Larissa, Ihan tosi suuret pahoittelut endo-diagnoosista. Mut hieno juttu et lääkärillä ja teillä on suunnitelma jatkoon. Sillon kun me saatiin tuomio, et pitää lähteä tutkimuksiin mä sain ihan hullun huutoitkukohtauksen jo pelkästään siitä. Oli tosi vaikea hyväksyä et ees pitää tutkia mitään. Mut siitä meni joku 3-4 kk eteenpäin et ees päästiin niihin konkreettisesti ja siellä meidät laitettiin ivf-jonoon joka on täällä vuosi, nuyt sitä ajasta on mennyt joku 5 kk ja mä oon nin tyytyväinen. Tällä oma kohtaisella jutulla haluun vaan sanoa sen et tuo jono ei tarkota vielä teillekään mitään. ei maksa mitään olla siinä ja jo siihen oäädytte ja kun sen aija on voi olla et omat ajatukset on kypsät sille. Mulla ei ainakaan ole. Mut sit jos on ja sit vasta meen jonoon, niin sit saa taas oottaa ihan hullun kauan. Ymmärsin kuitenkin sun kirjotuksesta et vissiin on kuiteskin ihan mahdollista teidän raskautua nyt normisti niiden letrojen kanssa, joten käsiä ristiin sen suhteen

Hieno folli siellä ainakin on tulossa!
tosi pelottavalta kuulonen se endokasvain jos kerta on niin iso. Tosi inhottavaa myös nyt tuo työkuvio, mutta joskus nää jutut menee niin et joitan ovia sulkeutuu ja joitain avautuu ja sulla on aina niin huippu siisti meininki päällä yleisesti ottaen että varmasti kaikki loksahtaa paikoilleen!

Mrsc, kysymykseesi, meillä miestä ei varsinaiseen testiin ollut kovin vaikea saada, kerran oltiin aiemmin ensiavussa muun asian takia, ja siinä oli joku tutkimushuone vieressä ja se sit vaan oli et "no pitäskö mun tässä ootellessa käydä heittää lastit tuolla et saadaan sekin asia eteenpäin"

Miut siis sit kun varsinaiseen tilanteeseen päästin, se koki inhottavana käydä ne testipurkit ja viedä niitä, joten mä tein sen. Mut musta tuntu et siinä vaiheessa se oli sille helpotus saada tietää että siinä ei ainakaan mitään vikaa ollut. Kun tuo tehtin meillä oli yritystä takana 1,5 vuotta. Mut varman tää on sellanen juttu et osa miehistä pelkää mikä on tuomio ja osa taas ei ole ihan vielä naisensa kanssa samalla sivulla asian suhteen.
Sellasta mun on pitänyt kysyä teiltä että onko teillä joku oma pesuaine alakerralle? Mun toosa on melkoisen herkkä, kirvelee helposti mut ei nyt mitään tulehduksia kuitenkaan ole. Menin nyt sit apteekkiin ja kattelin niitä hoitoaineita ja siellä oli aika pljon öljyjä, mut en niitä ottanut, kun öljythän hidastaa siittiöiden kulkua ja jos sinne nyt jotain jäämiä jää niin eipähän nyt sit jää sinne jumittaa. Ostin kuitenkin sellasen intiimialueelle tarkoitetun Acon pesunesteen. Vaahtoaa aika vähän ja jälkitunne on ok. Aavistuksen on öljyhenkinen fiilis jälkitunteessa niin mietin et onkohan tuosta haittaa. Jotenkin en kyllä usko kun se pH on optimaalinen tuolle alueelle, luulis et alakerta voisi paremmin kun siellä on kaikki tasapainossa.
Vielä huomenna töitä ja fiilis on ollu ihan ok, mitä nyt hullun huutoitkun vetäsin tuossa kun katottiin SuomiLOVEa ja siinä Arttu Wiskari lauloi lapsettomille ikuisesti kahdestaan