoinen, eikä parin viikon piinan jälkeen.
Larissa, toivottavasti sun ruokakokeilu osoittautuu hyväksi.