Lucky, älä huoli. Pikkuinen on varmasti hyvin matkassa. Kandeekohan edes hirveesti sörkkiä alakertaa raskaana ollessaan? Mut soita ihmeessä, jos huolettaa. Mielenrauhan eteen kannattaa tehdä asioita. Levottomuus on kamala tunne!
Larissa, pahoittelut negasta. Maratonin jälkeen sitten naps! Mitä jos vaikka tikuttaisit oviksen kiinni tässä kierrossa? Täsmäiskulla simpat munasolua vastaan? +++++++++ Siitä voi saada myös lisää henkistä varmuutta ja sekin voi auttaa hedelmöittymisessä, näin uskon! :)
Murkku, upeesti pudonnu paino! Ja samaa mieltä, että se bmi on kyl aika kakka mittari. Oon sen mukaan ylärajoilla ja kaikki laskurit aina sanoo että pitää tarkkailla painoaan mut näytän ulospäin ja tunnen olevani ihan normaalipainoinen ja just urheilullinen ennemminkin. Tsemppiä loppurutistukseen! Ne on ilmeisesti aika tiukassa ne vikat kilot... Mut kyl ne lähtee! :) Ja plussakin tulee :)
Tyttötiikerilläkin hienosti lähteny kiloja. :) Oottepa reippaita. :)
Haikaranyytti, siitä kuukupista on täällä monia kokemuksia ja ilmeisesti lähes kaikilla on aluks ollu opettelemista sen laittamisen ja poisottamisen kanssa. Mut sinuiks tultu ni pois en vaihtais! Ja Lunette kanssa mulla. Mä ostin kakkoskoon ja apteekistakin saa jos ei halua odottaa toimitusaukoja. Suosittelen! :)
Omaa napaa. Heräsin vaaaan neljän kertaa yöllä katsomaan kelloa, että olisko jo aamu ja sais pissiä tikkuun. Kasilta sit päätin että on jo korkee aika nousta! Huh, huojennus. Viiva oli vahvistunut. Mutta voitteko kuvitella mikä pirulainen istuu olkapäällä eikä anna iloita!!!?!??!? Pelkään jatkuvasti, että ei jatkuis. Jotenkin kun tietää varsinkin tän ketjun jäsenenä, kuinka usein niitä km:iä tulee. Mut nyt on vaan psyykattava itteni tän yli!! Miehelle ajattelin näyttää, kun saan digin. :) Se on just sellanen, ettei varmaan niitä hailuroita uskois. :)
Maggie kp 35 dpo 12