nenna ja maggie totta kai saatte jutella täällä. :) Oliskin harmi jos vaan katoaisitte jälkeä jättämättä.
mannikka mulla noi o-testit ei olis vielä plussa, mutta toivotaan että sulla oli/tulee.
Minni hyvä että sun mies pyysi anteeksi, uusi ja ahdistava tilanne hänellekin. Mutta huh että oli ajattelematon sun kaveri! Olis vähän voinut miettiä milloin uutisensa kertoo, vaikka kuinka on innoissaan asiasta.
Gatusa hyvä että pääset viimein puhumaan poikasi kanssa, ehkä asiat siitä järjestyvät.
Mymmelisti, tsemppiä kokeeseen! Toivottavasti kisut antaa pakettien olla. Mekin laitettiin jo kuusi pystyyn, tosin iso lattiakuusi. Tää on nyt kolms vuosi niin isossa kämpässä että siihen mahtuu kuusi, mä niin tykkään. Onneksi meijän kissat ei ole kuusenkaatajasorttia. Muutama koriste lähtee välillä kävelemään mutta se ei niin haittaa kunhan eivät kiipeä puuhun.

Ainakaan aiempina vuosina eivät ole yrittäneet.
Meritähti onnea komeasta o-plussasta! :)
Larissa, kamalaa miten myöhäisen ajan sait.

Ikävä kyllä ei yllätä, vaikka ei se oikein ole. Tutulla esim. pahoja selkäkipuja ja muutaman vuoden ajan ravannut lääkäreissä kun välillä ei saa nukuttua ja lääkäriltä kuulee lähinnä "ota särkylääkettä". Missään vaiheessa ei tutkita kunnolla. Toisella kaverilla oli vatsavaivoja ja vasta parin vuoden jälkeen joku keksi laittaa keliakiakokeeseen ja kappas.

Yksityinen on tietty vaihtoehto, vaikka ei sen niin pitäis mennä että vaan ne joilla on rahaa maksaa saa nopeata hoitoa.
Letroista, mullekin määräsi sen 100tbl kun lääkäri sanoi ettei pienempää pakettia ole. Farmaseutti sitten löysi kyllä viiden kappaleen paketin, mutta se olisi tullut kalliimmaksi jo toisessa letrokierrossa. (Syön siis 5kpl/kierto.) Onneksi olin pessimisti koska eihän se ekasta tärpännyt. Mulla maksoi siis 100kpl noin 11€. Ja farmaseutti vielä sanoi että niissä on vuosien käyttöaika, eli mahdollisesti jos tarvitaan toista tehdessä, ei tarvitse ostaa uutta pakettia.
MrsC, mulla ei ainakaan tullut yhtäkään sivuoiretta letroista, ja nyt on jo viides kierto meneillään. Ne ei tosiaan ole hormonia. Voimia jos joudut Pregnyliä pistämään.
Junibea kuulostaa kamalalta sun kivut, ehkä kannattaa yrittää voisko lääkäri tehdä jotain.
ninukki tsemppiä IVF:ään! Ootte ilmeisesti yksityisellä kun sen voi noin nopeasti saada? Vaikka toisaalta en ole itse innoissani IVF:stä niin toisaalta haluaisin sen jo kun paremmat todennäköisyydet kuitenkin. Meillä menee varmaan ainakin helmikuulle, pari kiertoa vielä.
On. Täällä ei mitään kerrottavaa, dpo taitaa olla 7 eikä oireen oiretta. Menkkojen pitäis alkaa tapaninpäivänä enkä kyllä testaa ennen sitä kun eiköhän se tuhru ehdi paikalle masentamaan joulua.