Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa: en saa sitä oikei kuvalle mut äsken en nähny siinä ku valkosta nyt ehkä jotain harmaata mut se voi olla se viivan paikka vaa oikeesti :o mie oon juonukki tässä kuussa ja ottanu va rennosti koska luomu :o :( Minkä pohjan annankaan pienelle jos oon vihdoin raskaana :o

ImageUploadedByVau Foorumi1452718418.740592.jpg

Kp 37

Keskimmäisessä näkyy ainakin selkeä haamu! Saatko tosta ylemmästä otettua kuvaa lähempää niin että näkyisi viivojen kohta paremmin? Aamulla vaan uus testi ekasta pissistä!

Larissa: tätä hämärämmässä ja lähempää en saa otettua
ImageUploadedByVau Foorumi1452719122.535235.jpg

Ja totta ei pie innostua viellä enemmänkin ahdistaa jos taas näitä turhia viivoja :o

Larissa hämärsin viellä vähän
ImageUploadedByVau Foorumi1452719259.094397.jpg

Anteeks koko seinä täynnä näit miu kuvia :( tossa mie näen ainakin viivan paika... Ja se se varmaan on. Joo pitää aamulla tikuttaa :)

Haikaranyytti, ohhoh!!! Siinä ekassa näky jotain!! Kokeile ottaa salamalla. Oi vitsi onpa jännää. Mut se toka oli aika vaalee mut tosi laimee pissakin varmasti. Aamulla uus. En malta odottaa!

Maggie : mie ku otan salamalla ni tulee nii valkosta koko testistä :/
Joo joku tunnin jos sitäkää oikee pinnistin testin verran :D näetkö tossa viimeisimmässä mitä tummensin mitää?

Ollu kauhia väsy ja sit päätä koskee jokapäivä :(

Jos sä järkkärillä kuvaat, niin laita valotusaikaa enemmän, niin tulee kirkkaamaksi kuva, mitä enemmän valoa, sen parempi näkyvyys. Ei tartte salamaa käyttää, ja talouspaperia tai vessapaperia alle, niin ei heijasta tuosta pöydästä,

Viipsukka: en mä osaa ku vasta toi ostettiin :D mutta äskene oli puhelimel. Ja jos toi nyt plussaks muuttuu ni ei sitä kai tarvitse tsuumailla yms valotuksia käyttää :D mut epäilen liian usein olen viivanpaikkoi saanu :/ ja hajuakaan että millo toi keskimmäinen on haamuks muuttunu :o ja tää on luomu jos tässä muka plussaan ihmettelen ku mikää ei pelitä, jäitä hattuun huomenna oottaa nega :p

Haikara, komppaan Viipsukkaa! Eli vaalea kiiltämätön tausta, tarpeeksi valoa (hämärtämisestä ei ole apua vaan päin vastoin) ja kuva ilman salamaa pidemmällä valotuksella. Ja jos olet noin lyhyellä pidätyksellä tehnyt testin niin ei ihmekään että toi aiempi näyttää haamua ja uudempi testi ei! Uutta testiä sitten kunnon pidätyksellä! ;)

Haikaranyytti, mä en valitettavasti nää noissa mitään, mutta oon aika skeptinen koko testejä kohtaan, itse oon saanu myös pc viivan paikan aina..

Katjusha kysyit, me ollaan yhdessä sitä mieltä että kaksi alkiota siirretään, jos kaksi käyttökelpoista saadaan. Se voi olla vääntö tohtorin kanssa, mutta ymmärretään riskit ja mahdollinen arki kahden vauvan kanssa. Tää on meille ihan selkee päätös, sano kuka mitä tahansa :)

Ninukki: Jep :) katsonkin testi pussiin ni löysin yhden pc testin joten pitää testata kummallakin sekä pc että vauvalasta tilatulla liuskilla.

Mie nyt oon jo niin toivoton ku pitkä yritys takana että viivalasit on varmaa kasvanu jo päähän :D

Maannikka: Unohin jossai välis vastata siulle että dpo ei hajua koska luomukierto mis ei koskaan tapahu mitään ni en tikuttanu. Itse laskin että "ovis" osuis joulun aikaa mutta ei me oltu miehen kanssa ees samalla paikkakunnalla. Vasta uudenvuoden jälkee päästii samaan vuoteeseen joten jos nyt plussaan on ovis ollu vasta uudenvuoden jälkeen :D mutta epäilen... Ja testasin vauvalasta tilatulla r-testi liuskalla One step.
Aamusta samalla + yks pc löyty. Jos saan siis unta eikä tarvitse tässä välis käyä enää wc:ssä, tuntuu et sielki pitää rampata kokoajan paitsi se ihan normaalia myös ennen menkkoja.
Nyt toivon vaa et ihme ois tapahtunu koska harmittaa että 2 kiertoa jää nyt välistä tän jälkee :/ ni oisha sinne vaihtoo kiva viedä uutisia sukulaisille joiden luona majotun ;)

Kp 38/34

Muokattu viimeksi:
Haikaran testiä odotellessa. :) voi kumpa siellä viivat näkyisi hienosti! :)

On: tänään pitäisi tädin tänne kurvata. Sitten taas uuteen kiertoon.
Näin niin ihanaa unta, unessa olin raskaana. On se vaan ihanaa, että edes unissa saa tuntea sen onnellisuuden tunteen...

Muurahainen dpo 18, yk 23

Mä näin murkku susta unta! Tulit mun luo ja otit kädestä kii ja sanoit "mä oon se ystävä jota oot kaivannut ja ikävöiny ja nyt muutan sun naapuriin". Sit annettiin puistossa vanhimuksille vauhtia keinuissa ja puhuttiin alkuraskaudenoireista ku oltiin molemmat raskaana ❤
Mä olin ihan onneni kukkuloilla siinä unessa! Kaikki loksahti paikoilleen ❤

Muokattu viimeksi:
Takaisin