Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Eilen tein seitsemän veljestä villalangasta turkoosit ❤
Nämäkin kotia vailla ;)

Liitteet

• 1452664643347.jpg
    1452664643347.jpg
    69.7 KB · Katsottu: 182
Ninukki, toivottavasti asiat järjestyvät hyvällä tavalla. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos jää pakastimeen alkioita, niin kannattaa tallentaa. Se on aika raju homma keholle tarvittaessa laitta uusi kierros pystyyn. Oletteko ajatelleet, että otatte yhden vai kaksi alkiota kerralla?
Mun mies luetteli illalla, mitä me voitais meidän rahoilla vaihtoehtoisesti tehdä. Mutta silti hänen mielestään rahaa se vain on, eikä sitä hautaan saa. Eihän niitä perillisiäkään tunnu perinteisin tavoin meille ilmaantuvan (oma huomioni).

Katjusha kp 3 /23-30

Mannikka, loppuviikosta teen jos ei tätiä näy.

Larissa, nyt oli viime menkat hyvin kivuliaat, kuppia ei pystynyt käyttämään, kun se sattui. Muissa kierroissa ei oo ollu niin pahoja.

On: tätiä odotellessa, maanantaina laitoin viimeisen lugen, joten huomenna varmaan täti kurvaa.

Muurahainen dpo 17, yk 23

Murkku oliko ne pc testejä mihin sulla ne hailurat tuli?! Muistanko oikein?

Oliko jollain kokemusta sofin testeistä? Tekeekö ne jotain haamuvarjoa ja viivanpaikkaa?

Jellis, käy lukemassa kokemuksia sofin testistä tuolla plussa vai ei -ketjussa (uusimmat sivut). Sillä näemmä saa aika herkästi feikki plussia :mad:

ninukki, ihanaa että sun mies on innostunut mutta hyvä että ootte puhuneet myös siitä mahdollisuudesta jos lapsia ei tulekaan. Ehkä jos meille kävis noin, mäkin liittyisin hepan ostoon. Edellisen (ja ainoan oman) kuolemasta on jo mitä, kahdeksan vuotta.

Jellis, mä taas oon ihmettellyt muiden Sofin viivanpaikkoja, kun itse en ole saanut ensimmäistäkään. En edes osaa sanoa, mihin kohtaan testiviivan pitäisi tulla. Oon tehnyt muistaakseni kaksi puikkoa ja viisi liuskaa. Yksi vielä odottaa. Sitä en sitten osaa sanoa, kuinka hyvin näyttävät raskauden, kun yhtään plussaa ei ole tullut eikä menkat ole edes olleet myöhässä.

Myös mulla on hyvä kutina Larissan puolesta :)

Hyvältä kuulostaa Beislan suunnittelukäynti. Toivottavasti pääsette jo seuraavassa kierrossa tositoimiin. Tai siis toivottavasti niitä ei tarvittaisi ollenkaan :) Kuinka paljon teillä nyt on luovuttaja luovuttanut? Eli montako kiertoa te pääsette niillä tekemään? Vai onko siinä mitään rajaa?

Joo kiitos vastauksista ja näin mä googlettelin.. Ihan tyhmää.. Elämäni ensimmäinen viivanpaikka eikä sekään merkkaa mitään :(

Kuinkahan normaalia on vuotaa verensekaista limaa ovulaation aikaan? Ovistesti on melkein plussa..

Viime ovulaation aikaan oli myös samanlaista vuotoa.. samoin aiemman keskenmenon jälkeen oli useammassa kierrossa.. siinäkin missä plussasin.. mietin vaan että onko tämä nyt kamalan huono juttu.

Junibea, mullakin on tota joskus oviksen aikaan. Ihan normaalia sen pitäisi olla jos se ei jatku kuin tyyliin päivän. Jossain on sanottu myös, että se kertoo että on jotenkin erityisen hedelmällinen ovis. Voi se tietysti liittyä sun pco-taustaankin..?

Takaisin