Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Niin ja Maggie, sulla on NIIN aikaiset dpo:t, että tuommoiset hailuraiset viivat on jo enemmän kuin moni tuossa vaiheessa saa! Elä hermoile :) Kyllä ne sieltä hiljalleen vahvistuu!

Kaakao, yritän parhaani! ;) sulla siis tikkuun pissiminen 24 aamuna ja annat sen lahjaksi itsellesi ja miehellesi! Nyt olis hyvä aika vielä plussata tän vuoden puolella ja varmasti pääset tohon pyörremyskyn imuun mukaan! <3 ;)

Mymmelisti, niinhän se olisikin parasta, vaihtaa vaan suunniteluaika ultra-ajaksi ;)
Miunkin käy sääliksi niitä, varmaan ne kohta työntää miut yhteistuumin ulkoruokintaan :D

Gatusa, nyt kuulostaa hyvälle. :)

Nenna, ihanan vahvat viivat siellä! Onnea! :)

Mymmelisti, jaksamisia sinne kipuilujen kanssa...

Hileinen, saa tuhru jäädä tästä kierrosta!! :)

On: nega testattu ja se siitä. :( :( :(
Maanantaina lopetan luget ja alan odottaa tädin saapumista...

Muurahainen dpo14, yk22

Pikakommaus ruokatunnilla:

Anteeksi, että en suurimmalle osalle nyt ehdi kommata :(

Nenna, vitsit mikä plussarivi!!! Kyllä voit jo digin tehdä :) varmasti on kaksoset tulossa :D ja voi kaasut :D

Hileinen ja kaakao, ei mitään tuhruja sinne!!! :)

Hihii aattelin tänään illalla töiden jälkeen yhden tikun pissiä :) nega sieltä tulee, mutta en jaksa edes pettyä kun se on tiedossa. Menkkakivut tulee ja menee :O ja karmeat kaasut ollu jo viikon :D

Mymmelisti, jos asut pk seudulla niin Helsingin Tapanilassa on hyvä paikka, Lapsen tähden osteopatiakeskus. On niitä täällä muuallakin mut tuo paikka on ainakin hyvä! Kannattee ehdottomasti käydä :happy:

kiitos tsempistä kaikki ootte ihania :)

nenna en mä viel ol mitää tehny muuta ku leivät meille että saadaa tuoretta leipää. pitää ukon kans puhua et teenkö mainoksen vai en ku en halua mitää ylläreitä ja huonoi vastaanottoi.

Haikara nyt on sitten ainakin mahdollisuuksia jos tämä oli eka kerta kun sait o-plussan?? Kyllähän minäkin sain joka kierrossa o-plussan vuoden ajan, mutta vasta nyt tärppäsi! Tsemppiä <3

Kiitos kaikille, kun jaksatte toppuutella mun panikoivaa sisintä! Onhan se mahdollista, ettei arvot rakettina ampase kattoon ja voi myös olla, että oli laimeempi pissa. Kävin hamstraamassa lisää testejä. Huomenna aamulla pregcheck. Voi kun siinä näkyis jo jotain kunnollista. :) En vieläkään uskalla miehelle sanoa. Jemmailen tikkuja ja hiippailen kuvia ottamassa teille. :) :)

Murkku, pahoittelut negasta. :( Olisit saanut hypätä aaltoon mukaan.

Minski ja Mymmelisti, teidän tammikuun plussasuunnitelma kuulostaa täydelliseltä. Ottakaa Murkku mukaan siihen :) <3 <3 <3 Tsemppiä kummallekin ja suuri puhallus plussatuulia!

Gatusa, go girl! Vitsi sä pistät kohta tuulemaan siellä. :) Kunnon bisnekset pystyyn.

Voi Nenna, nyt on komia rivi punaisia viivoja sulla. Ja hyvä että mieskin vihdoin uskoi :) :) :) Digiä vaan. Mä jään vielä oottelemaan otollisempia hetkiä.

Kävin muuten ostamassa canestenin ja Luckyn neuvosta Lactal Balancea. Kokeilen ensin jälkimmäistä kuurina, ja jos ei helpota, laitan hiivalääkkeen. Onneks on nyt taas lievää mut illalla oli taas kovaa... Mikäköhän se siellä jyllää. Mul on joskus tsekattu ni kutina ei oo aina hiivaa vaan jotain muuta ärsytystä, just niitä happoepätasapainosta johtuvia oireita. Kyl tää tästä. Suurempi ongelma on, miten maltan odottaa testin kanssa huomiseen aamuun!!!

Maggie kp 34 dpo 11

Eheh. Pakko nyt ihan naureskella, tästä alkaa näes tulla tapa. Just valittelin, että ovista ei näytä tulevan. No mikäs se siellä testissä äsken kurkisteli :hilarious:

Studio_20151212_160119.jpg

Murkku, pahoittelut negasta :( lähdet sitten samaan aaltoon minskin ja mymmelistin kanssa tammikuussa!❤

Larissa, vitsi kun se testi nyt yllättäisi vielä siutkin, niinku monen on jo ;)

Mrsc, siinäpä se! Eikun tallettelut kuntoon vaan ja seuraavaa testiä odottelemaan :)

Maggie, en ehtinyt tänään apteekkiin joten testaillaan vaan ensviikolla sitten yhdessä :P
Vitsi, miulla ei varmasti ois näkyny mitään vielä dpo11 kun dpo12 testiki oli viel sellasta arvuuttelua, vaikka punaista näkyikin. Ja tosiaan nyt vasta kunnon selkeä viiva. Eli sie kyllä oot aikamoinen hätähousu, ensviikolla tulee kyllä leffaviivat! :D

Kaakao, ihanaa, plussaapa vuoden parhaan päivän kunniaksi sitten 24.12.❤

kiitos tsempistä maggie :)

larissa ja jos sinä plussaat ni mä sanon mitä minä sanoin koska must tuntuu että ei siel menkkoi tule :)

täällä tyttö päikyil, itellä järkky päänsärky ja väsymys, hartiat jumissa lisäks ni ai että on mukavaa. saapi nähä millo ukko puhuu veljesä kanssa asioista ku on useampiki asia juteltavana. mun äiti menee 17.pvä kattoo esikkoa taas alstenkotiin inshaAllah ni oon iha täpinöissäni jo asiasta.

Nenna mulla alko nuo karmeet "kaasuvuodot" alkuraskaudessa ja nyt on helpottanu vasta :laughing021 rv 24+4 siis nyt. Mies on kyllä välillä kärsiny :D ja siis vaikka olis syöny ihan normaalisti ja välttäny ruoka-aineita jotka kaasuuntuu,niin siitä huolimatta karmeet hajut ja ilmaa koko ajan :D

Mrsc, no ohoi mikä r-plussa se siellä :)

Gatusa ja maggie ootte kyllä kultaisia <3

Luin kaikkien viestit mutta en muista mitä piti kommata :(

Että sitä osaa ihminen olla urpo :D äsken töistä lähtiessä havahduin siihen että vedän vessaa. No näemmä testaan vasta sitten joskus klo 22 maissa :D

Takaisin