Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Junibea: Ihan samaa mietin kuin muurahainen!? En oo kuullukaan. :eek: Mähän en virallista diagnoosia ole saanut, koska munasarjat on kyllä monirakkulaset, mutta muut tyypilliset oireet puuttuu. Oon itseasiassa jo aikaisemmin miettinyt, että mun estrogeeni ei toimi jotenkin oikein, kun cb:n tuplahormonitesti käyttäytyi kummasti, mutta tää vois hyvin olla se syy myös siihen, että mun ovistesti on muutenkin pitkään plussalla. Lääkäri itseasiassa kommentoi tää, mutta en tajunnut kysyä sillä hetkellä enempää. Pitää muistaa kysellä seuraavassa folliultassa.

Wildside, onnea!

Ittellä tuli tuska, kun tajusin kanssa että voisi olla jo kohta se eka nyytti jos.
Kauhee myllerrys.
Turha sitä on jossitella tai tulee kamalampi mieli.
Ajatukset nykyhetkeen vaan ja kohti uusia pettymyksiä oman kullan kainalossa niin ei tunnu niin rankalta. :hug003

Maggie, ihanaa kun saitte kerrottua perheille.

gatusa, tosi kiva että viimein pääsit juttelemaan pojan kanssa! Toivottavasti seuraavaan kertaan ei olisi pitkä aika.

nenna höh kun sun mies ei saanut kerrottua, mutta varmasti tosiaan iski vaan pupu pöksyyn. Iso asia kerrottavaksi!

MrsC, isot pahoittelut. :sad001 Toivon niin että teillä olis ensi jouluna nyytti vähintäänkin mahassa, mieluiten sylissä! Mutta voi kamala sun vatsatautia, onneksi ehti mennä ohi. Ja toivon niin että letroannos on heti kerralla sopiva.

diabolicat hyvä jos sulla oli myös lämmöt oviksen mittarina, eiköhän se silloin plussa ollut. Noita OneStepejäkin on ilmeisesti montaa laatua.

muurahainen, onnea o-plussasta! Ja tosi hienosti sulla paino tippunut, eiköhän se voi olla ihan oikea plussa. No pääasia että tallettelut on kunnossa. :)
Kiitos uuden ketjun perustamisesta, niin toivon että kaikki oltais pian siellä keskustelemassa.

Wildside, onnea hurjasti! :wav

Meritähti kuulostaa hyvältä, testiä odotellessa. :)

Jennie, harmi ettei clomiannos ollut vielä riittävä, mutta toivottavasti seuraavassa kierrossa kasvaa kunnon folli.

Hileinen jes, jos sielläkin tuli aikainen ovis. :)

Ilpuri, kiva kuulla susta, tottahan sinut muistetaan! Huh miten sulla on heitellyt kilppariarvot, onpa varsinaista säätöä saada lääkitys kohdalleen. Kumpa pian natsaisi ja arvo pysyisi kohdallaan.
Tsemppiä vanhemmille kertomiseen, uskon että se on hyvä juttu! Vaikka itse en ole vielä uskaltanutkaan...
Kyselit miten meidän hoidot jatkuu. Tosiaan klinikkainsseihin ei päästy, kun luovuttajan siittiöt ei kestäneet pakastusta. Mutta sain puhelimessa e-reseptillä letroja, joita nyt olen syönyt viisi kiertoa. (Nyt alkaa kuudes.) Kävin kolmessa ekassa kierrossa ultrassa, ja tuuri kävi kun annos oli heti kohdallaan. Kahdessa ekassa ultrassa oli yksi hieno folli ja kolmannessa kaksi, tärppi vaan puuttuu. Ai ja olen myös saanut tarvittaessa Pregnyl-piikin joka aikaansaa ovulaation, jotta munasolu ei vaan jää paikalleen, no, munimaan. Se on kyllä ollut kätevä, ajoitettu ovulaatio siis, jos jommalla kummalla on ollut reissua niin ei ole tarvinnut stressata tuleeko ovis ennen sitä luomuna. IVF:ään siirrytään todennäköisesti helmikuussa, tähän tammikuun kiertoon ei ainakaan ehdi kun nyt tosiaan kp1. Eli sikäli on toiminut hyvin, olis vaan saanut jo hinnan puolesta tärpätä näillä. IVF-seikkeiluun kuluu tuhansia euroja, kun taas Letrot oli 100kpl 11€ ja yksi Pregnyl-piikki kuutisen euroa.

kaakao voi ei, sielläkin. :sad001 Kumpa aikataulut täsmäisi ja saisitte inssin jo tässä kierrossa.

