Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ja tosiaan, ihana pepe kuulla siusta ja ett teillä rullaa arki hyvin!❤ :)

Haikara, hyvin se ultra menee; jos siellä näyttää hylätyltä talolta ni saat letrot takas ja jos siellä taas tapahtuukin jotain, niin siulla on mahdollisuus plussaan❤
Ja kysy ihmeessä kiinnostaisiko miestäsi katsoa dvd, voisi hänestäkin olla ihan kiinnostava (vaikkei sitä myönnäkään) :)

Meritähti, onnea o-plussasta ja hyvä ett on tallettelut kunnossa! :)

Larissa, siis en kyl käsitä ettei niitä kiinnosta nuo kivut. Luulisi kiinnostavan jos haittaa normaalia elämää ja vielä elimissä kipu! Huomenna vaadit hoitoa, tai vielä parempi; vaadit ne letrot ja saat plussan ;)

Diabolicat, letrot vaikuttaa aivoihin niin, että ne luulee kropassa olevan liian vähän (muistaakseni) estrogeenia, jolloin aivot buustaa hormonituotantoa, jota tarvii sekä rintasyöpäpotilaat, että lisääntymishaluiset naiset, joiden oma hormonituotanto ei riitä joka kuukausi kypsyttään riittävää follia :)

Ihanat kuulumiset Pepe. Mä palaan doppler-asiaan tammikuussa. Muistuta, jos en muista. :)

Larissa ja muut kivuista kärsivät, tosi ärsyttävää, jos lääkärit ei ota tosissaan noita kipuja ja sit joutuu kärsimään kun ei tutkita ja hoideta! Törkeetä!

Haikaranyytti, tsemppiä ultraan! Älä peru sitä kun sen jälkeen oot taas viisaampi ja hoidot etenee. :) Tee se kysymyslappu etukäteen ja ojennat sen lääkärille. Ei se voi sivuuttaa sitä.

Suuuuuuuren suuri plussapuhallus teille. Olette tärkeitä <3 <3 <3 Vaikka ollut raskas vuosi tämän yrityksen kanssa niin oon säilyny järjissäni ja saanu lukemattomia neuvoja ja korvaamatonta tukea teiltä. Iso kiitos <3 <3 <3 Toivotaan paljon plussia joulun ja uudenvuoden taioista. :) :) :) Tammikuussa oikein tsunami sitten plussia, jookos??

Mä alan pikkuhiljaa rauhoittua, vaikka just Nennallekin kirjottelin et testasin varmistustestin tänään kaks kertaa, aamulla ja illalla! Oon tulossa hulluks! Ne mun pelotteluhaamut siellä välissä veti enimmän luoton pois mutta nyt oon keräillyt sen takaisin. :)

Ei oo mitään oireita ja en tietäis olevani raskaana mitenkään, jos ei testi kertois. Kyllä tää tästä. Toisen digin ajattelin tehdä kun olettaisin sen näyttävän 3+. Ei vielä uskalla.

Ja jos jotain hyötyä tästä lapsettomuushoidoista ni pääsee ajoissa ultraan pyytämättä. 4.1. ultra ja 5.1. neuvola. Sinne asti saa kuulostella kuulumatonta.
WP_20151217_005.jpg

Maggie dpo16 rv 4+2

Nenna: Toivotaan että saan niin toivon! <3 No minua ei ainakaan haittaa miksi haittaisi? Sinä olet ansainnut plussan <3

Maggie: Pitää tehdä, pää vaan lyö jännityksestä niin tyhjää! Ja siellä se viiva vahvistuu!! Ihanat leffaviivat <3

Ja ihan samaa mietin kuin Nennakin, että onko se ihan ok täällä vielä höpötellä vaikka on plussannut? En myöskään haluaisi jättää teitä! Tästä ryhmästä tuli niin tärkeä! Enkä tunne oikeen ketään elokuisissa. Tää on niin kotoisa ketju ja ihmiset tuntuu läheisiltä. <3

Hileinen, suunnitelma kuulostaa hyvälle, tehdään näin :)

On: täällä hyvin erikoiset menkat. Kuukuppia kokeilin taas eilen käyttää. Ei tässä kierrossa näköjään onnistu sitten millään. Laitoin paikalleen, nyt jopa aukesi kuppi sisällä (paikat ei enää krampannut) no sitten puoli tuntia myöhemmin kaupassa tunsin miten veri valui pöksyihin. En tie miten väärin sen kupin oikein onnistuin laittamaan, mutta hienosti kaikki valui ohi kupin. Kuukuppina mulla on luneten kakkoskoko, eli se isompi juuri runsaiden vuotojen takia.
Ja siis emätin aloitti taas sen kramppailun kupin laiton jälkeen...

Nyt en ymmärrä, hyvin on erikoiset menkat täällä, toivottavasti pian on ohi!

