Onpa taas pitkä aika siitä kun ehdin kirjoitella, vaikka kaiken olen käynyt lukemassa.
mannikka, toivottavasti siellä on vaan liian aikaista viivan näkyä.
Hileinen ehdottomasti paremmilla simppatuloksilla on mahikset, ja onnea ovisplussasta!
enu, ihanaa että saitte hyviä kuulumisia ultrasta. :)
Mimmu, Mami, Meritähti ja Niksu pahoittelut menkoista.
Meritähti kiva että sun mies haluaa antaa näytteen, onhan se hyvä tarkistaa.
MrsC, mulla on tosiaan letroannos vain yksi tbl per päivä, mutta ensimmäisessa folliultrassa lääkäri muisti ensin määränneensä 2tbl/päivä, joten siitä päätellen ei se isompikaan aloitusannos harvinaisuus ole.
ninukki pitikö sen tädin sinnekin tulla.

Mutta tuskin niistä letroista on haittaa kun sulla on kuitenkin aiemmin todettu annoksen olevan sopiva. Ei mullekaan lääkäri enää vaatinut ultraa. Täällä sama, viimeinen letrokierto ennen IVF:ää. Voi kumpa meillä molemmilla tärppäisi näin!
kaakao sullakin IVF lähenee. Mutta voi kökkö mikä huono tuuri inssin kanssa! Kolmekymppisten ketjussa joku taitaa olla samalta seudulta sun kanssa, kun myös kirjoitti että inssi peruuntuu vesivahingon takia. Paha mieli kaikkien niiden puolesta joiden hoidot lykkääntyy tuon takia. Toivottavasti korjaavat sen pikavauhtia!
Ymmärrän kyllä toisen lapsen kaipuun. Mullekin sisko on hyvin rakas, toivoisin samaa omille lapsilleni. Ensimmäisen yrityksessä suru on suuri kun ei ole ensimmäistäkään, mutta toisen yrityksessä on "kiire" kun ikäero kasvaa väistämättä.
Minni mä kävin viime keväänä yksityisellä gynellä ja ultrasivat ihan pyytämättä. Menin tosiaan ennen oletettua ovista, joten pystyi katsomaan follien tilanteen. Hinta koko käynnille taisi olla jotain 170€.
gatusa hyvältä kuulostaa sun ideat, ja sais ukko kantaa sulle testin kotiin.
Larissa, mahtavaa että simppanäyte oli kunnossa ja pääset letroja popsimaan, jes!

Ja uusi luge-resepti vielä, hyvältä kuulostaa.
Maggie, tsemppiä asunnonhakuun, vaikka pärjäähän pienessäkin kämpässä hetken vauvan kanssa. Muutto toki voi olla helpompaa kun asukki on vielä mahassa.
Katjusha, onnea hienosta o-plussasta!
nenna, tosi hyvä että ranneke auttoi pahoinvointiin. Vaikea nauttia mistään jos on jatkuvasti huono olo.
Ilpuri no onpa hassu jos sun isä ei ollut tähän mennessä keksinyt kertoa omasta vajaatoiminnastaan, olis voinut nopeuttaa sun tutkimista.