Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikara... Yleensä on kakkonen mutta entiedä tosta ykkösestä. Katoppa sellanen sivu ku lunette :D itsellä ei kuppia oo mutta pitkään jo harkinnut :D

Lucky: Okei :D ois aika inha jos tulee tilattua joku mega ja saa ees sissää sitä :D :D :D

Me kerrottiin miehen kaksois veljelle lapsettomuudesta :o en nyt tiiä miten se sen otti etenki ku on humalassa :D no samapa tuo... Ite kuskina ja haaveilen vaa nukkumaan pääsystä :p
Siitä asti ku lapsettomuus alko monta vuotta sit ei o tehny mieli juoda ei missää vaihees kiertoa :o

Haikara: muistaneeko veli ees enää asiaa huomenna :D tahi sitten muistaa :D ai että mä inhoon olla kuskina jos porukka humalassa...tietty riippuu kuljetettavista... omaki ukko on kännissä rasittava... en sitten siedä sitä yhtään. .. on niin helppo olla selvinpäin.. lasi kaks viiniä tai 1 siideri saunassa ihan ok. Mut Ääh. Mä oon humalani juonut aika päivää sitten...

Luneten sivuilla on kyl tarkat ohjeet, kysymykset ja vastaukset miten mikäki asia hoidetaan... :D ukon sisko kerto just ku oli hankkinut sen että alkuun oli tosi vaikee laittaa ja luottaa siihen että pysyy ja kaikista vaikein ottaa pois...mut nyt ei vaihtaisi pois sitä :D

Lucky: mä olen todella todella yllättyny tällä baari reissul kumpikaan ei vetäny överiä noista :o
Normaalisti meil o aina "perheriita" valmiina ku ukko alkaa juomaan :D
Ihanaa nyt pääsen nukkumaan :p
Ja joo ei se välttämättä kyllä muista :D ehkä parempi niin... Alkaa va kyllästyttämään välillä ku kaikki luulee et kuha ehkäsy va jätetää pois ni box paksuna mut ei se vaan mene niin :( ni sit mä aina valasen jyrkästi tätä :D mut eipä tässä lapsettomuudes ole mitää salattavaa :) kauniisti se ainaki sano et ei mussa ole mitää vikaa ei tämä ole mun syytä :p vaik ehkä humalassa mut tuntu hyvältä kuulla noi ukon kaksoisveljen suusta :)
Välillä tuntuu että on todella viallinen ja että onko edes nainen :o

Kiitos lucky ku oot olemassa oot upea <3

Jooh no pitää lueskella sieltä ;)

No eihän meissä olekaan vikaa... vaan mahdollisissa elimissä :D

On. Täällä alkaa huoli nousta. Kohdun napukka on alhaalla ja mun mielestä pehmeä ja olisko vähän aukiki... :( ja eilen illalla samaten. En tiedä pitäneekö huomenna soittaa neuvolaan pääsiskö ultraan tarkistuttaa sykkeen. Suoraan sanottuna vituttaa tällainen. Ei kai siinä muuten mitään mut jos sykettä ei näy niin sais lopetettua luget ku kai ne ylläpitää kiertoa vaikka kannan raskaus jätettä sisällä....

Lucky, käy varhaisultrassa niin helpottaa. Meille sano aikanaan erikoistunut yksityislääkäri varhaisultrassa et jos silloin on kaikki hyvi (hyvä syke, oikeassa paikassa jne) niin keskenmenon riski on enää hyvin pieni. Sano kyllä prosentinkin mutta en enää muista...

Lucky, älä huoli. Pikkuinen on varmasti hyvin matkassa. Kandeekohan edes hirveesti sörkkiä alakertaa raskaana ollessaan? Mut soita ihmeessä, jos huolettaa. Mielenrauhan eteen kannattaa tehdä asioita. Levottomuus on kamala tunne!

Larissa, pahoittelut negasta. Maratonin jälkeen sitten naps! Mitä jos vaikka tikuttaisit oviksen kiinni tässä kierrossa? Täsmäiskulla simpat munasolua vastaan? +++++++++ Siitä voi saada myös lisää henkistä varmuutta ja sekin voi auttaa hedelmöittymisessä, näin uskon! :)

Murkku, upeesti pudonnu paino! Ja samaa mieltä, että se bmi on kyl aika kakka mittari. Oon sen mukaan ylärajoilla ja kaikki laskurit aina sanoo että pitää tarkkailla painoaan mut näytän ulospäin ja tunnen olevani ihan normaalipainoinen ja just urheilullinen ennemminkin. Tsemppiä loppurutistukseen! Ne on ilmeisesti aika tiukassa ne vikat kilot... Mut kyl ne lähtee! :) Ja plussakin tulee :)

Tyttötiikerilläkin hienosti lähteny kiloja. :) Oottepa reippaita. :)

Haikaranyytti, siitä kuukupista on täällä monia kokemuksia ja ilmeisesti lähes kaikilla on aluks ollu opettelemista sen laittamisen ja poisottamisen kanssa. Mut sinuiks tultu ni pois en vaihtais! Ja Lunette kanssa mulla. Mä ostin kakkoskoon ja apteekistakin saa jos ei halua odottaa toimitusaukoja. Suosittelen! :)

Omaa napaa. Heräsin vaaaan neljän kertaa yöllä katsomaan kelloa, että olisko jo aamu ja sais pissiä tikkuun. Kasilta sit päätin että on jo korkee aika nousta! Huh, huojennus. Viiva oli vahvistunut. Mutta voitteko kuvitella mikä pirulainen istuu olkapäällä eikä anna iloita!!!?!??!? Pelkään jatkuvasti, että ei jatkuis. Jotenkin kun tietää varsinkin tän ketjun jäsenenä, kuinka usein niitä km:iä tulee. Mut nyt on vaan psyykattava itteni tän yli!! Miehelle ajattelin näyttää, kun saan digin. :) Se on just sellanen, ettei varmaan niitä hailuroita uskois. :)
WP_20151213_002.jpg

Maggie kp 35 dpo 12

Maggie, toi on jo VIIVA. Nyt jo ainakin uskallan onnitella. ONNEA! Heitä se mörkö olkapäältä ja iloitse ees vähän. Kävi miten kävi, niin onhan tääkin jo jotain! Vaikka varmasti kaikki menee hyvin.