Muurahainen kp 3/35, yk 23

Muokattu viimeksi:
Vauva88: me menetettiin meidän vauva lokakuussa vaikean rakennepoikkeavuuden vuoksi.. paljon on tullut mietittyä miksi vamman piti olla kuolemaanjohtava.. ei mua ois haitannu down tai joku muu kehitysvamma.. jos ois puuttynut käsi tai jalka tai vaikka molemmat.. kyseessä olu meidän rakas pieni enkä olisi hänestä halunnut luopua. Toivottavasti asiat järjestyy ja saat pian tulokset. <3

Mulla on todettu pco 2009 vuonna. Silloin kärsin todella kovista ovis ja menkkakivuista.. oksensin usein kun olin niin kipeä.. mulle määrättiin panacodia ja se auttoi kyllä. Nyt olen miettinyt pitäskö käydä kipujen vuoksi lääkärissä.. ovulaatiokivut kestää lähes 2 viikkoa ja oviksen jälkeenkin kivut jatkuu lievimpinä menkkoihin asti.. ja sit alkaakin menkkakivut.. ja vuoto on todella runsasta.. ekoina päivinä saa kuppia tyhjentää vähintään 3 tunnin välein.. ohivuotoja tulee kun kuppi on liian täynnä. Suurin osa kierrosta menee kivuissa.. pitäs kysellä oisko joky kipulääke mitä vois suht. huoletta syödä. Paracetamol-valmisteet kun ei auta.

Kiitos kaikille ihanista ja koskettavista tarinoista. Tänään on se päivä kun pitäisi jotain saada tietää, jos ei ole viivytyksiä.
Kiitos kun sain kertoa tarinani ja hetken pyörähtää kanssanne täällä.

Teistä kaikista tulee mahtavia vanhempia <3 ja oman nyytin saatte syliin asti <3

Ihanaa joulun aikaa teille kaikille <3

Plääh miksi sen lapsettomuushoitajan soittoaika on vasta 12.30 :mad: yöllä en meinannut saada unta kun mietin vaan, että saanko jonkun ajan tammikuulle ja ne letrot :D tämä on mulle niin tärkeä juttu! Taidan olla anarkisti ja soittaa jo aiemmin, sillä viimeksi soitin tasan klo 12.30 ja silti meni vastaajaan suoraan... Sitten mua jännittää myös se miehen näytteen anto ja toimitus että selvitäänkö ilman kommelluksia, vaikka se on vasta maanantaina edessä :D

nenna ja maggie totta kai saatte jutella täällä. :) Oliskin harmi jos vaan katoaisitte jälkeä jättämättä.

mannikka mulla noi o-testit ei olis vielä plussa, mutta toivotaan että sulla oli/tulee.

Minni hyvä että sun mies pyysi anteeksi, uusi ja ahdistava tilanne hänellekin. Mutta huh että oli ajattelematon sun kaveri! Olis vähän voinut miettiä milloin uutisensa kertoo, vaikka kuinka on innoissaan asiasta.

Gatusa hyvä että pääset viimein puhumaan poikasi kanssa, ehkä asiat siitä järjestyvät.

Mymmelisti, tsemppiä kokeeseen! Toivottavasti kisut antaa pakettien olla. Mekin laitettiin jo kuusi pystyyn, tosin iso lattiakuusi. Tää on nyt kolms vuosi niin isossa kämpässä että siihen mahtuu kuusi, mä niin tykkään. Onneksi meijän kissat ei ole kuusenkaatajasorttia. Muutama koriste lähtee välillä kävelemään mutta se ei niin haittaa kunhan eivät kiipeä puuhun. :grin Ainakaan aiempina vuosina eivät ole yrittäneet.

Meritähti onnea komeasta o-plussasta! :)

Larissa, kamalaa miten myöhäisen ajan sait. :sad001 Ikävä kyllä ei yllätä, vaikka ei se oikein ole. Tutulla esim. pahoja selkäkipuja ja muutaman vuoden ajan ravannut lääkäreissä kun välillä ei saa nukuttua ja lääkäriltä kuulee lähinnä "ota särkylääkettä". Missään vaiheessa ei tutkita kunnolla. Toisella kaverilla oli vatsavaivoja ja vasta parin vuoden jälkeen joku keksi laittaa keliakiakokeeseen ja kappas. :rolleyes: Yksityinen on tietty vaihtoehto, vaikka ei sen niin pitäis mennä että vaan ne joilla on rahaa maksaa saa nopeata hoitoa.
Letroista, mullekin määräsi sen 100tbl kun lääkäri sanoi ettei pienempää pakettia ole. Farmaseutti sitten löysi kyllä viiden kappaleen paketin, mutta se olisi tullut kalliimmaksi jo toisessa letrokierrossa. (Syön siis 5kpl/kierto.) Onneksi olin pessimisti koska eihän se ekasta tärpännyt. Mulla maksoi siis 100kpl noin 11€. Ja farmaseutti vielä sanoi että niissä on vuosien käyttöaika, eli mahdollisesti jos tarvitaan toista tehdessä, ei tarvitse ostaa uutta pakettia.