Minni jes sille että saitte viimein korkata uuden kierron. Jo oli aikakin! :)

Mimmu voi ei, pahoittelut. :sad001

Junttura, testionnea! :)

Junibealle myös testionnea, toivottavasti ovis jää tikkuun.

On. Aiemmin oli puhetta vuosiryhmistä. En mäkään jaksa enää liittyä, kun koskaan ei ole oma vuoro. :sad001 Yhessä ehdin olla kunnolla, tavallaan kahdessa kun 2014 joulukuussa liityin vielä hetkeksi siihen ryhmään. Ei vaan kykene muistamaan aina vaihtuvia ihmisiä.
Kivut on vähän helpottaneet, otin yhden "kielletyn" tulehduskipulääkkeen joka toimii mulla todella hyvin. Ei kai se yksi nappi kuussa mahiksia huononna, nyt oli taas niin karsea olo että ei muu auttanut. Pari tuntia uikutin sängyssä kuumavesipullon kanssa, mutta sitten oli pakko lähteä isovanhempia katsomaan.
Beisla kp1 yk13

Muurahainen: tuskin mitään vale plussia tulee...ennemmin plussat jää tulematta...
Se on eri asia irtoaako munarakkula siitä huolimatta vaikka lh hormooni olisi kohonnut... Voiko niin ees olla. .

Ja murkku kyllä nyt hyvän ryhmän perustanut jälleen... Täytyypä käydä kattoo :D

Täysin puhdas nega testattu aamulla :/ ei auta ku odotella. Eli en viisastunut yhtään vakkka pissin tikkuun :D

Meritähti dpo 10

Sori Meritähti, odotellaan kimpassa :) Jospa se r-plussa räpsähtäis kuitenkin parin päivän päästä sulle!
Pahoittelut menkoista, kenelle tähän viikkoon osui. Sais totisesti jäädä jo itse kultakin pois, KIITOS!!!
En pysy minäkään tuolla "normaalien" ryhmässä kärryillä, mutta ihan kiva kuvitella kuuluvansa joukkoon - että tärppäisi lopultakin ;)!!! Kaikki keinot käytössä!!!
Täällä kp 10 ja limoja kehittää. Aamulämpö 36,3 eli ei olla vielä ovista ohitettu :) Viime kierto ovis kp 15, mutta luteaalivaihe vain 11 pv :( Joten tähän kiertoon ovis kp 16 ja luteaalivaihetavoite 13 päivää, tännepäin kiitos!!!

Meritähti, no hö tyhmä nega, tosin dpo on vielä niin pieni, et mitä vaan voi tapahtua. :)

Katjusha, mäkin nyt otin itteäni niskasta kiinni ja kokeilen taas tota vuosi ryhmää. Viime vuonna lähdin sieltä pois kun se alkoi olla liian ahdistavaa, joten katsotaan kauan tänä vuonna siellä mukana pystyy olemaan. :) veikkaan ettei tartte kuin muutamat menkat tulla, ni jo taas ahdistaa liikaa... Ku ei tää vaan oo niin helppoa meille! :( valitettavasti...

Hi hii.. Perhosia vatsassa, olisiko sisälläni jo vihdoin hedelmöittynyt munasolu? Ovistuntemukset on hävinneet. Pahoin pelkään, että parin viikon päästä tiputaan taas korkealta ja kovaa. Mutta positiivista on että tästä ei mitään super pitkää kiertoa ole tulossa :)

Muurahainen kp 13, dpo 1, yk 23, testaa 10.01 <3

muurahainen jep, valopilkku on kyllä lyhyt kierto, jos ei tärppiä tulekaan. Mutta ainakin lähtökohdat on sulla jo paremmat, sais kyllä plussa tulla. :)

Hileinen, limat kuulostaa hyvältä, eiköhän se plussa sieltä kohta tule. Mikä teillä olikaan tilanne, lääkkeet käytössä?

