Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami: Se on totta että kaksipiippuinen on mutta tavallaan helpotus siinä määrin että kyllä pco ja vaikka mitä "diagnoosei" ladottu mutta tämä sano että ei kyllä missään määrin :D Meillä kuiteki viimekerrossa ensimmäinen OVIS+ joten lääke on toistaiseksi löytynyt :) vihdoin! Joten jos limis jaksaa pysyä paksuna letrojen kaa ( ekassa letro kierros 2mm :( ) niin voi oikeasti annosta nostamalla olla mahis ekaa kertaa plussaan koko tän aikana ( koska eikös annoksen nosto ehkä viellä follia kasvata enemmän, ekassa kierrossa 13mm folliultrassa eli paras tähän mennessä :p ) joten kerta voi riittää ku kaikki napsahtaa kohdilleen ;) sillä määrin olen toiveikas ! :)

Mitäs siulle kuuluu näin joulun alla ? :)

Haikara, ihana että oli asiallinen lääkäri kerrankin! Nyt vaan toivotaan teille pikaista plussaa, kyllä asiat järjestyy !

Larissalle mukavaa joulutaukoa! :) varmaan tekee ihan hyvää. Mulla ainaki fiilikset vähä rentoutunu ku oon täällä pyörimisen jättäny vähemmälle, hankkinu uusia ystäviä ja ollut paljon menossa .

Mami, kiva et teillä laps osaa olla koskematta kuuseen :D me ollaan koko joulu pois kotoota ni en jaksa oikeen laittaa mitään :( fiilis hukassa.

Täällä lähdössä viettämään tyttöjen iltaa ;) odotan innolla. Joka vkl ollu tässä kuussa jotain meininkiä, ei vanha oikeen jaksa enää :D plussa olis siis enemmän kuin tervetullut!

Saatiin vielä talleteltua eli nyt piinaillaan!
Mahkut olis siis dpo -2 , -1 ja 0 eli aika hyvin kait :p

Meritähti dpo 0
Ovistestissä oli tänää enää tosi hailakka toinen viiva eli se eilinen kirkuva ovisplussa oli aika tuurilla bongattu jeeee

Meritähti: Kiitos! :p jospa ensivuonna me kaikki tyhjennetään tää ryhmä ;)
Onnea ovis + ni oli miuki viimekerrossa oleva ihan ylläri tosin hyvä et tuli bongattua en mie muute tietäis miten ihmeellinen lääke letrot on ;)

Haikara: mulle. Kävi tässä plussa kierrossa niin että letrot olis ollu kp 5-9 ja muistin ottaa letrot vain 6 ja 7. Eli 2 päivään jäi mun letron syönti. Silti munasolu kasvo tarpeeksi ja luget tuli vielä kaveriksi. Myöhässä nekin ku dpo 5 vaikka dpo 3 olis pitänyt aloittaa.

Lucky: Nonni :p lääketiede on ihmeellinen :D
Itse toivon et tästä on apua ja follit kasvaa enemmä :) limis se vaa jännittää ku ei o ultriakaan enään eli toivottu tulos sais tulla nyt 3kk sisään! Siitä 1 kk menee näillä näkymin ulkomailla joten siel oon ilman miestä vaihdossa.
Mä oisin halunnu luget mut en saanu ja siinä tilantees muistanu ees niiden nimeä :(

Mutta nyt lasi viiniä, siitä on aikaa! :p

Haikara, Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Rankkaa on ollut koulun, töiden ja perhe-elämän yhdistäminen, mutta en valita :) Loma tulee kyllä tarpeeseen.

Mitäs joulusuunnitelmia teillä on? :)

Meritähti, Joo no kyllä vielä kieltää saa, on aika vilkas tapaus, hoidon kauhu kun kerkiää joka paikkaan :p Ei kyllä oo joulufiilistä kun ilmat on noin peestä :cool: ja mekin joulu ollaan tosiaan sukulaisilla, mutta helpompi olla kun poika on jo tottunut kuuseen, tai ainakin niin toivon :grin

Mami: miul kans kaamea koulu stressi ja työt ohes mut lohdutan että 5kk enää :p tänää tuli vikat paketit postista ja kuusenalunen on ihan täynnä :D ostin yhen ihanan my little pony sarjan ja pakko tilata meille semmonen rakastuin <3 eli jos tyttö vaik tulis ;) poikakin kelpaa ! Kaikki kelpaa kuhan se on elossa <3 maanantaina perheenluo joulunviettoon ja 28 jo takas töihin :D

Ihailen netistä ihania mamma vaatteita miten mä en osaa vastustaa näitä ja kauhistus viel 70% alennukses :o :D

Seurailen teidän juttuja ja tykkäilen myös edelleen vaikka siirryin elokuisiin.