MrsC, mulla ei ainakaan tullut yhtäkään sivuoiretta letroista, ja nyt on jo viides kierto meneillään. Ne ei tosiaan ole hormonia. Voimia jos joudut Pregnyliä pistämään. :hug013

Junibea kuulostaa kamalalta sun kivut, ehkä kannattaa yrittää voisko lääkäri tehdä jotain.

ninukki tsemppiä IVF:ään! Ootte ilmeisesti yksityisellä kun sen voi noin nopeasti saada? Vaikka toisaalta en ole itse innoissani IVF:stä niin toisaalta haluaisin sen jo kun paremmat todennäköisyydet kuitenkin. Meillä menee varmaan ainakin helmikuulle, pari kiertoa vielä.

On. Täällä ei mitään kerrottavaa, dpo taitaa olla 7 eikä oireen oiretta. Menkkojen pitäis alkaa tapaninpäivänä enkä kyllä testaa ennen sitä kun eiköhän se tuhru ehdi paikalle masentamaan joulua.

Larissa, toivottavasti saat jonkun kiinni! Toikin on niin hölmöä kun on toi aika milloin pitää soittaa, niin eihän se aina edes pidä paikkaansa (ihmisiä kun nekin vaan on jotka puhelimeen vastaavat) ja siel (tai ainki mein terkassa) on yleensä niin kauhee ruuhka ettei ne edes pysty vastaamaan kaikille :(
Mut toivottavasti sie pääset asiasi kertomaan ja saat ajan tammikuulle :)

Junibea, johan on kipuja sielläkin :o toivottavasti lääkäri osaa auttaa!

Minni, toi oli just yksi niistä miehen ja mun härskeistä vitseistä, että ei viedä purkissa vaan suoraan rintsikan kuppiin :'D mutta joo jännittää kyllä! Just sain sovittua lapsettomuuspolin labran kanssa että viedään näyte maanantaina :) iiks! Tämä on niin tärkeä juttu saada hoidettua NYT oikein kun mieskin yllärinä suostui!

Kiitos kaikille jotka jaksavat vastailla mun letro-kysymyksiin, vaikka ei mulla vielä letro-reseptiä ole edes taskussa :D

Beisla, ei mitään menkkoja sinne tapsaksi vaan plussa!

Nenna, viimeksikin jouduin jättämään viestin vastaajaan (vaikka soitin heti 12.30), mutta onneksi soittivat tunnin sisään takaisin. Ehkä koitan huvikseni soittaa sinne jo nyt ja jättää sen viestin, kun "enhän minä voi heidän soittoajastaan tietää..." ;)

Menkat näyttää vieläkin jatkuvan vaikka jo 5. päivä menossa! Taisi kerrankin olla kunnon limis :)

Joo nenna ja maggie saa pysyy täällä!! :) niin pitkä matka yhessä kuljettu että ette voi jättää meitä muita vielä ;)

Soittoajat on kyllä aina sieltä ja syvältä. Aina saa odotella ja jännäillä pääseekö edes läpi :D tsemppiä Larissa, soita vaan jo vähän etukäteen ;)

Toooositosi väsynyt olo. Menny viimesen kuukauden niin hirveellä vauhdilla et meinaa nyt voimat loppua. Fiksu ku olis niin nukkuis enemmän :)
Eilen iltasella näytin miehellekin kuvan ovisplussasta, eipä tuo siitä mitää ymmärtäny mutta seksiä irtos helposti :D tänään vielä pitäis joku rako löytää, mut hankalaks menee :(

Katotaa missä tunnelmissa uus vuos alkaa, sillon olis täti kutsuttu kylään :D toivottavasti sen pitäis viettää vuoden vaihdetta muualla :D

Meritähti dpo 0

Larissa, hyvin se näytteen vieminen menee :D

Beisla, ei se tuhru tällä kertaa tule, tulee jotain ihan muuta!❤
Miekin meinasin jo kuusen hommata (kaataa pihasta) viime jouluna, mut onneks en! Kissapappa meinaan kävi syömässä maljakostakin kuusenoksat (jotka tänäkin vuonna laitan). Joutuu vaan joka toinen päivä vaihtamaan oksat ku ne kaljuuntuu jotenkin kummasti :P

Meritähti, viettäkööt täti uuden vuoden ja joulunsa jossain muissa maisemissa kuin tällä palstalla!!! ;)

Nenna, mietinkin eilen että mitä kissapapalle kuuluu <3

Anarkistina yritin sinne soittaa, mutta ei sinne näemmä voi jättää edes sitä viestiä ennen klo 12.30 :mad: no sillon uusi yritys!

Meritähti, toivottavasti tädillä on omat punaiset uuden vuoden bileet jossain kaukana eikä sinne tuu kuokkii! :)

Takaisin