Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri, mukava kuulla susta pitkästä aikaa! Harmi ettei plussaa ole sinne tullut :( sulla ollut mielenkiintoiset pari kuukautta :o toivottavasti kunnolla tutkitaan ja lääkitys saadaan kohilleen! :)

Murkku, tuun edellee ni hyvälle tuulelle sun aikaisesta oviksesta! Ihan mahtavaa! Nyt vaa toivotaan että noilla talletteluilla plussa tulis ;)

Beisla, <3 kyllä teidänkin aika tulee, ikävä että teilläkin näin pitkäksi venyny tää yritys :(

Painoasiaan.. Mulla on 1,5v vuodessa lähteny 13kg. Salilla kävin sillon vajaan vuoden ja suurin osa kiloista lähti siellä.
Nyt omaoppisesti saanu painoa taas lähtemään ja tuntuu hyvältä kun muutkin sen huomaa :) paljon parempi olo ja toivottavasti auttais plussaamaan.
Toki edelleen on ylimääräistä n. 10kg mun ihannepainoon mut tää on hyvä suunta.

Mä mietin pitäiskö huomen testaa ku lähetää sit pariks päiväks reissuun ja varmasti selitellä saisin jossei saunaoluet maistus :"D
Huomen olis vast dpo10 :(
Tai sit testaan 31.12...

Meritähti dpo 9

Meritähti, Se on kyllä ihan mahtava fiilis kun muut huomaa painon pudonneen, tosin itse en kyllä huomaa oikeen ollenkaan, ehkä sitä on vähän kiinteämpi, kun tota mahaa ja kylkiä tökkii. :D

Hei pohdin sellaista, et pitäiskö tonne raskaana puolelle jonkun plussanneen perustaa ketju: "Kyl se oli vaan niin vaikeeta" ?? Mihin vois sit täällä plussanneet siirtyä? Kun täällä kuitenkin on tutuksi tietyt nimet tullu jo, niin ois se kiva käydä lukaisemassa heitin juttuja plussanneissa puolella. :)
Kävin siis äsken tutkailemassa raskaana olevien puolta, jotenkin sekavan oloinen oli...

Beisla :hug013

Täällä myös kp 1. Eilen jo sitä aavistelin, mutta tänään se sitten kunnolla tuli. Vatsatauti meni onneksi ohi, mikä lie ruokapöpö ollut. Huomenna olisi sitten eka letropäivä. Mulle tuli ohjeistukseksi yksi tabletti aamuin illoin kp 2-6. Fiilis on itseasiassa ihan ok, jospa letrot toisi meille onnen. :rolleyes: Masentavaa on lähinnä tämä yk, pyöreä kymmenen, ei toki vielä vuotta tai kahta, mutta yhden lapsen olisi tässä ajassa ehtinyt synnyttää...

Mrsc kp1/28 yk 10

Mrsc, pahoitteluni tädin saapumisesta... Kyllähän sitä Itsekkin tulee välillä laskeskeltua, että jos silloin 2013 marraskuussa sen plussan olisi saanut minkä ikäinen olisi nyt jne... Mutta näillä mennään... Ei auta vaipua synkkyyteen. :)

Kävin nyt perustamassa sinne raskausklubipuolelle ketjun meidän ryhmässä plussanneille, sinne saapi plussanneet siirtyä jos haluaa :) itse ainakin haluaisin siirtyä koko porukan kanssa sinne puolelle turisemaan, eli tehdäänkö diili että tammikuussa tyhjennetään tämä ketju?!? :)

Jos tämä linkki toimii, niin tässä linkki siihen plussanneissa ketjuun:
http://forum.vau.fi/index.php?threads/Kyllä-se-vaan-oli-niin-vaikeeta!.1586002/

Onpas liian monella kp 1 :( mutta olkoon vuosi 2016 hedelmällinen, mieluiten heti alkuvuosi ;)

Oliskoha dpo 10 mitää mahkui näkyy mitää?

Ei oo ees muita oloja ku nää painavan aran turvonneet rinnat eli varmaa turhaa testaan edes :/ äh hankalaa.

Meritähti, mulla näky haamu dpo10
WP_20151223_003.jpg

Dpo11 taas ei juuri näkyny, mutta sitten taas rupes näkymään. Eli on mahis! Testaa pois. :)

Murkku, ihana idea! Mä käyn heti liittymässä sun luomaan ketjuun. Tulkaa äkkiä perässä koko kööri. :) :) Ja oot ihan oikeessa, tuo esim. elokuisten ketju on toooooodella sekava. Miljoona keskustelua ja lähes sata ihmistä eikä kenenkää nimimerkkiä tunnista... Tää on niin kotoisa ketju ja selkee ja ihanat ihmiset. <3<3<3 Suuri halaus kaikille teille. Olette tärkeitä!! Ilman teitä olisin jo varmaan hypänny kalliolta.

Beisla <3 Kyllä teidän vuoro tulee. On vielä keinoja käyttämättä. Voimia masikseen ja kipuihin. Ota lääkettä ja nauti jotain herkkuja, jos pystyt.

Mrsc, ikävä juttu sullakin kun täti pyrähti paikalle, mutta hyvä että vastapöpö meni pois. Ne on ärsyttäviä...