Lucky, sun taustan takia tietenkin oot huolissas. Kaikki me km kokeneet tiedetään toi. Tosiaan varaa varhaisultra ihmeessä niin voit vähän hengähtää <3

Liisu 26+1

lucky varaa ultra ni selviää jos neuvolas ei tehä vaik sul on taustal jo km.

hienot viivat maggie mashaAllah.

tytöt tiedätte sen tunteen ku nätte ihanaa unta ja ku avaatte silmät heräätte todellisuuteen ja sit viel saat kuulla että ei onnistu....nyt kävi mulle niin, näin unta et mul oli hyvä toimeentulo kertomallani idealla ja sit ku heräsin ni mikä tunne ku on todettava et kohta tulee huonoi uutisia ja sit ukko sanoo et ei me nyt aloteta mitää vaikka sun ideas muonitusbisneksestä on loistava eikä vaatis hirveest alkupääomaa ku joka päivä tulis tuloja eli maksais ittesä takas samantien jos hyvin käy.
ja stressaa ku löytyy 2 neulemakuupussia, housut ja takki, 2 hattua ja käsineet vauvalle mut kukaa ei osta vaik pistäsin hinnaks koko paketile 50€.

Haikara tosiaan lunette on ainakin hyväksi todettu! Niitä on kahta kokoa, jos vuodat sillain kohtuudella ja piukat paikat niin ota ykkös koko! :)

Maggie huippua!!!! Tervetuloa elokuisiin ja suuuper paljon onnea <3 jeeee

Ainiin ja lucky myös mulla on kohdunnapukka hieman auki eikä mikään super kovakaan! Veikkaan, että siitä ei voi päätellä mitään kun elää niin omaa elämäänsä! Eihän kukaan "tavantallaaja" sitä edes tunnustele!! :D

Maggie onnea!! Nyt koitat vaan ottaa rennosti :)

Pahoittelut negasta larissa :( toivottavasti se uus kierto kohta alkaa..

Murkku, hyvin oot pudottanut! Miulla hyvä paino on bmin mukaan just normipainon ylärajalla, siihenkin ois vielä 10 kg nyt pudotettavaa..

Haikara, miulla oli joskus aikoja sitten lunette ja muistan et se antenni häiritsi tosi paljon, leikkasin sen lopulta kokonaan pois. Nyt tilasin kaks me luna -kuppia, molemmat tapittomia. Toinen on vähän isompi ja tosi jäykkä ja toinen pehmee ja pikkasen pienempi. No enhän minä saa sitä pehmeempää avattua kunnolla, eli se jää aina ruttuun tai huonosti puristuksiin :'D eli varmaan kannattaa ostaa aika kova malli vaikka sen käyttö aiheuttaskin alkuun päänvaivaa..

Lucky, sitä luge-reseptiä ei vaan tk:ssa uusita, kysyn asiaa Kys:llä josko voisivat uusia sitten joskus kun sen ajan sinne saan.

Ja eikös se ole normaalia että kohdunsuu on pehmeä raskaana? Ja se sijainti vaihtelee päivän mittaan! Jos et käyttäisi lugeja niin et edes älyäisi huolestua koko asiasta. Koita olla rauhassa <3

Haikara, ota se pienempi koko lunettea. Se on helpompi aloittelijalle :)

Maggie, mie en tikuta ovista, se stressaa vaan liikaa ja mulla on tosi selkeät ovisoireet. Jos mennään joka toinen päivä taktiikalla niin eiköhän niitä simppoja oo rännissä oikeaan aikaan ja tarpeeksi :D niin ja onnea! Tuo on melkein jo leffaviivat <3

Ai niin, Vauvalan testeistä piti sanoa että eivät ainakaan anna turhia viivanpaikkoja tai roskishaamuja, jos jotain positiivista näkökulmaa negatestiin haluaa hakea :D

Larissa kp 30/28-32, dpo 16 ja menkkoja huomiseksi ootellaan

PikkuMinski! Haluan tilata tossut! Voisitko laittaa sen kuvan värivaihtoehdoista? Laitan sit yv:llä tilauksen. Jos sulta siis vielä voi niitä söpöjä consseja tilata. :)

Ja kiitos onnitteluista. :) Oon tässä aamun tunnit pähkäilly asiaa ja välillä tullu kyyneleet silmiin ja välillä naurahduksen hörähdyksiä. :) Taidan sittenkin kertoa miehelle tänään, kunhan se vaan herää. Se on kovin pitkäuninen... ZzZZZZzzzzzZzZzzZzzzzzz

Maggie karkota se mörkö vaan pois. :happy: Kyllä tollasella viivalla raskaana ollaan. Onnea vielä kovasti! :joyful:

vois varoiks ilmottaa et en tiä kuuluuko must vähää aikaa mitää, masentaa ja stressaa hiukka liikaa tällä hetkellä...

plussatuulia ja tsemppiä kaikille.

Takaisin