Mulla on kp2 ja pitäsi kai syödä kierron ensimmäinen letro. Meillä on tosin sukulaisreissu uudenvuoden jälkeen joten ovis ei ainakaan saisi tulla liian aikaisin. Melko varmasti ei tule liian aikaisin ja ehditään kotiin, vaikka söisinkin letrot ihan normaalisti, mutta nyt pienessä kierossa mielessä kävi ajatus jos söisinkin kp3-7 eikä 2-6, eli päivää myöhemmin, niin olisko mun ovis myös hieman myöhemmin? Tai ehkä otan vaan tänään illalla, puolen välin kompromissi. Muuten oon yleensä syönyt aamuisin.

Keksin muuten sattumalta eilen hyvän keinon puhdistaa kuukupin pienet reijät: sellaisella hammasväliharjalla. Toimi hyvin pienen tummentuman poistoon. :)

Onnea wildside :)

Nenna kyllä sitä varmaan itsekin tulee sitten raskaana valitettua oloista.. Pitäs vaan yrittää osata nauttia.

Murkku onnea aikaistuneesta oviksesta :)

Gatusa, mukava et sait puhuttua pojalle :)

Mrsc pahoittelut tädistä :(

Ilpuri, toivottavasti lääkitys saadaan kohilleen! Ja sit plussaa..

Kaakao pahoittelut tädistä..
Beisla myös :( ja pahoittelut lapsettomuudesta :'( toivottavasti ivf llä tärppää viimeestään!

Hyvä idea se plussanneitten ketju :)

Pahottelut meritähti negasta, mutta vielä ehtii muuttuu plussaks :)

Katjusha, toivotaan aikaista ovista ja pitkää luteaalivaihetta :)

Täällä jotain väliltä dpo7-12. Kp28/29-33. Ollaan taas kotiuduttu niin menin pissimään tikulle. Kuvittelin ehkä et siin näkyis jotai mut en sit tiiä.. Uutta testiä vaan joku päivä

Moikka moi pitkästä aikaa. Joulu oli ja meni ja nyt vietellään rentoja välipäiviä ennen uutta vuotta.

Wildside isosti onnea pienestä tonttupojasta. Saitte ihanan joululahjan. :dummy:

Murkku sää oot kyllä niin mun idoli. Tosi hienosti oot saanu painoa pois ja miten aikasin sun ovis jo oli. :woot: Ihan mahtavaa! Sää niin plussaat tästä kierrosta, se on selvä se. :happy:

Gatusa hyvä, että sait juteltua poikasi kanssa. :)

Minni onneksi se vuoto vihdoin loppui. Toivotaan, että teidän kohdalla tämä km:n jälkeinen kierto on erityisen hedelmällinen ja pysyvä plussa pärähtää kierron lopuksi. :smug:

Mrsc pahoittelut tädistä ja lisäksi vielä vatsatauti, voi ei. :confused: Toivotaan, että eka letrokierto on teidän! :)

Jennie tsemppiä elämäntaparemonttiin. Jospa clomit toisi teille plussan! :joyful:

Hileinen sielläkin ovis lähestymässä, toivottavasti olette muistanu hyödyntää.. :wink

Ilpuri kyllähän sut täällä muistetaan. Aikamoista säätöä ton sun kilpirauhasen kanssa. Jospa se siitä tasoittuis sen thyroksinin avulla. :happy:

kaakao pahoittelut negasta, se on kyllä niin tympeetä kateltavaa. :mad:

Beisla perhanan täti, ei sen sinne pitäny tulla. Kyllä se ivf viimeistään teille sen plussan tuo, ihan varmasti. :smug:

Viipsukka plussatuulia ja tsemppiä piinapäiviin! :nailbiting:

Meritähti pahoittelut negasta, mutta ehkä se oli vaan liian aikaista testata. Hienosti oot sinäkin saanu painoa pois, arvostan. :happy:

Mimmu tuliko se täti sinnekin? Pahoittelut jos näin pääsi käymään. :confused:

