Ei tää voi olla näin vaikeeta!

no nii monella onki jännät paikat täällä plussatuulia tulkoon monen monta plussaa vielä inshaAllah :)

minni kiva et vuoto loppunu eikä pitkittyn hirveest :)

hienoa muurahainen hienost paino putoo.

täällä ei ihmeitä tytön kans kotona, huomen aamul on 1v rokotus ja tarkastus inshaAllah. ja sit juttelen esikon kans ekaa kertaa täältä lähdön jälkeen inshaAllah.

Tältä siis näytti ehkä noin puolen tunnin kuluttua. Pian testin teon jälkeen oli paljon haaleampi. En mä siinä illalla viittiny kännykällä alkaa guuglettamaan. TÄNÄÄNKÄÄN en muistanu ottaa tikkua ja purkkia töihin, joten testaan töiden jälkeen. Mut tosiaan huomenna vasta laskurin mukaan pitäis olla ja ainakin parissa kierrossa missä oon tikutellu, on pitäny laskurin kanssa paikkansa.

Liitteet

• ovistikku2.jpg
    ovistikku2.jpg
    4.5 KB · Katsottu: 188
Missä kohtaa sitä lämpöä kuuluu mittailla? Heti herätessä? Päivällä? Mä mittasin aamulla hetken touhuttuani ja takuuvarma 35,3 astetta (eli normaali aamulämpö mulle)... :excited001

Lämpö piti mitata heti herättyä ennen kuin nouset sängystä ja joka päivä samalla tavalla jotta olisi vertailukelpoisia. Niin moni asia vaikuttaa kehonlämpöön.

Lämpö piti mitata heti herättyä ennen kuin nouset sängystä ja joka päivä samalla tavalla jotta olisi vertailukelpoisia. Niin moni asia vaikuttaa kehonlämpöön.

Näin ajattelinkin, mut tuli tuo mittaus mieleen vasta vähän aikaa touhuiltuani. Kuumemittari ku oli hollilla lapsen ollessa kipeänä. Mun ovis olikin laskurin mukaan muuttunut tälle päivää ku olin rukannu menkkoja. Mut joo ei tolla aamulämmöllä kyllä ovista kai povailla. Vai nousiko se lämpö vasta ku ovis on päällänsä?

Mun normiaamulämpö on siis n. 35,4 ja päivälämpö 36,3. Joku 36,8 ni olen jo kuumeinen.

Pikaisesti iltavuoron lomassa omanapa, mitähän hittoo tää nyt on.. Eilisen aamupäivän tuhrun jälkeen ei oo näkyny mitään, mutta krampit on samaa luokkaa kuin ekana vuoto päivänä yleensä.. Alkais nyt eikä arpois!!

Ninukki, testiä huomenna aamulla?

Diabolicat, ehkä se ovis sitten oli se viiveellä tummunut. Onhan tallettelut hoidettu? :sex

Taidan minäkin hiljentyä joulun viettoon! Kierrossa tylsä vaihe ja sukulaiset tulee tänne joulua juhlimaan. Palailen viimeistään uuden vuoden hujakoilla, kun ovista taas metsästetään. Rennosti mennään tämä kierto :)

Hileinen kp 6/29-32 yk 16

Hei taas kaikille :) olen vähän taustaillut, kun on tylsä vaihe kierrossa ja ei oikein mitään kirjoiteltavaa.

Katjusha, toivon kovasti että tekin vielä saisitte sen oman pikkuisen :love2 teillä niin kovin rankka matka takana.

Lämmöistä kysyisin, onko 0,3°C nousu aamulämmöissä tarpeeksi ovulaation tapahtumiseen? Tietääkö kukaan? :anyone Kaikki oireet ja testit sanovat ovulaation puolesta :confused005 tosin tämä ovulaatio meni aika lailla hukkaan, kun mies lähti melkein viikon mittaiselle matkalle paria päivää ennen ovulaatiota. Josko tällä kertaa ei haaveilisi liikoja :meh:

Haya kp 13/24 dpo 3 yk 14

Diabolicat, luulis, että jotain uiskentelee kyllä oikeeseen aikaan putkistoissa! :)

Haya, mulla tais olla just tommonen lämmönnousu oviksen aikaan. Sit kiinnittymisen aikaan eli viikon päästä nous vielä muutaman pykälän lisää, lähelle 37 ja nyt pysyny siinä. Ja toivoa on! Simpat on sitkeitä sissejä.

Muuten hyvä idea tytöt, mutta mulla ei oo yhtään testiä kotona.. Ihme sinänsä :D ehkä tässä odotellaan vielä josko punainen Ferrari parkkeeraa pihaan, en kyllä millään jaksa muuhun uskoakaan. Voi räkä jos tää kierto venyy ja paukkuu!

Testasin nyt oviksen, vielä haaleempi ja lämmöt oli 35.9 eli meni jo. Nyt voi mun isä tulla tänä iltana meille jo. Eihän talletteluista oo enää oviksen jälkeen iloa?

Diabolicat, iloa nimenomaan on! ;) Mutta ei hedelmöittymisen kannalta. Paitsi jos ovis tuleekin viiveellä ja tää oli joku hämy... :) Mikä sun normilämpö olikaan jos nyt 35,9? Aika matala. Luulis et menee reippaasti yli 36. Toki onhan nää yksilöllisiä. Plussatuulia joka tapauksessa! +++++++++++

Mun normaali aamulämpö on 35.4 ja normi päivälämpö 36.3. Jos mulla on 36.8 ni tunnen oloni jo kuumeiseksi. Mulla on siis kilpirauhasen vajaatoiminta, johon myös liittyy siis liian alhainen ruumiinlämpö. Lääkitys on, ja sillä onkin tilannetta saatu muutoin paremmaksi, mutta peruslämpöä ei ole saatu nousemaan.

Muokattu viimeksi:
Hyvää joulua naiset! <3

Napailen sen verran, että vuoto eilen alkoi uudelleen ja melko runsasta :( tänään taas vähän vähemmän, mutta silti vuotaa... Vituttaa kun luuli, että loppu jo ja ajatukset siirtyi eteenpäin kunnes iski päin kasvoja :( Kai tää on normaalia, mutta sais jo loppua!

Takaisin