Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Meritähti, pahoittelut menkoista :sad001 Mutta kuulostaa hienolta, että miehesi on halukas tutkimuksiin! Miten pitkä yritys teillä oli nyt takana?

Gatusa, aika hullua ettei siellä ole neuvola-toimintaa! :eek:

mannikka, huomenna teet kunnon plussan heti meille vuoden 2016 aloitukseksi!

Täällä on myös ajoittain menkkajomoja ja valkovuotoa lorisee. Tuhrua odotellessa, dpo 5 yleensä alkaa (eli tänään). Mutta mikään ei voi mua masentaa, sillä ootan jo ensi kiertoa ja letroja :)

Ihanaa uutta vuotta kaikille ja alkuvuodesta plussataan tämä ketju tyhjäksi!!!

Larissa dpo 5

nenna se käytti just mun vikat rahatki omaa ideaa eikä ol saanu ees rahojaa simpukoist eilen sai simpukoist joita eile osti ni sen verra et sai annettua veljellee rahat takas mitä oli lainannu simpukoide ostoa varten. et näin hyvin menee.

diabolicat oon opiskellu alaa kyllä ja tietenki lisäks omakohtanen kokemus ku esikko synty aikoinaa suomessa. :)

larissa juu ei ol neuvolatoimintaa, oisin ensimmäinen joka sitä tekee. täällä ainoastaa mitataa paino ja iha ekoina kuukausina pituus ja päänympärys, rokotukset annetaa siinä kaikki käytännösottaen.

saapi nähä miten tänää käy. ukolle kerroin ideasta ni se sano et ois hyvä idea kyllä...mut saapi nähä miten tässä etenee asiat. täällä ei nähkääs ole esim. raskaanaollessa mitää tarkastuksia, käyt vaa ultrassa ja jossai vaihees sit katotaa ettei ol tautei jos katotaa ja verensokeri ettei ol viitteit radista. ois kiva tuoda vähän moderniutta systeemiin ja lisäks itellä halua auttaa ihmisiä. ukko oli et vois toimii hyvin siel missä sen äiti perheinee asuu nykyää ku siel ei ol mut aikapitkälti köyhiä asuu siellä. kyllä mä haluan vähävaraisia auttaa myös mut jotta siihen ois rahkeet ni täytyy olla myös asiakkaita jotka maksaa vähä paremmin.

Larissa, tjottaillen menty 09/14 alkaen :)
Viime kierto oli eka kun yritettiin. Sain sen hienon ovisplussan ni vähä pakolla siin sit harrasteltiin :D
Mut ei oo vitamiinien lisäks mitää poppaskonstei.

Gatusa, kuulostaa mielenkiitoiselta idealta. Toivottavasti miehes tukee sua ideoissasi!

Meritähti kp 2/28-32

Meritähti, ihan hyvähän se sitten on lähteä tarkistamaan että onko teillä kaikki kunnossa, saa ainakin mielenrauhaa :) Mekin ollaan periaatteessa enemmänkin tjottailtu tähän asti, mutta ensi kierrosta alkaen on sitten vähän enemmän yritystä ettei letrot ole turhaan käytössä :wink Ihana asenne sun miehellä, että haluaa lähteä selvittämään tavaran laadun! Miehen osuus siinä on kuitenkin helpoin tarkistaa, kunhan mies suostuu :grin Meillä tähän suostumiseen meni puoli vuotta :grin

Meritähti, pahoittelut tädin saapumisesta :(

Ens vuonna kyllä kaikki häivytään tästä ketjusta tonne toiselle puolelle! Oikein ihanaa uutta vuotta koko porukalle, otetaan me lasilliset kuaharii, mistä sitä tietää vaikka olis viimeiset kuoharit pitkästä aikaa! :) :)

Nyt sitten jänskäillään kuka aukaisee plussauskauden 2016 vuonna! :)

Muokattu viimeksi:
Tsekkasin ketjun etusivulta, että siitä lähtien kun kesäkuussa on tämä ketju perustettu niin 15 on plussannut. Ei ollenkaan huono tulos puolessa vuodessa! Ensi vuonna plussataan me kaikki loput :wink

Täälläkin otetaan lasit kuoharia uuden vuoden kunniaksi :) :happy

:talk017:talk017

Heippa!