Plussatuulia naiset!! Kyllä se pieni nyytti saadaan jokaiselle. Välillä se vie vain turhan kauan aikaa mutta luotan siihen, että onnistaa. <3

Maggie, onpas sulla ollu hiivaa! :eek: Tuo mun hiiva tais olla väärä hälytys, tänään ei oo oireillu, voi olla et oli jotain muuta ärsytystä. en oo mitään lääkkeitä ottanutkaan. Karpalomehua ostin tänään, niin katotaan jos sillä vaan rauhoittuu. En tiiä et pitäskö kokeilla myös tota maitohappobakteerihommaa. Mun mies niitä syö mut itse en oo ottanu, muutakun sillon kun oon ollu reissussa.

Gatusa, kiva kun muistat mutta oon täällä kirjotellu kaiken kaikkiaan vasta vuoden verren, meidän yritys kun alkoi vasta 01/14. joten ehkä sekoitat mut johonkin toiseen. Mut oon lukenut jo pidempään joten muistan sun raskausajan loppupuolta ainakin, luettuna mut ei kommentoituna :p

Muurahainen, voi kun teillä nyt tärppäisi, ihan huippu jännää! :Heartpink Ja siistiä ehdottomastgi et mies on ihan messissä. Mä oon ollu kans ihan ihmeissäni kun mun mies on jotenki parin viime kuukauden aikana alkanu puhua asiasta tosi paljon enemmän, vaikka toki se koko ajan on mukana ollut. Mutsiis, se tuntuu just, kuten sanoit, niin niiiiin ihanalta! ja tuo ryhmä kuulosti hyvältä idealta vaikka sinne ei mulla ookaan vielä asiaa!

kaakao, pahoittelut menkoista ja negasta :sad001

Beisla, :sad001:crybaby2 Kyllä on kurjaa! Mulla oli kans tosi masis tossa vuoden kohdalla, mut valitettavasgti oon löytänyt itseni liian monesti huutoitkemästä senkin jälkeen. Mut oon huomannu et tää toinen vuosi on ollu silleen "helpompi" et on jotenkin noussut nopeempaa menkkojen alun jälkeen. Mut toivon niin sydämestäni et teidän ei tartteis enää oottaa yhtään kiertoa. Mä oon vähän pudonnut kärryiltä kun oon ollu niin kauan poissa, et meettekö edelleen niillä koti-insseillä vai onko tilanne muuttunut ja miten? Voimia sulle! :Heartpink

Meritähti, hienosti oot saanu painoa pois! wau! :thumleft

Mrsc, pahoittelut menkoista :sad001

Meille tulee huomenna mun porukat 3 yötä kylään ja en oo niille nyt mitään puhunut tästä koko kuviosta mut päätin ja sanoinki nyt mun miehelle että kerron. Äiti ainakin kyselee vähän väliä et eikö ois aika jo..?? Tänään nyt illalla mulla on ollut tosi paha olo, innostuisin jos olis misät innostua. Mut tän kierron voi kyllä ihan unohtaa kun ne kilppariarvot oli niin sekoja. Katotaan miten lähtee korjaa nyt.
Onko Larissa tauolla?

Ilpuri kp27/28-32, yk23

Meritähti mullakin ehkä dpo10... :) krapulaista ja ällöä oloa on ollu jo monta päivää ja tissit on kipeenä. Ei tää kuitenkaan mitään tarkota. Minä pissin tikkuun ens torstaina vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta perjantaina. En uskalla ottaa kuoharia jos oliski ihme tapahtunut...

Beislalle pahoittelut :( Teilläkin alkaa olemaan jo pitkä tie takana.

Maggien rivi näyttää kyllä hienolta. :)

Beislalle, Mrcs:le ja Mimmulle pahoittelut menkoista :sad001
Täällä myös kp1 mutta oon vain tyytyväinen.. ekat kunnolliset menkat menetyksen jälkeen, jten nyt on virallisesti lupa yrittää
ja niin aijotaan myös tehdä.

On se jännä juttu ku vannoin itelleni etten mitään ovistestejä hanki, mutta niin vain tein tilauksen tänään.. perustelin sillä että se vähentää mun stressiä oviksen ajankohdasta.. mulla kun kestää ovisoireet pari viikkoa, niin saan varmuuden sitten milloin se ovis oikeasti on.. pikkasen tulkintaa haittaa pco ja saa olla arkkana testien kanssa.. viimeksikin sain ovisplussan väärään aikaan. ei ollut ovis silloin vaan vasta pari viikkoa myöhemmin.. ja tiety lopetin testailun mutta oireiden peruteella bongasin oviksen ja tulinkin raskaaksi.. odotus vaan ei päättynyt onnellisesti.

Junibea, siis mulla on pcos todettu, voiko ovistesteihin tulla vale plussia kun on tämä vaiva?

Aloin vaan pohtimaan, että oliko mun ovisplussa eilen valetta??

muurahainen: mulla ainakin tuli =/ Mutta uskon että sekin on yksilöllistä. Enemmän sanontaan niin että kun on pco niin ovistestit näyttää lähes aina kahta viivaa (ei kuitenkaan plussaa). Ja jos olet ennenkin testannut niin uskon kyllä että olet bongannut oviksen oikein. Ja mullakin on oviksen testaamisesta kokemusta melko paljon, ja olen kyllä testeillä saanut oikeinkin bongattua :)

muoks* tuo väärä plussa on siis yhdessä kierrossa tapahtunut.. voihan se olla että testit oli viallisia.. sekään ei ole ennenkuulumatonta.

Takaisin