Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kyyläilin vielä noita haikaran testejä ja kyl noissa jotain kaikissa on :)
Ja ei tarvii huolia alkon käytöstä enne plussaa kun istukka ei vielä toimi. Itsekin olen itseasiassa ennen molempia raskauksia ottanut, eka oli ylläri niin juhannuksena tuli otettua reilusti ja pari päivää sen jälkeen plussasin. Ja nyt joulun aikaan tuli kans muutama juotua.. Ehkäpä se rentoutuminen vaikuttaa asiaan jotenkin :D

Huomenta kanssasisaret! :)
Mie taisin nähdä eilen omiani en näe kyllä aamusessa testissä kun räikeän yhden viivan :(
Menkat tuskin on tulossa mutta tuntuu että on varmaa joku hiiva tulos :o yhen kerra ollu aijemmin ja se oli 6v sitten...

Junibea: Onnea ovis+:sta :)

Nii just kuva tänne! Täällä porukka jännäää..

Maggie ja Mannikka : Mä en o enää kotona ni en sit tajunnu niistä negoista ottaa kuvaa... Mut ei siin mitää muuta kyllä ollunna ei ees viivan paikkoi yhtä valkosta niku ulkona!

Mut joo mei perhees ollu kans parilla alkuraskaudes hiivaa, ei ole kyllä hauskaa jos tulee nyt :( tosin mitä vaa jos 2 viivaa saisin ;)
Ehkä mä nyt rauhotun ja katotaa niitä testei vaikka maanantaina jos on tarvetta. Vois kyl jättää täti tulematta en mä sitä enää halua koska ei enää ennätetä hyödyntää ennen lähtöä ku lähtöön kohta 2 viikkoa :D

Tää on jo melkein kidutusta ;) kuin kauan maltoit katsoo testejä? Ainakin omissa testeissä meni jotain 5min ennenku viiva tuli kunnolla. Meinasin jo muutamasti saada slaagin ku ei näkyny alkuun mitään..

Haikara murrr :)) noh moneltas saahaa ootella testikuvia..?

Todellakin jos on vielä ihan alussa ni ei tuu viiva heti näkyviin.

Haikaranyytti, jos kissa ei oo syöny testiä ni ota kuva ku pääset kotiin. Ja laita kunnon valaistus. Mä oon kuvannu yleensä kirjotuspöydällä niin, että laitan kattovalon ja sen pöydän pikku lampun ja kohdistan testirivistöön. Sit ilman salamaa kuva.

Mut pissi testiin vast sit aamul uusiks. Noi iltapissat on niin laimeita.

Plussatuulia koko väelle!! ++++++++++++++++++++

Ohho mitä täällä tapahtuukaan. Haikaran tuossa yhdessä testissä on ainakin niin selvä toinenkin viiva, että on kyllä aivan paskoja testejä jos se ei mitään tarkoita! :(

Jännäillään lisää, niin kauan kuin menkat alkaa! :)

On. Dpo 8 kp 31 ja tissit hirveen kipeet! Koskaan ennen ei ole ollut näin aikasin, ei edes plussakierrossa. Plussakierrossa kyllä tuli tissit (tosi)kipeiksi, mutta vasta myöhemmin. Yöllä heräsin aivan järkyttävään mahakramppiin! Taisi pari kyyneltäkin tulla kun vihlas niin maan perkuleesti :S On tää helvetin jännää :D Teen testin varmaan vasta sanana päivänä kun lähdetään reissuun!

Pikkuminski, ihana uni!!! <3 muutto ei kyllä nyt ole suunnitelmissa :D

Haikaralle tsempit piinailuun... <3

On: tippa verta aamulla pyyhkiessä, eiköhän täti kohta kurvaa...

Mannikka: joskus 16-17 aikaan :D

Maggie: Ei se kaappiin pääse eli ei kissan suussa tälläkertaa :D

Minni: No nää varmaan on ku oli ni halpoi :(

Muurahainen: Kiitos <3

Haikara miulla oli nyt niitä vauvalan puikkoja ja kyl niihin viiva tuli vast sen jälkeen kun nois toisis oli jo viiva, eli ei mitään turhia viivoja :)

Mannikka siis liuskoihin et saanu turhia viivoi? :)
Miehä sain sillo apteekin omaa joku pinkki sillo toisen viivan mut oli susi enkä päässy sillo huuhtikuisiin :(

Mut jos ovis oli tän vuoden puolella ni on me dpot aika pienet viel jos mie selviän ensviikon perjantaihin ilman vuotoa ni sit teen digin :D

Huutelen muista ketjuista, mutta halusin Junibealle kommentoida siitä verisestä vuodosta. Eli verinen vuoto ja ovulaatio. Mulla oli sitä nyt tässä kierrossa kp 15. En tiedä että olisi koskaan ennen ollut. Vähän itsekin olin huolissani onko tämä nyt hyvä vai huono juttu.... Seksiä oli kp 13, 15 ja 16 tuossa oletetun oviksen tietämillä. Mitään en tikuttanut että ihan varma en oviksesta voinut olla. Sen kyllä muistan että melko liukasta oli... :wink:oops: Nyt tuli kuitenkin plussa :happy: Että hyvä juttu siis ainakin täällä :) Tuskin on haittaa sinullakaan kun olet aiemmin raskaaksikin tullut :happy: Nyt vaan hyödyntämään tänään ja huomennakin ja plussatuulia!! Ehkäpä tämä kirjoitus auttaa joskus jotain muutakin oviksen aikaan vuotelevaa. Minä kun en oikein "onnistuneita" tarinoita löytänyt kun yritin googletella vertaistukea... Nyt on ainakin tämä täällä nettiavaruudessa :)

Samoin kaikille muillekin tänne! Liian monta tuttua nimeä on täällä liian pitkään joutunut kirjoittelemaan...

Mulla ovisplussa eilen,eilen peittoa heiluteltiin,jatkuu tänään ja vielä huomenna..tosin joitain r-oireita on jo mutta tiiä sitte mitä nää on vai kuvittelenko..mutta kun jaksais ootella loppukuuhun asti että alkaako menkat vaiko ei :)
Toivottavasti mahollisimman moni plussais tässä kuussa.

Sandylle vielä tätäkin kautta onnea plussasta :)

Kirpulle plussatuulia! Ps. Jos sulla on nyt ovis tulossa niin ei raskausoireita voi tässä vaiheessa olla. R-oireet voi alkaa aikaisintaan kiinnittymisen jälkeen kun hcg:ta alkaa erittymään. Ovis voi aiheuttaa myös kaikenlaisia oireita ;)

Voi Minski sun unia :)

Takaisin