Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, Ihanaa että mies suostuu tekeen kotitestin ja hyvä että saitte jo tilattua sen! :)

Larissa, Tsemppiä endon kanssa ja toivottavasti saat paremmat kipulääkkeet!! Toivotaan pikaista plussaa, nyt kun on lääkitys! :)

Täällä on piinapäivät, testiä teen loppuviikosta varmaan :grin

Mami kp 22/26-28 yk 18? tissikipu hävinnyt.. Onkohan huonomerkki...

Kiitos <3 toivotaan parasta, että pysyisi kyydissä! Auttakaapas! Onko siis ok syödä 900mikrogrammaa foolihappoa/vrk? Onko se liikaa. Nyt olen ottanut kolme kertaa viikossa 900 ja muuten 500 päivässä. Eikös se jotenkin liittynyt km että ehkäsisi sitä?

Jotenkin tyynempi fiilis kun viimekerralla... En osaa olla vielä onnellinen ja ajatukset pyörii vain siinä, että koskakohan tämä menee kesken :( pitäisi nauttia kun pystyy edes raskautumaan. Koskakohan osaan nauttia tästä ilman pelkoa :S

Minni, ONNEA!!!! Mie tiesin tämän :) ja hieno viiva varhaisilla dpo:lla joten hcg varmaan nousee kohisten ;) nyt vaan kasapäin pikaliimaa, tarrasukkia ja jesaria pikkuiselle <3 meneekö la lokakuun puolelle? Toi 900mikrog foolihappoa päivässä pitäisi olla ok, sillä eikös se ole vesiliukoinen vitamiini..? Monet ottaa 800-1000 päivässä ja ruuastahan tulee vielä lisää. Muoks. Mullakin menee näemmä nyt 800 mikrog päivässä.

tästä se plussa-aalto lähtee taas!!! :)

Minskille tsemppiä ajohommiin! ;)

Beisla, mie jaksan toivoa sinun puolesta vaikka sulla ei usko riitä <3 ja jos pääset piikittelemään niin ivf tuokoon teille sen plussan!

Mamille plussatuulia! Testaa jo ;)

Napaa: Äsken vastaanotolla tk:n omalääkärin kanssa järkeiltiin että se kipu liittyi varmaan ovikseen ja endoon. Kipu loppui nimittäin nyt tyystin! Laskeskelin että folli oli varmaan 27 mm munasolun irrotessaan :O AUTS jos tämä on tällaista aina letrojen kanssa... Toivottavasti tämä on eka ja vika kierto letroja :D en saanut vahvempia särkylääkkeitä jatkoon :/ panadolia 1g vaan mutta on se parempi kuin mitään. Keskellä kiertoa ei oikein voi käyttää mitään tulehduskipulääkettä jos haluaa raskautua.

Larissa kp 13, dpo 0?, letro-kierto 1

Muokattu viimeksi:
Minni mä tiän sen tunteen ku ei uskalla iloita..
Täällä meen läpi samoja ajatuksia..

Olkoon tää pysyvä plussa meille molemmille ♡♡

Minni, onnea!!!!! Jee <3

Larissa, hyvä, että kivut loppui. Toivottavasti ei ihan joka kerta olis noin paha. Mutta sä oot tietty raskaana tän kierron päätteeksi, joten no worries!

On. Eilen oli aavistus, siis niin vähän että hetken jo luulin kuvittelevani, ruskeaa paperissa. Eli ei tää nyt taida ihan putkeen mennä. Voisinko mäkin nyt vaan tulla raskaaksi, mikä tässä nyt mättää, helkkari!

Mrsc kp23/27 dpo9

Maiskukka samassa veneessä siis!

Larissa la taitaa olla vielä syyskuun puolella. Laskurin mukaan 28.pv. Joo aattelinkin että se määrä on varmaan ok ja on se vesiliukonen :) voi perse kun ei ole kehittänyt mitään vahvempaa lääkitystä joka olisi turvallinen :( Koita pärjätä <3 oispa enään hyvin vähän aikaa endovaivoja ja saisit plussan jonka jälkeen koko endo parantuisi ;)

Mimmu sua itseasiassa muistalinkin tässä asiassa! :D

Kiitos kaikille hirmusesti! <3 olen ihan äimänkäkenä taas :D

Onnea Minni :)

Täällä kipuja vasemmassa muniksessa ja alavatsalla. Toivottavasti olisi oviskipuiluja. Vielä ei testi lupaa ovista. Mut testailut jatkuu :)

WM kp9-11/30 yk6

Onnea Minni! Sen verran tuosta foolihaposta niin tuo määrä ei todellakaan ole liikaa. Itse syön foolihappoa lääkärin määräyksestä 4 milligrammaa päivässä. Tällä ehkäistään keskushermostoputken tukkeumaa, joka oli meidän menetetyllä pienokaisella. Ja vaikka tuon lisäksi syön monivitamiinia, jossa on foolihappoa nii siltikään ei ole liikaa. Eli ei hätää :)

Mä en oo kirjoittanut juurikaan, kun edelleen odotan jälkivuodon loppumista. Nyt jo yli kuusi viikkoa kestänyt. Onneksi saan ajan gynelle niin tutkivat miksi ei oo loppunut ja samalla pyydän niitä ultraamaan munikset ettei oo siellä häikkää. Odotan jo kovasti että pääsisi yrittämään uutta raskautta ja jos se plussakin tulisi helpommin.

Murkku, lisäiletkö mut etusivulle? Eli yritys aloitettu 8/2014, ekaa lasta toivotaan. Plussa tuli 10/15 ja raskaus jouduttiin keskeyttämään 12/15 sikiön päässä olleen poikkeaman vuoksi.

Kiitos kiitos kiitos <3

Ei saakeli, elkää ostako sofin raskaustestejä! Tein 4!!! Äskön ja yhdessäkään ei lähtenyt väri leviämään ollenkaan :( aivan paskoja... Yhdestä sain sen leviämään kun panoin sieltä päästä ja kyllä siihenkin selvä punainen viiva tuli :) Mikä ihme postillakin on kun ei ole kulkenut perjantaina eikä tänään :( En saa aamuksi siis testiä! Hö

Onitus, lisäsin sut, mutta miten lyhennetään keskeytetty raskaus? Ikävää, että siellä vuotaa vieläkin. :( voimia sinne! <3

Mrsc, ei mitään tuhrua sinne!!! Onko sulla ollut ilman letroja tuhrua (niin kuin mulla)?

Minni, no johan on testejä jos pitää itse painaa päästä että toimii... :mad:

Onitus, pahoittelut pitkästä vuodosta. :( Toivottavasti saat gyneltä apuja ja selvyyttä tilanteeseen.

Napaa: Nyt taitaa olla O-plussa eli en tiedä oliko se ovis sittenkään vielä... Mutta onneksi ehditään vielä tallettaa :) eilen jäi petihommat kun olin niin kipeänä. Alin testi siis äsken tehty.

ImageUploadedByVau Foorumi1453128993.182371.jpg

Takaisin