Junibea sinnekin täti tullut. Höh. Toivottavasti saat tikuilla oviksen pongattua. :)

Nyt on kyllä ihan liian moneen osoitteeseen se tädin pirulainen tullut. Eieiei. :stop: Nyt tammikuun aikana tyhjentyy tämä koko ketju ja kaikki saa siirtyä tonne Murkun perustamaan jatkoketjuun. :happy: Todella paljon plussatuulia kaikille puhaltelen. :wav:sign17:wav:sign19:wav

ON: Täällä oli tänään se kauan odotettu uusintaultra. Ja hyviä uutisia sieltä sain. :hello2 Pienen pieni sintti vastasi kokoa 7+5 ja sydämen syke oli erittäin vahva ja selkeä. Kyllä niin kovasti helpotti vaikka ihan hirveästi jännitinkin. Pahoinvointia on ollut joinain päivinä enemmän ja toisina vähemmän. Mutta jokaisesta ällötyskohtauksesta nautin, koska on tätä niin pitkään odotettukin. Samalla varattiin nt-ultrakin tammikuun loppuun. Nyt vaan tekis mieli huutaa koko maailmalle, että meille tulee vauva!! Toki vielä ollaan ihan hissukseen, koska vielä niin alussa ollaan. Mutta hyvillä mielin eteenpäin. :joyful:

enu rv7+5 :Heartred

Enu, juuri alkoi vuoto eli kp 1. Mä en oikein tiedä mitä ajatella, kun aamulla tein testin ja siihen joku hailura ilmestyi. Joko viivanpaikka, jota en olekaan ikinä saanut tai sitten kemiallinen. Viimeinen vaihtoehtohan mun keskenmenohistoriasta vielä puuttuikin.

Beisla, hyvä vinkki, kiitos! :) mulla ainakin oli clomit silloin 3-7 ja ovis oli n.kp 17, mut siis mullahan oli kierrot hirmu pitkiä muutenkin ennen. :)

Mannikka, kiitos :) kuvaa saa muuten laittaa tänne testistä! :) :) :) täällä enemmän kuin mielellään ihaillaan ja tihrustetaan hailakoita haamuja :)

Hileisen ovuloinnille ja simpoille peukkuja! :)

Enu, toivotaan toivotaan :) ihania ultrauutisia sulla ollut!!! Onnea!!! Aivan mahtavaa!!! :)

Mimmulle pahoittelut... :( onko sulla luget käytössä? Jos ei niin saisitkohan sä ne käyttöön?

Murkku, tässä kuvaa. En kyl oikee tiiä näkyykö kuvassa mitään ku en oo iha varma näkyyks muutenkaa :rolleyes:

Liitteet

• 1451313683882.jpg
    1451313683882.jpg
    34 KB · Katsottu: 209
Mannikka, no enpä mäkään osaa sanoa, näkyykö vaiko eikö, mut ihanko siinä jotain näkyis... Mut sitä en osaa sanoa onko väriä..

Mimmu, millä ohjeistuksella sulla luget on? Tyhmä vuoto!!! :(

Vitsi miten hyvä vinkki Beisla, mä oon välillä langannut niitä hammaslangalla, mutta se on kyllä aika tuskaista puuhaa... :p

Hei te muut letroilijat, onko toi mun annos teistä jotenkin iso, kun te muut tunnutte syövän vaan yhden tabun per päivä? Ja mä syön sit tuplana... No ultrassahan sen vasteen sitten näkee, toivottavasti osuisi annos kohdilleen. Yritin tänään soittaa klinikalle, mutta tuuttasi varattua, toivottavasti saan huomenna varattua ultran, kun se osuu just loppiaisen ympäryspäiviin.

Nyt on kyllä samassa, paskassa, kierron vaiheessa ihan liikaa ihmisiä. Me voitais nyt sitten kaikki hypätä siihen plussa aaltoon joka meni tai sitten aloitetaan uusi! Tai sit murkku ainakin aloittaa meille aallon, eiks ni :happy:

Mrsc kp2/28 ja kyläilevä täti, joka on selvästi ottanut nyt mallia Niagaran putouksilta....

Takaisin