Ei tää voi olla näin vaikeeta!

En ole vielä ehtiny lueskella kaikkia juttuja... taas sivukaupalla olette kirjoitelleet. Mutta pikakommentti Larissalle, kyselit letroista. Mulla luomuovis tulee ehkä noin joka kolmas kierto tai harvemmin ja letrot aloitettiin annoksella 1 tabl. kp 3-7 ja kypsyi neljä follia. Nyt menossa seitsemäs kierto annoksella 1 tabl. kp 3, 5 ja 7 ja tämä näyttää sopivalta, eli ovuloin joka kierrossa eikä ainakaan ultratuissa kierroissa ole ollut liikaa folleja tyrkyllä :)

Voi Minni! Voimahalaus :Heartred Tiedän niin tunteesi. Kuitenkin hyvä että vuoto alkoi jo, niin ei tarvitse sitäkin nyt vielä odottaa. Ja ihanasti kirjoituksistasi huomaa, että sieltä se taistelija nostaa päätään eikä anna tämänkään masentaa. Seuraavasta kierrosta pysyvä plussa sitten!

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut Minnille keskenmenosta :Heartred

Täällä on ilmeisesti dpo1 menossa, mutta tässä kierrossa on turha jännätä mitään koska meillä ei ole ollut yritystä.
Mua inhottaa kun mun kroppa toimii hitaasti. Ovulaatiokivut alkoi lähes 2 viikkoa sitten.. ensin ei ollu joka päivä.. sitten kivut koveni ja jouduin särkylääkettäkin ottaan monena päivänä.. ja edelleen on kipuja vaikka ovis meni jo.. puolet kierrosta menee kivuissa :sad001 Ilmeisesti PCO aiheuttaa mulla nuo kivut ja sen että siihen menee aikaa että keho saa sen ovulaation aikaan. Menkkakipuja odotellessa :hungover:. Seuraavassa kierrossa aletaankin sitten yrittää.. aloitin jo syömään foolihappoa ja vehnänalkioöljyä.

Menetyksen hyväksyminen on yhä vaikeaa.. :sad010

Junibea: pco kyllä kipuja aiheuttaa...pitkään minäkin kävin niistä valittaa lääkärille ennen kuin selvisi tää pco tyyppiset munasarjat... ja sen jälkeen tutustuin itse aiheeseen .

Ei saa pillerin nimeä muutettua mut kirjoita siihen päivämäärän alla olevaan "lisää merkintä" kohtaan :)
No voi pöh. Syön nyt monia lääkkeitä joka päivä, niin en jaksa alkaa joka päivälle kirjoittamaan lääkkeen nimeä. Käytän symboleita eritarkoitukseen mitä ne oikeasti on, että pysyn ajan tasalla otetuissa lääkkeissä. :) kiitos sinulle vastauksesta. :)

nenna, multa on otettu verikoe, jonka perusteella mulla ei ole geneettisesti mahdollisuutta sairastua keliakiaan. Mutta selvästi on jonkin asteinen gluteeniyliherkkyys, koska gluteenipitoiset tuotteet aiheuttavat väsymystä, nivelkipuja ja suolisto-oireita. Väsymys tulee heti, nivelkivut ja suolisto-ongelmat viiveellä. Ei tää mun mielestä mitenkään erityisen raskasta oo ollu, kun ei nyt sentään mistään ärtyneen suolen oireyhtymästä kai ole kysymys. Viime aikoina on vaan ollu ihan ripulilla välillä, yleensä on ollu parempi. Ja olen usein kyllä syönyt maitohappobakteereja, mutta en riittävän tujuja ja laajakirjosia. Mul meni puoltoista vuotta lääkärin ensimmäisestä lähetteestä ennenku sain aikaseks otettua oikeesti näytteen. Ja tais olla kolmas lähete ku hukkasin edelliset.... Mulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, johon noi oireet kyllä myös voi liittyä. Äidilläni oli samanlaisia oireita.

