Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna mulla on kyllä maha sekasin kokoajan ja kakka luistaa monia kertoja päivässä :D ehkä se on normaalia ja oon niin mahalla reagoia että varmaan vielä alkushokista sekasin koko pakki!

Haikara sitten vaikka lääkkeillä kunhan ovuloi! :)

Pipanat: itse kävin jäsen korjauksessa ja mutta en sanonut että lasta yritetään. Mutta just koko kroppa ja nimenomaan lantio alue jumissa ku olla voi. Sanoi että alaselässä kunnon kuona-aine kertymät. Luulen että siitä apua ollut tähän plussaan. Kesti 2h ja tosi hyvä olo oli sen jälkeen. :D

Murkku: pahoittelut negasta! Eikä! kyllä on väärin tämä että plussaa ei kuulu, ei näy. :, (

Maggie: tuo on kyllä hyvä lääke. Eka saattaa tuntua että limakalvoja kirveltää mutta se kai johtuu siitä pH :n muutoksesta siellä. Ja jos limis on niin ärtynen. Kuhan on rv 12 ni alotan kans ton kun oon nää luget eka lopettanut. En viiti jatkuvasti tonne olla työntömässä jotai kapselia :D

Minni2 : voisit lähettää mulle vähän sitä vatsan toimintaa tänne ku täällä niin jumissa ku voi olla. Kaupassa ei oo tuoreluumuja tietenkään. ..ja kuvatut on liian imeliä

Entä jos Lucky vaan liotat kuivattuja luumuja vedessä yön yli ja sit hörppäät vaan sen nesteen? Töissä vanhuksille välillä käytetään ja kyllä muuten toimii :D :D

Minni, mie sain eilen slaagin kun tuli tippa verta pönttöön vessakäynnillä. No sehän olikin kakkosesta eikä menkat :D nimim: Kaameat kaasut ja kakkosella 4 kertaa päivässä enkä ole edes raskaana :'D

Hileinen, testaa vaan huomenna se kaapissa oleva testi ;) sitten tilaat kasan halpoja liuskoja niin voit jatkaa testailua ;)

Muokattu viimeksi:
Negahan sieltä edelleen tuli eli menkkoja vaan saa alkaa oottelemaan. Kivut on kyllä sitä luokkaa että saisi jo vuotokin alkaa :mad: Pääsisi uuteen kiertoon ja toteuttamaan sitten jouluista makkari-maratonia :D ensi kiertoon ei sitten olekaan lugeja niin saa nähdä mitä siitä tulee...

Larissa kp 29/28-32, dpo 15

Larissa, pahoittelut sullekkin negasta! :(

Lucky, kyllä se nega pisti harmittamaan, vaikka siihen miten asennoituu...

Kiitokset kaikille pahoitteluista.

Jos jotain positiivista yrittää tästä kierrosta etsiä, niin ovulaatio aikaistui tässä kierrossa viikolla, et ainakin parempaan suuntaan ollaan menossa... Mut kyl se nega silti vaan niin harmittaa, Mä olin jo ihan varma kun se hailurankin kahteen testiin tuli... :(

Kiitti, Hileinen <3

ketuttaa vaikka nega oli odotettavissa. Taas on sellainen olo ettei meille ikinä suoda onnea :( ja ketuttaa että ne menkat ei voi nyt vaan kiltisti jo alkaa että pääsisi uuteen kiertoon. Ja sekin vielä ketuttaa että Kys:ltä ei ole kuulunut kutsua tutkimuksiin niiden outojen kipujen takia. :mad:

Mutta kyllä te nämä tunteet tiedätte, joten se siitä marmatuksesta :D

Murkku, iso halaus sinne <3 miksi vitussa meidän pitkää odotusta ei voida jo palkita :mad: menkat ei vissiin sullakaan ole vielä alkaneet? Uskon, että sulla mainiosti onnistunut painon pudotus aikaistaa ovista :)

Kuulkaas ihanat naiset, taidan taas muutamaksi päiväksi jättäytyä pois. Plussaonnea kaikille joilla on testaus edessä!!! :)

Larissa, niinpä miksi meidän plussat antaa odottaa???
Mulla ei menkat ala ennen kuin lopetan luget. Maanantaina on vika luge päivä, veikkaan että perjantaina vasta alkaa menkat. Viime kierrossa meni Lugejen lopetuksen jälkeen kolme päivää ennen kuin täti kurvas.

