Heippa, hei!
Toivottavasti ette luule, et mää oon ylpistynyt ja hävinnyt sinne Saharaan plussan jälkeen.
Luen kyllä teidän juttuja entiseen tapaan ja tykkäilen kirjoituksistanne sekä parhaani mukaan yritän tänne jotain rustaillakin.
Nyt en kommentoi kenellekään mitään, koska yritän viikonloppuna paneutua paremmalla ajalla ja sit rustailla jotain.
Pirusti puhaltelemaan plussatuulia kaikille!!

Saatte luvan tyhjentää koko ketjun tammikuun loppuun mennessä.
ON: tiistaina olin varhaisultrassa ja siellä ei vielä saatu kauheasti selvää raskauden kestosta, joten sain uuden ajan joulun jälkeiselle maanantaille. Mulla kun tätä plussakiertoa edeltävä kierto oli 39 päivää, joten toivotaan että oli vaan liian varhaista kurkkia näkyykö mitään. Tai siis näky joo, mut ei kovin selvästi.

Pääsenpähän uudestaan kurkkaamaan mitä masusta löytyy. Toki tietenkin pienen pieni pessimisti toisella olkapäällä huutelee, että joo kesken se on kuitenkin menny älä elättele turhia toiveita.

Esikon kohalla kävi melkein samoin, kun np-ultrassa oli muka kaks viikkoa pienempi tyyppi ja uusinta ultrassa oli kuitenkin ihan oikean kokoinen.. Saa nähä miten meijän käy, mut onneks mitään kipuja tai vuotoja ei oo, joten haluan uskoa kaiken olevan hyvin. Mitä sitä turhaan stressaamaan.
Mukavaa viikonloppua naiset!