Maggie, onpas sulla ollu hiivaa!

Tuo mun hiiva tais olla väärä hälytys, tänään ei oo oireillu, voi olla et oli jotain muuta ärsytystä. en oo mitään lääkkeitä ottanutkaan. Karpalomehua ostin tänään, niin katotaan jos sillä vaan rauhoittuu. En tiiä et pitäskö kokeilla myös tota maitohappobakteerihommaa. Mun mies niitä syö mut itse en oo ottanu, muutakun sillon kun oon ollu reissussa.
Gatusa, kiva kun muistat mutta oon täällä kirjotellu kaiken kaikkiaan vasta vuoden verren, meidän yritys kun alkoi vasta 01/14. joten ehkä sekoitat mut johonkin toiseen. Mut oon lukenut jo pidempään joten muistan sun raskausajan loppupuolta ainakin, luettuna mut ei kommentoituna
Muurahainen, voi kun teillä nyt tärppäisi, ihan huippu jännää!

Ja siistiä ehdottomastgi et mies on ihan messissä. Mä oon ollu kans ihan ihmeissäni kun mun mies on jotenki parin viime kuukauden aikana alkanu puhua asiasta tosi paljon enemmän, vaikka toki se koko ajan on mukana ollut. Mutsiis, se tuntuu just, kuten sanoit, niin niiiiin ihanalta! ja tuo ryhmä kuulosti hyvältä idealta vaikka sinne ei mulla ookaan vielä asiaa!
kaakao, pahoittelut menkoista ja negasta
Beisla,

Kyllä on kurjaa! Mulla oli kans tosi masis tossa vuoden kohdalla, mut valitettavasgti oon löytänyt itseni liian monesti huutoitkemästä senkin jälkeen. Mut oon huomannu et tää toinen vuosi on ollu silleen "helpompi" et on jotenkin noussut nopeempaa menkkojen alun jälkeen. Mut toivon niin sydämestäni et teidän ei tartteis enää oottaa yhtään kiertoa. Mä oon vähän pudonnut kärryiltä kun oon ollu niin kauan poissa, et meettekö edelleen niillä koti-insseillä vai onko tilanne muuttunut ja miten? Voimia sulle!
Meritähti, hienosti oot saanu painoa pois! wau!
Mrsc, pahoittelut menkoista
Meille tulee huomenna mun porukat 3 yötä kylään ja en oo niille nyt mitään puhunut tästä koko kuviosta mut päätin ja sanoinki nyt mun miehelle että kerron. Äiti ainakin kyselee vähän väliä et eikö ois aika jo..?? Tänään nyt illalla mulla on ollut tosi paha olo, innostuisin jos olis misät innostua. Mut tän kierron voi kyllä ihan unohtaa kun ne kilppariarvot oli niin sekoja. Katotaan miten lähtee korjaa nyt.
Onko Larissa tauolla?
Ilpuri kp27/28-32, yk23