Ajattelin, että jollekkin voisi tästä olla hyötyä kertoa niin kerron. :)
Eli meillä oli 3.inssi kerta tämä kun tärppäsi. 2 ensimmäistä meni kuin oppikirjan mukaan limakalvo hyvä ja gonalia molemmissa kierrossa tarvittiin vain 4 kasvattamaan 1-2 hyvän kokoista follia. Fiilis siis hyvä näistä mut tulos ei.

Kunnes tämä kolmas inssi koitti. Kaikki tuntui alusta asti menevän "pieleen" verrattuna edellisiin helppoihin kiertoihin. Limakalvo ei millään meinannut olla hyvä seurannoissa. Sekä gonalia jouduin pistämään tuplat eli 8 kertaa. Kävin seurannoissa ja ei siltikään löytynyt kuin yksi ja siitäkin jäi semmoinen kuva että ei varmaan tarpeeksi iso ollut sekään. No pistin kuitenkin sovitusti irroituspiikin ja inssi tehtiin. Lääkäri vielä jotain sanoi, että on varmaan juuri tapahtunut ovulaatio. Itse arvelin että oli jo ennen käyntiä irronnut.

Tässä kierrossa siis tuntemukset epäonnistunut ja luovuttanut olo! Siirrytään joulutauon jälkeen eteenpäin hoidoissa. Kerrottiin ja itkettiin vanhemmillekin ettei tää välttämättä onnistu! Ja kun testi päivä koitti sain elämäni ensimmäiset kaksi viivaa ja vielä aivan selvät :)

Joten te jotka olette menossa tai tällä hetkellä käytte inssejä läpi, sillä ei Oo mitään merkitystä (näköjään) miltä follit, limakalvot ja muut näyttää. Se voi olla juuri se kerta <3 älkää menettäkö toivoa kaikki on mahdollista! Mulla varhaisultra 29.12 ja jännittää toden teolla onko siellä ketään asukkia. Täällä porskutellaan nyt 5+4 ja oon hengessä mukana! Toivon teille kaikille pysyvää plussaa <3

Tytsyy: Kiitos ku tulit kertoo tän sain uskoa enemmän tuleviin insseihin jotka varmaan odottaa syksyllä kuopiossa kun siirrytään sinne, jos toivottua tulosta ei ennen sitä tule :p

Tulehan kertomaan ku on ultras käyty, tarrasukkia koko 9kk:lle <3

Heippa ketjuun, pieni omakehu paikallaan, jälkeen varmaakin varmempi nega testattu ja vuoto on jo lähtenyt tulemaan eli huomenna kp 1
Että voi PERSE
ImageUploadedByVau Foorumi1450463282.636944.jpg

Että näissä hommissa oon kyllä hiton hyvä. Millään testillä ei tule edes viivanpaikkaa. Ei mene yöunet arvuutellessa, jos tästä nyt jotain hyvää voi kaivaa.
Katjusha 11 dpo, tjot/yritysvuosi no. 11 alkamassa

ImageUploadedByVau Foorumi1450464619.417471.jpg

Tätä olen odottanut koko päivän :p Nyt miehen kainaloon kahtomaan! Ihanaa ku tehää jtn kongreettista yhessä lapsettomuuteen liittyen <3 luin sille sanat päälle et nyt ei 72min tehö yhtää mitää muuta ku keskitytää tähä ( miehel huonotapa näprii kännyä kokoajan ) :D

Pahoittelut Katjushka! ❤

On. Mä istun kaverin vessassa ja tsemppaan itseäni. Meillä on yhen kaverin babyshowerit/pikkujoulut ja muuten menisi varmaan ihan hyvin, mutta toinen kaveri laukoo toinen toisensa perään ensi valitusta siitä kuinka kamalaa tämä äitiys välillä on ja sitten perään kuinka tämä on nyt hänelle ihan harrastus jeejee. Mä hajoan. Mua vaan itkettää, mutta kuinka kauan voi istua vessassa ilman että tää muuttuu epäilyttäväksi?

Pyydä miestä soittamaan sulle ja sano et kotona on joku tilanne (tai jotain) jos haluat päästä pois sieltä. Voimia!!

Takaisin