Mun vanhemma oli meillä eikä kerenny yhtään täällä käydä kun oli niin kiireistä, muta nyt ne on saatettu matkaan :)

Beisla, kiitos päivitysestä. Nyt kun aloit kirjottaa, niin heti kaikki palautu :) Se on kyllä tuolla yksityisellä niin kallista kaikki tuo, kunnallisella kuitenkin on maksukatot. Mut toisaalta, ehkä tälle ei voi laittaa hintaa. Tokikin, toivottavasti tärppää mahdollisimman pian :rolleyes:

kaakao, voi ei, mikä tuuri! :mad:

Gatusa, ihanat ensi askeleet teillä!

Larissa, meidän näyte meni kans tissien välissä! :grin Huippua et saitte jo tuloksetkin, ja mä kans ajattelin ihan samalla tavalla sillon, et "onneks se "vika" on minussa", se on varmaan jotenkin ehkä helpompi käsitellä. Varmaan eripaikoissa vähän eri tavalla käsittelevät noita. Meillä mä tilasin testit ja toimitin näytteen ja miehelle tuli kirje n. 3 vk pääswtä ja itse sitä tutkittiin kunnes menin aukkariin ja lappu otettiin mukaan ja gyne selitti sen kunnolla.
Taas on teillä asia vähän vierähtänyt eteen päin, toivon niin paljon et plussaat pian! :Heartred

Viipsukka, onnea kouluun pääsystä!

Maggie, Niin huippua sun raskaus :Heartred Ihanasti sinusta välittyy onnellisuus! :rolleyes:

Katjusha, onnittelut ovis plussasta!

Meritähti,kurjaa ettei oo viel onnistunut mut huippua et mies haluaa lähteä selvittelemään!

Nenna, mitkä viikot sulla on nyt menossa? Kuinka olet voinut? Onko hypetys vielä päällä vai ootko jo tottunut ajatukssen! Mä oon niin onnellinen sun puolesta!

Mä sit kerroin mun porukoille tästä mun kilpirauhasen vajaatoiminnasta, johon mun isä oli et joo, mulla on ollut se 20 vuotta :grin Okei.. :grin Tänne ei muuta ihmettä, mietitään jaksaako lähteä naapurikaupunkiin kattoo ilotulitusta vai ei, mun porukoiden vieraily veti kaikki mehut. Menkkojen alusta en tiiä, ei mitään oloja mut kuvitteellisella ovis viikolla oli surua ja stresssiä joten en tiiä millon se oli kun en testannut.

Iloista uutta vuotta kaikille! :singing:
:wav

Ilputri kp31/28-32, yk23

Hyvää uutta vuotta kaikille!!

Täällä möllötän kotona flunssassa ja äsken aivastaessa tuntu kunnon revähys alamahalla :o hmm..

Uuden vuoden lahjana kurvas kylään menkat.... :smiley-angry003
onneks ollaan kylässä niin ei kerkiä ajatteleen asiaa pariin tuntiin....

Mannikalle pikaista paranemista! :) mikäs tilanne noin niinku muuten? :)

Niksulle pahoittelut tädin saapumisesta! :(

Niksu pahoittelut kp1 :(

Murkku, kiitos. Ei oo oikeen mitään tietoa. Testissä edelleen samanlainen ehkäviiva ja ei näy tätiä eikä oo menkkajomoja (vielä )..

Niksu, pahoittelut tädistä :(

Mannikka, oiskohan siun flunssa nyt the oire? :)

Ilpuri, toivottavasti täti ei kaikesta oviksen aikaisesta surusta huolimatta tulisi❤ :)

Ei kai tähän ajatukseen ikinä totu kun niinkin kauan tätä ihmettä joutu odottelemaan :D tuntuu vähänku en kuuluis oikeen mihkään täälläkään; en odottajiin enkä tänne odotuksen odottajiin... Onneks mies alkaa uskomaan tähän raskauteen niin se vähän helpottaa miutakin. Eilen taas olin kokopäivän vessan puolella, mut illalla onneks helpotti ja pääsin näkemään raketteja :)

Nenna rv7+2 (neuvolan mukaan kai 8+1)

Takaisin