Kyllä tässä vielä 10kg olisi tiputettavana omaan tavoitteeseen, että hommaa on vielä.. Tosin Mä en ihan usko noihin bmi juttuihin, mun pitäisi sen mukaan tiputtaa vielä 20kg, että olisin taulukon mukaan normaalipainoinen. En edes halua tiputtaa niin paljoa, eihän musta jää mitään jäljelle... :D

Minni: niin jos saisin syyä niitä lääkkeitä :( mut ku ohentaa limistä muka! Ja jod ohentaakin ni ei se johda raskauteen ku mikää ei voi kiinnityä :(

Larissa ja murkku pahottelut :( te ette oo yksin, mäkin oon viellä täällä <3

Murkku, hienosti oot silti tiputtanut :) ja ei se bmi ole niin tarkka, jos on vaikka enemmän lihasta. Ja mie uskon, että sillä on merkitystä että paino putoaa eikä sillä että sitä putoaisi älyttömästi. Mie jätin tänään jo luget laittamatta, joten menkat alkaa varmaan maanantaina.

Haikara <3 oliko sulla clomit vai letrot? Letrojen ei pitäisi ohentaa limistä. Ja sitten kun sulla on seuraava lääkäriaika niin pidät pintasi ja vaadit kunnon hoitoa!!!!

Minni <3

Pahoittelut negoista Murkku ja Larissa! <3

Pakko tänne hehkuttaa että mäkin oon ekaa kertaa elämässäni saanu oikeesti pudotettua painoani. Oon aina ollu ylipainon ja raskausaikana tuli 24 vai 26 kg lisää painoa. Vielä loppu keväästä oli abaut 10 kg matkaa siihen mitä painoin ennen esikoisen odotusta. Nyt siihen on "enää" 3kg matkaa... Hitaasti tippuu mut josko sit olis pysyvämpi muutos... Ja toki olis viel 20 kg tiputettavaa senkin jälkeen, mut tää on hyvä alku! :)

Larissa: voi pöh. Pahoittelut negasta! Olis ollut sullekki jo tarpeen päästä elokuisiin... mutta jospa makkari maratoni tuo teille syyskuun vauvan. Toivottavasti luget vaikuttaa vielä enski kierrossa vaikka et niitä käytäkään... miks muuten ei enää jatku???

Murkku: ainahan se harmittaa. Onhan se selvää. :( ei siitä mihinkään pääse. Jos ei plussaa tuu ni sit ei tuu. Onhan tää yrittämisen kaava jo meille niin tuttu mutta silti joka kierron ottaa erilailla toivoo ja pettyy. Ja taas sama ralli uudestaan. Mutta pikku murkku saa syntyä sitten syyskuussa :D

Haikara: eihän ne ollu tutkinut että ohentaa kun yhden kerran sulla käytössä ollut vasta... hitto ku tutkisivat kunnolla eikä hutkis tolleen vaan!

Hyvä tikku!!! Hienoa painon pudotusta. Eikös se hidas tapa ollu se parempi!

Larissa <3 Letrot ja nimenomaa niiden ei pitäis ohentaa ja mä en va jaksa usko siihe et muka ohentaa :D sillo mun menkat käynnistettiin teroil tosin ehi 2 tabl. syömään ja vasta kp 8 loppu menkat... Viime kierros ei ollu vehnis mukana eikä tässä kun en luomuun syö mitää et ne tajuaa et mitään ei tapahu mut kuha saan apuja otan kaikki konstit mukaan :)
Perjantaina on folliultra.

Lucky: nimenomaan !!! Mut samapa tuo et tää on luomu koska "ovis" jos viimekertoa kahtoo ( tosin oli letrot ) ni tulee siel joulun jälkee heti ja mies on reissussa ja joulu ollaan erillään et hukkaan menee kuiteki :D mut tammikuus ois kiva pientä yrittää ;) mut helmikuu taas tauko koska taidan olla sillo ulkomailla vaihdossa :)

Mä va osaa koskaa pitää pintojani tai yritän mut aina niil on kiirre :( ja perjantaina taitaa olla viel se ****** lääkäri.... -.-" joka " voi voi " asenne kaikkeen!
Yritän koota itseni ja vaatia vaik ylilääkärin juttusille!

Mistä muute porukka on tilannu sitä kuukuppia ja mistä tietää mikä on oikean kokoinen :D mulla aika tiukat paikat kait :p

Ja KIITOS <3 ku tsemppasitte etten luovuttais, en o päättäny viel suuntaa enkä toisee odotan nyt sinne perjantaihin :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin