Minni, hyvä että tilanne ei pitkittynyt enempää, toivon niin että kroppa ei mennyt sekaisin ja ensi kierrossa on parempi onni.
Ei kyllä kuulosta yhtään hyvältä sun miehen toiminta.
PikkuMinski kamala tilanne sulla, voimia.

Ja komppaan muita että jos se kaipuu kerran on niin kova, eikö kannattaisi kokeilla edes lievempiä hoitoja?
Hileinen pahoittelut menkoista.

Mun täytyy sanoa, mulla on melkein 15 vuotta ollut samanlaiset menkat, eli tuhrua lukuun ottamatta ensimmäinen päivä on runsain. No, kolmessa ekassa letrokierrossa olikin toka päivä runsain ja neljännessä letrokierrossa oli elämäni niukimmat/lyhyimmät menkat. Testasinkin, mutta kun ei niin ei.
Junttura, kumpa se ovis sieltä tulis. Vaikka tosiaan, ihan kaikilla ei ne tikut toimi. Mutta ihme etteivät antaneet sulle varalta Pregnyliä. Mulla kun saatiin letroilla follit kasvamaan, lääkäri laittoi varalta reseptin irrotuspiikille että jos ovis ei tule ajoissa luomuna.
Muurahainen pahoittelut menkoista.
Nuuhku voimia rankkaan päätökseen, ja kiva kun kävit moikkaamassa kuitenkin.
Maggie hyvä että sait soitettua ja mäkin luulen että myöhempi on parempi. Suuremmalla todennäköisyydellä näkyy jotain. :)
Hyvä kun muistutit siitä toisenlainenlahja.fi:stä! Niitä on useampiakin paikkoja jotka myy samankaltaisia lahjoja.
Me annettiin serkun valmistujaisissa vähän tuunattu avustuslahja. En tiedä oletteko kuulleet, mutta on olemassa pehmoleluja jotka näyttää erilaisilta bakteereilta ja viruksilta. Me ostettiin pehmopolio, ja sitten poliorokotuksia kehitysmaahan. Kortiin laitettiin että yksi polio tuli mun serkulle mutta sen kaverit lähtivät pelastamaan lapsia rokotuksen muodossa. :)
nenna no onpa kökköä että et saanut ultraa ekaan neuvolaan.
lumihiutale onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)
Lucky eipä sunkaan mies ole paljon ajatellut mitä tekee.
Larissa, en ole onnistunut mittaamaan kuumelukemia menkkojen aikana vaikka välillä tuntuu siltä. Mulla usein kovimman kivun päivänä (vaikka ei joka kuussa) tuntuu ihan siltä että olis kuumetta, ja oon ollut niin vakuuttunut asiasta että oon yrittänyt mitata kuumetta, mutta normaaleja lukemia saan. Mulla tosin muutenkaan ei herkästi kuume nouse flunssassa. Toivottavasti saisivat asian selvitettyä, jos on tosiaan kuumetta niin ei se normaalilta kuulosta.
Vauva88, voimia teille ja toivottavasti saatte hyviä uutisia. Mutta on se oma lapsi tosiaan rakas kävi mitä kävi. Joskus toisessa porukassa oli keskustelua tuosta toivotuksesta "kunhan se on terve". Mitä se toisaan oikeastaan tarkoittaa? Positiivisimmillaan voi ajatella ettei kukaan toivo omalleen tai toisen lapselle kärsimystä. Joillakin se taas voi olla erilaisuuden pelkoa, tai sitä ettei tunne ketään vammaista. Silti kyllä useimmilla ihmisllä on jonkinlaista vaivaa, henkistä tai fyysistä, toisilla vain enemmän kuin toisilla ja silti ystävät ja perheenjäsenet ovat niitä rakkaita.
Meillä vaimon yksi sisko on melko vaikeasti vammainen (sekä henkisesti että fyysisesti) mutta vaimo on sitä mieltä että sisko on silti rakas eikä häntä pelota jos oma lapsi olisi vammainen.
Mymmelisti, kuulostaa hyvältä sun suunnitelma! :)