Mulle tyypillistä on esim. se, että mulla on vaikka kaupassa/töissä/kotona ihan jäätävä vessahätä. Tuntuu että tulee housuun ihannythetijosenpääse vessaan. Mut sitku mä pääsen sinne vessaan ni hätä meni ohi. Kotonakin on silleen, ett jos en pääse vessaan heti kun on sellanen olo, se menee ohi. Usein tietysti hätä tulee silloin ku isäntä istuu meidän ainoassa vessassa... Mä saatan siis käydä vessassa huonolla tuurilla vaikka sen 20 kertaa päivän aikana vessassa ku on ihan hirvee kakkahätä, mut silti en välttämättä oo illalla saanu mitään aikaseks ku hätä menee ohi. Tää on ollu tämmönen 20 vuotta joten siihen on tottunut. Ja siis laktoosi-intoleranssi mulla todettiin jo ala-asteella eli aina mulla on vissiin ongelmia ollu sillä saralla. Sukuvika ku suksi ei luista. Mut tosiaan ei mun suolistoa oo koskaan sen enempää tutkittu, mitä nyt laktoosikoe tehtiin muksuna. Vasta sit yksityispuolella näin aikuisiässä vähän.

Täältä kaukaa pakko huudella, kuulostaa diabolicat niin tutulta! Erona ainoastaan, että mulla on tuo ärtyvän paksusuolen oireyhtymä ja kun se vessahätä iskee, niin se on 20-30s aikaa löytää vessa ja ehtiä sinne. Ja maitoproteiinista ja gluteiinista reagoin välillä puolen tunnin sisään, välillä vasta seuraavana päivänä. Parempi olla vaan ilman niitä.
Oli pakko vaan kommentoida, kun kerrankin on joku, kenellä sama...

Nyt jatkan taas hissuksiin teidän kiinniottamista. Enulla oli ainakin juuri ihana digitulos ja nennalle ilmestynyt elomammat-teksti alle!!! Iiiiiiks!!!:excited001mielettömästi onnea ja tonneittain vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan! ❤️❤️❤️ Ehkä saan teidät joululomalla taas kiinni :grin

Muokattu viimeksi:
En saa nukuttua kun menkat valvottaa, joten sama tulla lukemaan mitä täällä on illan aikana tapahtunut :)

Minskille ISO halaus ja voimia <3 kyllä nyt liikaa on sulla vastoinkäymisiä :( olet kyllä hurjan vahva ihminen!!! onko teillä nyt jatkohoidot täysin pois suljettu vaihtoehto..? Muistelen, että olitte sopineet että ette hoitoja halua, mutta esim letrot voisi olla teille tarpeeksi pienen ihmeen aikaansaamiseksi...? Kun tuska on noin suuri, niin eikö ne kannattaisi edes koittaa vaikka ei sen suurempia hoitoja halua..? <3 pitäisiköhän minunkin tilata sulta tossut kaverin tulevalle vauvalle, jos tilaamisella on noin tehokas vaikutus :D

Minni, kauhealta kuulostaa, mutta onneksi vuoto alkoi <3 toivotaan että selviät sen suhteen vähällä ja että uudesta kierrosta nappaisi heti uusi ja vahva papu kiinni ja pysyisi mukana <3 olet vahva nainen, muista se! Ja upea asenne sulla myös on! Koita nauttia joulusta ja miehestäsi :)

Hileinen, pahoittelut menkoista jos en ole muistanut sanoa :( Ja tuhlaa ihmeessä varuilta testi jos ei oo sulle normaalia! Alkuraskaudessahan verenvuodot ei ole harvinaisia... ;)

Junttura, mitä o-testejä ne oli? Jos ne oli vaan susia? On kai sulla verikokeessa todettu, että lutenisoivas hormonia muodostuu..? Ja pakostikin sitä muodostuu kun oot ovuloinutkin! Mutta kumma juttu :O tsempit jatkoon!

Murkku, onko se ihan lapsettomuuteen erikoistunut lääkäri vai mikä jos ei ole letroista kuullut? :O musta niitä kannattaisi kokeilla, jos clomit ei ole tarpeeksi auttaneet. Toki sun painonpudotuksellakin on vaikutusta, joten clomitkin saattaisi tehdä tehtävän... Mutta tietty toivotaan että ne menkat ei siellä alkaisi ;) mulla on yleensä aina alkanut kellontarkasti 3 päivää lugen lopettamisesta.

Mannikka, onnea tähän ovikseen ;) käskisin hyödyntämään kunnolla, mutta sen varmaan teette ilman kehoitustakin, jos kani-taktiikalla menette :D

Kaakao, kiitos kommentista :) mielenkiintoista miten eri tavalla letrot vaikuttaa eri ihmisiin ja siksi pitää olla eri annostukset.

Junibea :( <3 mulla on kans nykyään kipuja suurin osa kierrosta, joku vasemmassa munasarjassa särkee kovasti ovulaatioon asti. Onneksi on tutkimukset tulossa. Ootko sinä jutellut tuolla km:n kokeneiden ryhmässä..? Ensi kierrosta sitten taas kunnon yritystä ja uusi vahva papu alulle <3

Myy, kerro toki omia kuulumisia :) ihanaa joulun odotusta sinne! <3

Ei oo tullu täälläkään uni koko yönä :(
Stressaa ja stressaa, vaivaa ja vaivaa :( ois jo PERJANTAI!

Millasia tossuja sie Minski teet? :p

Kp 9 yk 31

Voi haikara :( onneksi perjantai on parin päivän päästä jo :) Minski tekee niitä Conversen näköisiä virkattuja vauvojen tossuja <3

Larissa nuo oli rfsu:n testejä. Tänään kp16 ja pissin nyt aamullakin tikkuun (oon pissinyt 2tikkua per päivä). Tänään tikkuun tuli himmeä toinen viiva. kuinkahan isoksi nuo follit voi kasvaa? Jos kierto olis normimittanen niin oviksen pitäis osua tälle päivälle. Katotaan miltä iltapäivän tikku näyttää. Laitan tähän vielä kuvan siitä tikusta niin näätte tuon himmakan viivan :)

Onkohan ne rfsu:n o-testit mistään kotoisin...? Pc:n ja apteekin testit on ainakin hyviä. Ja eihän kaikki saa O-testeillä ovista kiinni vaikka ovuloisikin! Ja se lh-piikki voi olla niin nopea että ei ehdi testissä näkyä. Mutta se on kyllä outoa, jos testit on ihan blancoa :O

Herjaa vaan että kuva on liian iso, ei saa liitettyä sitä tähän. Nyt pakko kiiruhtaa töihin...

Larissa: Niin, tulis jo äkkiä <3
Miksi mä meen edellee lukemaan huuhtikuisten ketjua sillo ku sain ihme värillisen viivan testiin :o jos se ois ollu aito oisin rv 20 :o

Oi vitsi oisko kellää kuvia tossuleista :p

Nyt taas ilmottauduttu eri 2016 ryhmään, ehkä tänävuonna ( rukoilee )

Haikara, yritin etsiä Minskin ilmoitusta niistä tossuista mutta en löytänyt :(

ehkä Minski laittaisi sen uudestaan...? FB-ryhmää ei varmaan kannata mainita sillä sen takia se viesti poistetaan :/

:happy:
Kiitos kaikille.
Täälläkin viiikonloppua ja ovista odotellessa. Saa nyt nähdä mitä siitäkin tulee, kun loppukauden rutistukset töissä stressaa ihan vietävästi.. mutta onneksi enään muutama päivä ja sitten saa levätä.
Hieno huomata eksyneensä oikeaan paikkaan.:happy093

Tässä :D

Liitteet

• 1450243103349.jpg
    1450243103349.jpg
    146 KB · Katsottu: 188
Takaisin